ارائه برنامه رایگان برای انتقال فایل ها از ویندوز 7 به ویندوز 10

ارائه برنامه رایگان برای انتقال فایل ها از ویندوز 7 به ویندوز 10

زمانی که شما ویندوز 7 یا 8.1 خود را به ویندوز 10 ارتقا می دهید، تمام فایل های شما به صورت خودکار به سیستم عامل جدید منتقل می شود، بنابراین با این ارتقا چیزی را از دست نخواهید داد. همه داده ها، شامل تنظیمات و برنامه ها، حفظ می شود به این معنی که می توانید فورا از ویندوز 10 استفاده کنید. ولی اگر یک کامپیوتر با ویندوز 10 خریده باشید، انتقال فایل های کامپیوتر ویندوز 7 یا 8.1 به کامپیوتر جدید، کار آسانی نخواهد بود. مایکروسافت برای آسان کردن اینکار، تصمیم گرفته است که با لپ لینک همکاری کند تا برنامه انتقال فایل با نام PCMover Express را به صورت رایگان یک ساله عرضه کند.


به عبارت دیگر، PCMover Express هم اکنون می تواند توسط کاربران ویندوز 7 و 8.1 بدون پرداخت هیچ هزینه ای، دانلود شود ولی باید توجه داشت که این برنامه زمان محدود دارد و در 31 آگوست 2016 از کار می افتد.
آنچه که باید توجه داشت اینست که برنامه های نصب شده بر روی ویندوز 7 یا 8.1 قابل انتقال نیستند و برنامه تنها از فایل های شخصی محافظت می کند. برنامه هایی که بر روی ویندوزهای 7 و 8.1 نصب شده اند، باید دوباره بر روی ویندوز 10 هم نصب شوند.
این اولین بار نیست که لپ لینک برای ارائه راه حل انتقال فایل رایگان، با مایکروسافت همکاری می کند، بلکه این دو شرکت پیش از این نیز با همین هدف برای انتقال فایل از ویندوز XP به ویندوز 7، با یکدیگر همکاری کرده اند.
توماس کول، مدیرعامل شرکت لپ لینک گفته است: "ما با این همکاری با مایکروسافت، از کاربران ویندوز پشتیبانی می کنیم. آخرین نسخه PCMover، بسیار آسانتر از نسخه های قبلی این نرم افزار بر روی ویندوز XP است و روش های مختلفی برای انتقال فایلهای شخصی، فولدرها و دیگر تنظیمات بین این دو کامپیوتر وجود خواهد داشت."

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر