مروری بر Sprinkles، اپلیکیشن عکاسی جدید مایکروسافت

مروری بر Sprinkles، اپلیکیشن عکاسی جدید مایکروسافت

مایکروسافت اخیرا اپلیکیشن جدید عکاسی خود را منتشر کرده است. اما آیا واقعا این اپلیکیشن چیزی جدید برای ارائه دارد؟

شرکت مایکروسافت اپلیکیشن دوربین iOS خود، با نام اسپرینکلز را منتشر کرده است. البته کاربران iOS به آخرین چیزی که نیاز دارند یک اپلیکیشن دوربین دیگر است! به خصوص اگر اسمش اسپرینکلز باشد. مایکروسافت در ساخت این اپلیکیشن کاملاً از کپشن ها، استیکرها و ایموجی های اسنپ چت استفاده کرده است. 
زمانی بود که تنها کاری که می کردید این بود که یک عکس بگیرید. هر عکس لحظه ای را در تاریخ ثبت می کرد و با فیلترها و چیزهای دیگر تغییر نمی کرد. سپس اسنپ چت وارد بازار شد و همه چیز عوض شد، از جمله مایکروسافت. 

اسپرینکلز: نرم افزاری تکراری 
اسپرینکلز یک اپلیکیشن دوربین iOS است که به شما اجازه می دهد روی هر عکس کارهای مختلفی انجام دهید. می توانید خودتان کپشن اضافه کنید، استیکر و ایموجی اضافه کنید و غیره. تا اینجا که کاملاً همه چیز تکراری است. 
با این حال اسپرینکلز از قابلیت های آموزش ماشینی مایکروسافت استفاده می کند. با توجه به آنچه در عکس موجود است به شما کپشن پیشنهاد می کند، استیکرها را حرکت می دهد و اندازه آن ها را تغییر می دهد، سن شما را تشخیص می دهد و به شما می گوید که شبیه به کدام فرد مشهور هستید. 
متاسفانه حتی این دو قابلیت آخر نیز جدید نیستند. چرا که مایکروسافت قبلاً وبسایت How-Old.net را برای نشان دادن سن تقریبی شما و با CelebsLike.me افراد معروفی که شبیه به شما هستند ارائه داده بود. البته منطقی است که این قابلیت ها را یک جا جمع کند و یک اپلیکیشن دوربین برای آن بسازد. 

 

اسپرینکلز فقط برای بعضی از افراد جالب است 
اسپرینکلز اپلیکیشن عجیبی است، اما برای بعضی افراد مناسب است. به خصوص نسل جوان که دوست دارند پیش از آن که اجازه دهند کسی عکس هایشان را ببیند چیزی به آن اضافه کنند. البته ما هم فکر می کنیم به خاطر همین قشر مایکروسافت اسم اپلیکیشن خود را اسپرینکلز گذاشته است. 
شما چه اپلیکیشن های دوربینی روی گوشی خود نصب کرده اید؟ جا برای یکی دیگر دارید؟ از نظر شما اسپرینکلز چگونه است؟ آیا از این اپلیکیشن خوشتان آمده است؟ نظر خود را با ما درمیان بگذارید. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر