معرفی محصولات جدید لنوو در IFA 2015

معرفی محصولات جدید لنوو در IFA 2015


لنوو Vibe S1 با دو دوربین جلو به بازار می آید. از آنجایی که گوشی های هوشمندی نیز وجود دارند که با دوربین های دوگانه در جلو کار می کنند. لنوو ادعا کرده است که دوربین دوگانه سلفی در Vibe S1 به کاربران در جهت ایجاد خلاقیت عکس های سلفی خود کمک می کند. دوربین سلفی با وضوح 8 مگاپیکسل است و دوربین دومی 2 مگاپیکسل می باشد که برای تحلیل عمق اطلاعات استفاده می شود. زمانی که کاربران با استفاده از دوربین های دوگانه سلفی، عکس می گیرند، توانایی دارند تا گزینه های مختلفی را برای اصلاح عکس با استفاده از ابزارهای ویرایش به کار برند. ابزار Blur، برای فوکوس بر روی عکس یا ابزار bokeh برای تغییر و اصلاح پشت صحنه به کار می رود. ابزار Cut Out نیز می تواند افراد حاضر در صحنه یک عکس سلفی را جدا کند و سپس آنها را در عکس دیگری قرار دهد. برای مثال، می توان عکس افراد در صحنه را جدا کرد و در جلوی برج ایفل قرار داد.
از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند، پردازنده هشت هسته ای مدیاتک 64 بینی، رم 3 گیگابایتی، حافظه قابل توسعه 32 گیگابایتی، دوربین پشت 13 مگاپیکسلی، و یک باتری 2500 میلی آمپری می باشد. از نظر نرم افزاری نیز، لنوو نسخه 5 اندروید را دارد. Vibe S1 در نوامبر به بازار خواهد آمد.
لنوو از سه مدل تبلت یوگا تب 3، نیز رونمایی کرد. یوگا تب 3 پرو 10، گرانترین مدل اعلام شده امروز است که مجهز به چهار اسپیکر ولف سان و دالبی اتمز است. با مجموعه تراشه اتم x5 Z8500 هشت هسته ای، با 2.24 گیگاهرتز و 2 گیگابایت رم به قدرت می رسد. این تبلت با دو نوع حافظه 32 و 64 گیگابایتی عرضه می شود و دارای اسلات کارت microSD می باشد. یوگا تب 3 دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، و یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای تماس های ویدئویی و عکس های سلفی می باشد. اندروید 5.1 لولی پاپ بر روی این تبلت اجرا می شود. تبلت لنوو یوگا تب 3 پرو، در نوامبر با قیمت 499 دلار عرضه خواهد شد.

Yoga-Tab-3-10


یوگا تب 3 dou گزینه مقرون به صرفه ای است و در دو نوع متفاوت موجود است، هشت اینچی و ده اینچی. هر دو نوع، دارای کیفیت 1280 در 800 می باشند. مدلهای تب 3 dou با اسپیکرهای استریو جلو، موجود هستند. این تبلت ها با مجموعه تراشه اسنپدارگون 210 کوالکام و رم یک گیگابایتی به قدرت می رسند. دارای حافظه 16 گیگابایتی با اسلات کارت microSD برای توسعه بیشتر حافظه می باشد. این تبلت دارای یک دوربین هشت مگاپیکسلی است که می تواند به عنوان دوربین عقب و دوربین جلو کار کند. این تبلت ها نیز اندروید 5.1 اجرا می کنند. مدل هشت اینچی، در اکتبر با قیمت 169 دلار و مدل 10 اینچی در نوامبر با قیمت 199 دلار عرضه خواهد شد.
و در نهایت این تولیدکننده چینی، سری های Vibe P را با هدف قدرت دادن به کاربران معرفی کرد. اگر شارژ باتری برای شما از دیگر امکانات گوشی مهمتر باشد، احتمالا این گوشی را انتخاب خواهید کرد. به این دلیل که Vibe P1 دارای یک باتری 5000 میلی آمپری است که ادعا شده تا 81 ساعت می تواند شارژ نگه دارد. نه تنها این گوشی هوشمند دارای یک باتری بزرگ است بلکه عملکرد Rocket Charge دارد که با پنج دقیقه شارژ، امکان مکالمه سه ساعته به شما می دهد. شارژر این گوشی هوشمند دارای خروجی 24 واتی است که بسیار قوی تر از دیگر شارژرها عمل می کند. ویژگی جالب دیگر قابلیت شارژ لوازم جانبی از طریق تلفن با استفاده از USB است.

VibeP1
Vibe P1 دارای بدنه آلومینیومی با صفحه نمایش 5.5 اینچی و وضوح 1080 پیکسلی است. این گوشی یک اسکنر اثر انگشت دارد که در دکمه home در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است. این گوشی هوشمند توسط مجموعه تراشه هشت هسته ای اسنپدارگون 615 کوالکام و دو گیگابایت رم به قدرت می رسد. این گوشی دارای دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت اتوفوکوس فاز دیتکشن و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی سلفی است. باتری این گوشی 5000 میلی آمپری و وزن گوشی، 169 گرم است.
همزمان با گوشی P1، شرکت نوع کوچکتری از گوشی به نام P1m را نیز عرضه کرده است که بجای صفحه نمایش 5.5 اینچی با 1080 پیکسل در P1، این گوشی  دارای صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح 720 پیکسل است. باتری آن نیز کوچکتر و دارای 4000 میلی آمپر است. P1m با مجموعه تراشه چهار هسته ای MT6735P و رم دو گیگابایتی به قدرت می رسد. این گوشی دارای شارژ سریع استاندارد است که با 15 دقیقه شارژ، دو ساعت و نیم شارژ نگه می دارد.
گوشی Vibe P1m با قیمت 160 دلار به فروش می رسد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر