راهنمای خرید نوروزی: گوشی‌‌های هوشمند با میانگین قیمت 900 هزار تومان

راهنمای خرید نوروزی: گوشی‌‌های هوشمند با میانگین قیمت 900 هزار تومان

گروه فیسیت در ایام عید نوروز در مطالبی ویژه و اختصاصی چندین راهنمای خرید گجت‌های مختلف را گردآوری کرده است. در همین رابطه پس از معرفی بهترین گوشی‌های پرچم‌دار و گوشی‌هایی با میانگین قیمت 1.5 میلیون تومان، این بار در ادامه فهرستی از بهترین گوشی‌های میان رده‌ای را تهیه کرده‌ایم که با میانگین قیمت 900 هزار تومان در بازار داخلی می‌توان تهیه کرد.

نوروز صفات بی‌شماری دارد، با این حال نو شدن را می‌توان اصلی‌ترین ویژگی نوروز دانست. برخی در این ایام به فکر خرید البسه جدید هستند و این در سوی دیگر برخی نیز تصمیم دارند گوشی همراه خود را که بدون شک پرکاربردترین گجت آن‌ها در سال جدید است را  به روز کنند.گروه فیسیت در ایام عید نوروز در مطالبی ویژه و اختصاصی چندین راهنمای خرید گجت‌های مختلف را گردآوری کرده است. در همین رابطه پس از معرفی بهترین گوشی‌های پرچم‌دار و گوشی‌هایی با میانگین قیمت 1.5 میلیون تومان، این بار در ادامه فهرستی از بهترین گوشی‌های میان رده‌ای را تهیه کرده‌ایم که با میانگین قیمت 900 هزار تومان در بازار داخلی می‌توان تهیه کرد.

بر کسی پوشیده نیست که معیارهای مختلفی هنگام مراجعه به بازار در جهت خرید یک گوشی هوشمند مدنظر افراد است. برخی تنها به برند گوشی همراه توجه می‌کنند و برخی نیز مشخصات دوربین و میزان حافظه رم آن برایشان اهمیت دارد. در این بین معدود افرادی نیز یافت می‌شوند که برخلاف عوام، تنها به چهار یا هشت هسته بودن تراشه دستگاه توجه نمی‌کنند و موشکافانه قبل از مراجعه به بازار، بنچمارک‌ها و حتی بررسی تخصصی وب‌سایت‌های خبری فناوری را هم مطالعه می‌کنند.

توصیه‌های عمومی 

اگر اخبار مربوط به گوشی‌های روز دنیا را دنبال کنید خیلی زود خواهید یافت که روزبه‌روز به کیفیت دوربین‌ گوشی‌ها اهمیت بیشتری داده می‌شود و بر عدد مگا پیکسل آن می‌افزایند و رزولوشن تصاویری که از دریچه دوربین این گوشی‌ها خارج می‌شوند کیفیتی بالاتر از گذشته دارد. البته از این موضوع نباید غافل شد که کیفیت دوربین‌های هر برند نیز متفاوت است. به عنوان مثال، دوربین یک گوشی ۸ مگاپیکسلی ممکن است در قیاس با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی یک گوشی دیگر از کیفیت بالاتر و بهتری برخوردار باشد. بهتراست به جای توجه به تعداد پیکسل دوربین گوشی جدید خود، نقطه نظرات و بررسی‌های صورت گرفته بر روی آن را مطالعه کنید.

عمر شارژ باتری نیز یکی از مهم‌ترین معیارها در زمان خرید گوشی همراه جدید است و این موضوع زمانی بیشتر نمود پیدا می‌کند که شما بنا به شرایط چند روز از دسترسی به پریز برق محروم باشید. در این بخش نیز توصیه می‌کنیم به جای توجه به ظرفیت باتری که اغلب با واحد میلی آمپرساعت مشخص می‌شود، به میزان زمانی شارژ دهی در حین مکالمه و یا پخش ویدئو که شرکت سازنده آن را ارائه می‌کند توجه فرمایید؛ چرا که ممکن است عمر شارژ یک باتری واحد بر روی دو دستگاه هیچ‌گاه یکی نباشد. دلیل این امر نیز می‌تواند به عوامل مختلفی ازجمله نوع و وضوح تصویر نمایشگر و یا میزان مصرف انرژی پردازنده بستگی داشته باشد.

در طول سال گذشته شاهد ارتقای فزاینده‌ مقدار رم گوشی‌های هوشمند اندرویدی بودیم؛ به طوری که پرچم‌داران این گوشی‌ها، از ۳ گیگابایت رم به ۴ گیگابایت رم ارتقا پیدا کردند و این در حالی بود که گوشی‌های میان رده، تنها به ارتقا از ۱ گیگابایت رم به ۲ یا نهایتاً ۳ گیگابایت رم بسنده کردند. به هر حال خیلی جالب است که سیستم‌های شخصی خیلی از کاربران با ۴ گیگابایت رم به خوبی کار می‌کنند. اندروید به عنوان یک سیستم عامل، به میزان مقدار رمی که به گوشی هوشمند اختصاص داده می‌شود، به همان مقدار خود را توسعه می‌دهد و این یعنی اگر مقدار رم گوشی بالا باشد، اپلیکیشن‌های در حال اجرا و در پس زمینه بیشتری توسط سیستم عامل مدیریت می‌شود و به سرعت می‌توان میان اپلیکیشن‌ها سوییچ کرد. البته این قاعده به شکل ضعیف‌تری برای گوشی‌های آیفون و مبتنی بر ویندوز صدق می‌کند.

درنهایت ظاهر و برند گوشی شما ممکن است نشان‌دهنده‌ شخصیت شما باشد. این مورد کاملاً سلیقه‌ای است و انتخاب از نظر ظاهر تنها به شما بستگی دارد؛ اما انتخاب یک گوشی  ضد آب یا یک گوشی که از معیار‌های مقاومت بالا برخوردار باشد، مهم به نظر می‌رسد. به جز موارد فوق، عوامل دیگری همچون نوع فناوری نمایشگر، جنس بدنه، نوع پلتفرم و چندین مورد دیگر هم برای خرید یک گوشی جدید حائز اهمیت هست که البته تمامی آن‌ها به سلیقه شما بستگی دارد.

گوشی‌های میان رده

غریب به اتفاق افراد ترجیح می‌دهند از بهترین پرچم‌داران دنیایِ گوشی‌های موبایل استفاده کنند، این گوشی‌ها با جدیدترین و به‌روزترین تکنولوژی‌های ممکن ساخته و عرضه می‌شوند و تمام قابلیت‌های شگفت انگیز جدید دنیای گوشی‌های هوشمند را با خود به همراه دارند، این گوشی‌ها باعث می‌شوند تا برخی چندین شبانه روز در صف باشند تا بتوانند جزو اولین افرادی باشند که با آن کار می‌کنند و در نهایت این گوشی‌ها همان محصولات با کیفیتی هستند که همه‌ ما از آن‌ها انتظار داریم.

 اما نکته‌ مهم این است که همه‌ افراد نیازی به خرید چنین گوشی‌هایی ندارند و ترجیح می‌دهند هزینه زیادی به منظور خرید یک گوشی هزینه نکنند. این دقیقاً همان نقطه‌ای است که گوشی‌های میان رده مفید واقع می‌شوند و خوشبختانه تولید کنندگان گوشی همراه نیز با اشراف به این موضوع مدل‌های متنوعی را همه ساله به بازار عرضه می‌کنند. توجه داشته باشید که صرفاً لفظ میان رده نمی‌تواند اشاره‌ای به سخت افزار رده متوسط باشد، چرا که برخی از گوشی‌های پرچم‌دار دیروز، امروز میان رده محسوب می‌شوند و صرفاً این زمان است که مفهوم پرچم‌دار و میان رده را تغییر داده است.

فهرست بهترین گوشی‌‌های هوشمند با میانگین قیمت 900 هزار تومان

بلک بری پاسپورت

بلک بری پاسپورت را می‌توان دریچه ورود بلک بری به بازار گوشی‌های هوشمند پس از ورشکستگی اولیه دانست. به نظر من (نویسنده مطلب) زیبایی و کیفیت این محصول به هیچ عنوان از روی تصاویر تبلیغاتی مشخص نمی‌شود و پیشنهاد میکنم برای یک بار هم که شده پیش از خرید گوشی‌های اندرویدی، حس در دست گیری بلک بری پاسپورت را تجربه کنید. نمایشگر به کار رفته در این تلفن 30 درصد عریض‌تر از نمایشگرهای 5 اینچی موجود در بازار طراحی شده و می‌تواند 60 کاراکتر را در یک خط جای دهد. بیشتر تلفن‌ها تنها می‌توانند 40 کاراکتر را در یک خط داشته باشند. نوشتن یادداشت، خواندن کتاب‌های الکترونیک و وب گردی در این صفحه‌نمایش عریض بسیار لذت‌بخش است.بلک‌بری همیشه بهترین صفحه‌ کلیدهای فیزیکی را داشته است اما در این تلفن استانداردهای خود را یک پله بالاتر برده و حالا به راحتی می‌توان گفت این صفحه‌ کلید بهترین کیبورد فیزیکی QWERTY است که تا به حال تولید شده است.

۱۲۸در ۹۰٫۳در ۹٫۳ میلیمتر (۵٫۰۴x۳٫۵۶x۰٫۳۷ اینچ)

۱۹۶ گرم

مشخصات فیزیکی

۴٫۵ اینچ (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود ۵۶٫۵ درصد)

۱۴۴۰x۱۴۴۰ پیکسل (در حدود ۴۵۳ پیکسل در هر اینچ)

گوریلا گلس ۳

نمایشگر

هشت هسته ای اسنپ‌دراگون ۸۰۱

آدرنو ۳۳۰

پردازنده

۳ گیگابایت

حافظه رم

۳۲ گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

حافظه داخلی

۳۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی

باتری

۱۳ مگاپیکسل، ۴۱۲۸x۳۰۹۶ پیکسل، فوکوس اتوماتیک، تثبیت کننده تصویر اپتیکال، فلش LED

ثانویه ۲ مگاپیکسل ۷۲۰p

مشخصات دوربین

بلک بری ۱۰٫۳

سیستم عامل

مشكی، سفيد، قرمز، مشكی و طلایی

رنگ‌بندی

 

لنوو وایپ پی1

اگر شما به دنبال یک گوشی هوشمند با باتری عظیم و قدرتمند هستید شرکت لنوو خبرهایی خوبی را برای شما دارد. این شرکت گوشی هوشمند جدید خود را با نام Vibe P1 در طی برگزاری IFA 2015 معرفی کرد که دارای باتری عظیم ۵۰۰۰mAhh است و مجهز به تکنولوژی شارژ راکتی است که با ویژگی صرفه جویی پاور با هر بار شارژ کامل قابلیت روشن ماندن تا ۸۱ ساعت را دارد.گوشی هوشمند Vibe P1 لنوو دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ۱۰۸۰p است که مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون ۶۱۵، NFC، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقا است.

۱۵۲٫۹ در ۷۵٫۶در ۹٫۹ میلی متر (۶٫۰۲x۲٫۹۸x۰٫۳۹ اینچ)

۱۸۹گرم

مشخصات فیزیکی

۵٫۵ اینچ (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود ۷۲٫۱ درصد)

۱۰۸۰x۱۹۲۰ پیکسل (در حدود ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ)

گوریلا گلس ۳

نمایشگر

هشت هسته ای اسنپ‌دراگون 615

آدرنو 405

پردازنده

۲ گیگابایت

حافظه رم

۳۲ گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

حافظه داخلی

۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

باتری

۱۳ مگاپیکسل، ۴۱۲۸x۳۰۹۶ پیکسل، فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز، dual-LED (dual tone) فلش

ثانویه ۵ مگاپیکسل ۷۲۰p

مشخصات دوربین

اندروید ۵٫۱ لالی پاپ

سیستم عامل

پلاتینی، خاکستری نوک مدادی

رنگ‌بندی


هواوی نوا

کیفیت ساخت گوشی‌های پرچم‌دار هواوی در چند سال اخیر پیشرفت فراوانی کرده و علاوه بر طراحی خوب حالا یک زبان طراحی متفاوت نیز پیدا کرده‌اند. هواوی خوشبختانه تصمیم گرفته تا این کیفیت و طراحی را به سری نوا نیز بیاورد. همان‌طور که حتماً متوجه شده‌اید گوشی Nova شباهت زیادی به Nexus 6P داشته و Nova Plus نیز شبیه به میت 8 طراحی شده استین طراحی زیبا با یک صفحه نمایش ۵ اینچی IPS با رزولوشن ۱۰۸۰p تکمیل شده تا در میان گوشی‌های رده متوسط در بالاترین جایگاه بنشیند. هنوز نمی‌دانیم که آیا روی این صفحه نمایش از یک لایه حفاظتی Gorilla Glass استفاده شده نه. زیر این ظاهر زیبا هم یک تراشه اسنپ‌دراگون ۶۲۵ با CPU هشت هسته‌ای ۲٫۰GHz کورتکس A53 و ۳GB RAM می‌تپد.

 ۱۴۱٫۲در  ۶۹٫۱در ۷٫۱ میلیمتر (۵٫۵۶ در ۲٫۷۲ در ۰٫۲۸ اینچ)

۱۴۶ گرم

مشخصات فیزیکی

۵ اینچ (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود ۷۰٫۶ درصد)

۱۰۸۰x۱۹۲۰ پیکسل (در حدود ۴۴۱ پیکسل در هر اینچ)

گوریلا گلس ۲

نمایشگر

هشت هسته ای اسنپ‌دراگون ۶۲۵

آدرنو ۵۰۶

پردازنده

۳ گیگابایت

حافظه رم

۳۲ گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

حافظه داخلی

۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی

باتری

۱۲ مگاپیکسل، فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز، فلش LEDtone فلش

ثانویه ۸ مگاپیکسل ۷۲۰p

مشخصات دوربین

اندروید 6.1 مارشملو

سیستم عامل

طلایی، نقره‌ای، خاکستری

رنگ‌بندی


Honor 7

ظاهر Honor 7 شبیه دیگر گوشی‌های این خانواده است. قاب پشتی گوشی از آلومینیوم ساخته شده که در کناره‌ها با تراش‌هایی زیباتر شده است. علاوه بر این، حس گوشی مقاوم را به کاربر القا می‌کند. ضخامت 8.55 میلی‌متری و وزن گوشی باعث می‌شود تجربه بهتری هنگام کار با یک دست داشته باشید. قسمت جلو گوشی میزبان صفحه نمایش 5.2 اینچی است و بالای آن دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه فلاش اختصاصی، خروجی صدای مخاطب و سنسورهای دستگاه قرار گرفته‌اند.

۱۴۳٫۲ در ۷۱٫۹ در ۸٫۵ میلیمتر (۵٫۶۴x۲٫۸۳x۰٫۳۳ اینچ)

۱۵۷ گرم

مشخصات فیزیکی

۵٫۲ اینچ (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود ۷۰٫۶ درصد)

۱۰۸۰x۱۹۲۰ پیکسل (در حدود ۴۲۴ پیکسل در هر اینچ)

گوریلا گلس ۲

نمایشگر

هشت هسته ای کرین 953

  • Mali-T628
     

پردازنده

۳ گیگابایت

حافظه رم

۱۶ و ۶۴ گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

حافظه داخلی

۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

باتری

۲۰ مگاپیکسل، ۴۹۹۲? ۳۷۴۴ pixels, phase detection فوکوس اتوماتیک، dual-LED (dual tone) فلش
ثانویه
۸ مگاپیکسل ۷۲۰p

مشخصات دوربین

اندروید ۵ لالی پاپ

سیستم عامل

مشكی، سفيد، طلایی

رنگ‌بندی

 

اکسپریا زد 3

 این لیست، بهترین گوشی هوشمندی که با میانگین قیمت 900 هزار تومان یافت میشود اکسپریا زد 3 است.اگر زیاد اهل گرفتن عکس با گوشی هستید، برای خرید اکسپریا زد 3 شک به دل راه ندهید.نقطه قوت اکسپریا زد 3، دوربین 20 مگاپیکسلی آن است و نقطه ضعف آن احتمالا زبان طراحی تکراری نسبت به نسل‌های پیشین است.قاب جلوی و پشتی گوشی مانند نسل قبل از شیشه ساخته شده در حالی که قاب اطراف گوشی آلومینیومی است. اولین تفاوت در اینجا مشاهده می شود در 4 لبه اطراف گوشی پوششی از کامپوزیت فریم را پوشانده است که این موضوع باعث عمر بیشتر گوشه های گوشی خواهد شد و اگر گوشی با زمین برخورد کند این کامپوزیت بیشتر از آلومینیوم دوام خواهد آورد. 

۱۴۶ در ۷۲ در ۷٫۳ میلیمتر (۵٫۷۵x۲٫۸۳x۰٫۲۹ اینچ)

۱۵۲ گرم

مشخصات فیزیکی

۵٫۲ اینچ (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود ۷۰٫۶ درصد)

۱۰۸۰x۱۹۲۰ پیکسل (در حدود ۴۲۴ پیکسل در هر اینچ)

نمایشگر

هشت هسته ای اسنپ‌دراگون ۸۰۱

آدرنو ۳۳۰

پردازنده

۳ گیگابایت

حافظه رم

۱۶ و ۳۲ گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

حافظه داخلی

۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

باتری

۲۰٫۷ مگاپیکسل، ۵۲۴۸? ۳۹۳۶ pixels, فوکوس اتوماتیک، فلش LED
ثانویه
۲٫۲ مگاپیکسل ۱۰۸۰p

مشخصات دوربین

اندروید ۴٫۴ کیت کت

سیستم عامل

مشكی، سفيد، مسی، سبز

رنگ‌بندی

 

دیزایر 10 لایف استایل

در نگاه اول به دیزایر 10 لایف استایل، به وضوح زیبایی و کیفیت به کار رفته در ساخت آن را مشاهده خواهید کرد و شرکت سازنده نیز شاید با توجه به همین موضوع نام آن را لایف استایل انتخاب کرده؛ چرا که برای انجام کارهای روزمره تقریبا تمامی کاربران مناسب است.باوجود طراحی تمام پلاستیکی و شکل بزرگ این گوشی، در هنگام استفاده هیچ حس بدی نخواهید داشت و گوشی براحتی در دست جا گرفته و سر نمیخورد.همچنین شاسی فیزیکی پارو هم در سمت راست گوشی قرار دارد که با رنگ طلایی براحتی قابل مشاهده بوده و طراحی دندانه دار آن باعث میشود که بدون نگاه کردن تنها با لمس کردن آن را پیدا کرد.البته برخلاف دکمه پاور، شاسی ولوم هم بدون هیچ طراحی دندانه دار در کنار آن قرار گرفته که برنگ و جنس بدنه پلاستیکی میباشد.

۱۵۶٫۹ در ۷۶٫۹ در ۷٫۷ میلیمتر (۶٫۱۸x۳٫۰۳x۰٫۳ اینچ)

۱۵۵ گرم

مشخصات فیزیکی

۵٫۵ اینچ (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود ۶۹٫۱ درصد)

۱۰۸۰x۱۹۲۰ پیکسل (در حدود ۴۲۴ پیکسل در هر اینچ)

گوریلا گلس

نمایشگر

هشت هسته ای اسنپ‌دراگون ۴۰۰

آدرنو ۳۰۵

پردازنده

۳ گیگابایت

حافظه رم

۳۲ گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

حافظه داخلی

۲۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

باتری

۱۳ مگاپیکسل، f/۲٫۲, ۲۸mm, فوکوس اتوماتیک، فلش LED

ثانویه ۵ مگاپیکسل ۱۰۸۰p

مشخصات دوربین

اندروید ۶ مارشملو

سیستم عامل

مشکی، سفید، آبی و پلاتینی

رنگ‌بندی

 

گلکسی آ 3 2017

شرکت سامسونگ همه ساله طیف وسیعی از گوشی های هوشمند میان رده خود را صرفا با اضافه کردن نام آن سال به عنوان پسوند به بازار عرضه میکند.گلکسی آ 3 2017 نیز یکی از همین محصولات است که البته من (نویسنده مطلب) به ارزش خرید پایین آن، نسبت به سایر گوشی‎های فهرست مذ نظر ان را پیشنهاد نمیکنم.

۱۳۵٫۴ در ۶۶٫۲ در ۷٫۹ میلیمتر (۵٫۳۳x۲٫۶۱x۰٫۳۱ اینچ)

۱۳۵ گرم

مشخصات فیزیکی

۴٫۷ اینچ (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود ۶۷٫۱ درصد)

۱۰۸۰x۱۹۲۰ پیکسل (در حدود ۳۱۲ پیکسل در هر اینچ)

گوریلا گلس ۴

نمایشگر

هشت هسته ای اگزینوس ۷۸۷۰

Mali-T۸۳۰

پردازنده

۲ گیگابایت

حافظه رم

۱۶ گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

حافظه داخلی

۲۳۵۰ میلی‌آمپر ساعتی

باتری

۱۳ مگاپیکسل، f/۲٫۲, ۲۸mm, فوکوس اتوماتیک، فلش LED

ثانویه ۸ مگاپیکسل ۱۰۸۰p

مشخصات دوربین

اندروید ۶٫۱ مارشملو

سیستم عامل

مشكی آبی آسمانی، طلایی ماسه‌ای، آبی مات

رنگ‌بندی

 

 

وان ای 9 پلاس

ای 9 پلاس نسخه بهبودیافته‌ای 9 است؛ البته نسخه پلاس این محصول تغییر چندانی نداشته و از نظر ظاهری و طراحی تقریباً همان ساختار را حفظ کرده. جلو گوشی به صفحه نمایش 5.5 اینچی مجهز شده است. نمایشگر 5.5 اینچی‌ای 9 پلاس رزولوشن کواد اچ‌دی (2560 در 1440 پیکسل) دارد که در هر اینچ آن 534 پیکسل حضور دارداچ‌تی‌سی در ساخت ای 9 پلاس از تراشه مدیاتک MT6795M هلیو X10 استفاده کرده است. این پردازنده 64 بیتی 28 نانومتری است و معماری‌اش ARM. در این پردازنده 8 هسته‌ای کمینه فرکانس 403 و بیشینه آن 1.95 گیگاهرتز است.

۱۵۶٫۵ در ۷۶٫۵ در ۷٫۵ میلیمتر (۶٫۱۶x۳٫۰۱x۰٫۳ اینچ)

۱۵۰ گرم

مشخصات فیزیکی

۵٫۵ اینچ (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود ۶۹٫۷ درصد)

۱۴۴۰x۲۵۶۰ پیکسل (در حدود ۵۳۴ پیکسل در هر اینچ)

گوریلا گلس ۴

نمایشگر

هشت هسته ای MT۶۷۹۵M مدیاتک

PowerVR G۶۲۰۰

پردازنده

۳ گیگابایت

حافظه رم

۳۲ گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

حافظه داخلی

۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

باتری

۲۰ مگاپیکسل، ۴۹۹۲? ۳۷۴۴ pixels, فوکوس اتوماتیک، فلش LED

ثانویه ۱۳+4 مگاپیکسل ۱۰۸۰p

مشخصات دوربین

اندروید ۵ لالی پاپ

سیستم عامل

خاکستری، طلایی، طلایی و قهره ای

رنگ‌بندی

زنفون 2 زد ای 551 ام ال

تنها با نگاه کردن در Zenfone 2، هر کسی ممکن است تصور نماید که این یک دستگاه همراه پریمیوم است، چرا که دارای ساختار براق متالیک مانند با کیس خود می‌باشد. در حقیقت هنگامی که شما آن را در دست می‌گیرد، بوضوح متوجه خواهید شد که جنس دستگاه از پلاستیک است. دستگاه Asus Zenfone 2 ایسوس به تراشه چهار هسته‌ای 64 بیتی 2.3 گیگاهرتزی Intel Atom Z3580 اینتل با پردازشگر گرافیکی PowerVR 6430 GPU مجهز شده است. بعلاوه اولین اسمارت فون تولید شده با چهار گیگابایت رم نوع dual-channel DDR3 می‌باشد.

۱۵۲٫۵ در ۷۷٫۲ در ۱۰٫۹ میلیمتر (۶x۳٫۰۴x۰٫۴۳ اینچ)

۱۷۰ گرم

مشخصات فیزیکی

۵٫۵ اینچ (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود ۷۰٫۱ درصد)

۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل (در حدود ۴۰۳ پیکسل در هر اینچ)

گوریلا گلس ۳

نمایشگر

هشت هسته ای Z۳۵۶۰ اتم اینتل

PowerVR G۶۴۳۰

پردازنده

۲ یا ۴ گیگابایت

حافظه رم

۶۴ گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

حافظه داخلی

3000 میلی‌آمپر ساعتی

باتری

۱۳ مگاپیکسل، ۴۱۲۸ در ۳۰۹۶ پیکسل، فوکوس اتوماتیک، dual-LED (dual tone) فلش

ثانویه ۵ مگاپیکسل ۱۰۸۰p

مشخصات دوربین

اندروید ۵ لالی پاپ

سیستم عامل

مشکی، طلایی، خاکستری، قرمز، سفید

رنگ‌بندی


One A9

گوشی وان آ9 را میتوان آیفون تولید شده توسط اچ‌تی‌سی دانست چرا که ظاهر آن به طور غیر قابل انکاری شبیه به آیفون 6 است.یکی از مواردی که در طراحی گوشی جلب‌توجه می‌کند، قسمت پلاستیکی روی لبه‌ی بالایی است که هیچ دلیلی منطقی برای حضورش روی این لبه‌ی فلزی وجود ندارد و شاید تنها برای آنتن‌ دهی بهتر گوشی به این صورت ساخته شده باشداستفاده از تراشه‌ی جدید و بهبود یافته‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۷ در گوشی A9 نشان می‌دهد که این گوشی تا چه حد برای HTC ارزش داشته است. در این تراشه از یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز بهره برده شده است. همچنین آدرنو ۴۰۵ هم به عنوان پردازنده‌ی گرافیکی برای این تراشه انتخاب شده است.

۱۵۲٫۵ در ۷۷٫۲ در ۱۴۵٫۸ در ۷۰٫۸ در ۷٫۳ میلیمتر (۵٫۷۴x۲٫۷۹x۰٫۲۹ اینچ)

۱۴۳ گرم

مشخصات فیزیکی

۵ اینچ (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود ۶۶٫۸ درصد)

۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل (در حدود ۴۴۴۱ پیکسل در هر اینچ)

گوریلا گلس ۴

نمایشگر

هشت هسته ای اسنپ‌دراگون ۶۱۵

آدرنو ۴۰۵

پردازنده

۲ یا ۳ گیگابایت

حافظه رم

۱۶ گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

حافظه داخلی

۲۱۵۰ میلی‌آمپر ساعتی

باتری

۱۳ مگاپیکسل، ۴۱۲۸ در ۳۰۹۶ پیکسل، تثبیت کننده تصویر اپتیکال، فوکوس اتوماتیک، dual-LED (dual tone) فلشثانویه ۴ مگاپیکسل ۱۰۸۰p

مشخصات دوربین

اندروید ۵ لالی پاپ

سیستم عامل

خاکستری، نقره‌ای، طلایی، قهوه ای پررنگ

رنگ‌بندی


"با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید "


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر