7 نکته‌ای که می‌توانستند گلکسی S8 و S8+ را بهتر کنند

7 نکته‌ای که می‌توانستند گلکسی S8 و S8+ را بهتر کنند

سامسونگ به تازگی دو محصول بعدی از سری گلکسی را رونمایی کرد، یعنی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس که باعلاقه زیادی انتظارشان را می کشیدیم. این دو دستگاه که کاملاً هیجان برانگیز هستند ویژگی های جدید زیادی دارند، اما دروغ است اگر بگوییم جا برای پیشرفت و بهبودی بیشتر نداشتند.

با وجود صفحه نمایش‌های زیبا و قاب‌های باریک و پرجلوه آن‌ها، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس می‌توانستند حتی بهتر از این هم باشند. منظور ما این نیست که این دو گوشی پرزرق و برق و جدید خوب نیستند، بلکه کاملاً برعکس. اما در حقیقت، سامسونگ با تصمیماتی که هنگام طراحی این پرچم‌داران جدید گرفته، ما را در بهت و حیرت رها کرده است.
در زیر مواردی گفته شده که به نظر ما می توانستند سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را بهتر و بهتر کنند:


1. نسخه بین‌المللی با رم 6GB RAM
کشور چین نسخه‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را با 6GB RAM دریافت خواهد کرد. چرا بقیه کشورها این نسخه را نداشته باشند؟


2. نسخه با صفحه‌نمایش صاف
به نظر می‌رسد سامسونگ، حداقل در مورد پرچم‌داران، متعهد به ارائه گوشی‌هوشمند با صفحه‌نمایش خمیده شده است، و شانس دیدن یک گوشی گلکسی با صفحه‌نمایش صاف تقریباً برابر با صفر است. دوست داریم بدانیم چرا سامسونگ این مسیر را در پیش گرفته، اما متأسفانه پاسخی موجود نیست، تنها می‌توانیم دلتنگ نمایشگرهای صاف قبلی باشیم.


 

3. دوربین دوگانه
از قرار معلوم سامسونگ با به بیراهه رفتن و ظاهراً بدون هیچ دلیل خوبی تصمیم گرفته که گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را بدون دوربین‌های دوگانه که تقریباً در پشت گوشی ضروری هستند، روانه بازار کند. اگر شایعات درست باشند، این غول تکنولوژی کره‌ای این رسم را با گلکسی نوت 8 تغییر می‌دهد.


4. دوربین اصلی بهتر
نمی‌خواهیم بگوییم که اس 8 و اس 8 پلاس دوربین‌های توانمندی ندارند، اما خیلی با دوربین‌های موجود در مدل‌های قبلی یعنی گلکسی اس 7 و اس 7 اج، حداقل از نظر سخت افزاری، متفاوت نیستند. ما چیزی بیشتر از 12 مگاپیکسل را انتظار داشتیم.


5. دکمه هوم
با توجه به صفحه‌نمایش بلندتر Infinity Display با نسبت تصویر 18.5:9، سامسونگ مجبور شده است دکمه home را از پایین قاب جلوی اس 8 و اس 8 پلاس برداشته و به پشت دستگاه‌ها ببرد و ما به این تصمیم احترام می‌گذاریم. با این حال، در پس این تغییر، ظاهراً کاربرد اصلی این دکمه از بین رفته و حالا فقط به عنوان اسکنر اثرانگشت کار می‌کند. دلیل این کار چیست؟


6. عمر باتری بهتر
گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس همان ظرفیت باتری موجود در اس 7 و اس 7 اج را ارائه می‌دهند- اس 8 به وسیله یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی نیرودهی می‌شود، در حالی که اس 8 پلاس از یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی برخوردار است. با وجود تراشه‌های 10nm جدید در قلب هر دو دستگاه، عمر باتری مربوط به هر یک از آن‌ها خیلی بهتر از مدل‌های قبلی شان نیست.


7. صفحه‌نمایش 4K
سامسونگ یک نسخه جدید از Gear VR را در کنار گلکسی های جدید ارائه می‌دهد که باعث می‌شود ما در مورد مسئله‌ای گیج شویم: چرا این گوشی‌های جدید برای سازگاری بیشتر با اجرای VR دارای صفحه نمایش 4K نیستند؟؟

 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

منبع خبر: phonearena

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر