عرضه «ال جی جی 6» در خارج از کره از 2 فروردین 96 شروع خواهد شد

عرضه «ال جی جی 6» در خارج از کره از 2 فروردین 96 شروع خواهد شد

با توجه به اینکه پرچمدار جدید ال جی با نام «ال جی جی 6» پیش از رقیب هم‌وطن خود یعنی گلکسی اس 8 رونمایی شده است، کمپانی سازنده قصد دارد از این فرصت به نحو احسن استفاده کرده و فروش خوبی در ابتدای عرضه گوشی جدیدش داشته باشد.

به طور طبیعی، «ال جی جی 6» ابتدا در کشور خود یعنی کره جنوبی روانه بازار خواهد شد. استقبال از این گوشی در کشور کره تاکنون بسیار خوب بوده و تنها در عرض 4 روز 40,000 سفارش پیش خرید برای آن به ثبت رسیده است. ال جی قصد دارد پرچمدار جدید خود را از تاریخ 10 مارس (20 اسفند) برای مشتریان کره‌ای ارسال کند و حال خبر رسیده که عرضه «ال جی جی 6» در خارج از کره نیز از 22 مارس (2 فروردین) شروع خواهد شد.

البته عرضه گوشی مذکور در خارج از کشور کره به صورت نوبتی خواهد بود و هنوز برنامه دقیق عرضه در مناطق مختلف مشخص نیست. با این حال می‌دانیم که کاربران استرالیایی در تاریخ 28 مارس (8 فروردین) می‌توانند «ال جی جی 6» را تهیه کنند و در کشور انگلیس نیز پیش فروش آن در حال حاضر در جریان می‌باشد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر