تصاوير جديد از آيفون 8

تصاوير جديد از آيفون 8

شايعات زيادي تا به الان راجع به آيفون 8 منتشر شده است كه براساس اين شايعات، طرح دیگری منتسب به ماکت پرچم‌دار اپل منتشر شده که استفاده از شیشه و نمايشگر بدون حاشيه را تایید می‌کند. با فيسيت همراه باشيد.

آن‌طور که از شایعات برمی‌آید، در حال حاضر دو مدل آیفون 8 با طراحی متفاوت در حال بررسی در شرکت اپل است که یکی بدنه آلومینیومی دارد و دیگری از شیشه خمیده در جلو و پشت بهره می‌برد.

به گزارش فيسيت، به تازگي بنجامین گزکین، تصاويري منتشر كرده و ادعا ميكند كه این تصاویر متعلق به نسل بعدی گوشی‌های آیفون است. این تصاویر خیلی واضح و دقیق نیستند؛ با این وجود این تصاویر توانسته‌اند حدس‌هایی از بعضی مشخصات فنی گوشی آیفون 8 (iPhone 8) را نشان دهند.

آنطور كه در تصاوير مشخص است:

  •  صفحه نمایش گوشی به طور کامل جلوی گوشی را پوشانده است و در زیر صفحه نمایش، نوار باریکی نشان داده شده که شاید محل قرارگیری سنسور اثر انگشت باشد.
  • بلندگوی مکالمه در بالای نمایشگر قرار گرفته و وضعیت دوربین سلفی، سنسورها و بخش‌های دیگر در قاب جلویی قابل تشخیص نیست.
  • به نظر گوشی آیفون 8 ضخامت زیادی دارد ولی آقای گزکین ادعا کرده که ضخامت نسل بعدی گوشی‌های آیفون مشابه گوشی‌های آیفون 7 خواهند بود.
  • آرایش عمودی دوربین دوگانه در قاب پشتی گوشي (دوربین دوگانه در جلو و پشت گوشی و محافظ شیشه‌ای خمیده 2.5 بعدی در دو پنل جلو و عقب گوشی)
  • کلیدهای تنظیم میزان صدا و کلید مخصوص سایلنت کردن گوشی در سمت چپ جای گرفته‌اند.
  •  به نظر می‌رسد که لبه‌های کناری گوشی از فولاد ضدزنگ ساخته شده‌اند که یادآور آیفون 4 است. چراکه آیفون 4 آخرین اسمارت فون اپل بود که فولاد در بدنه آن به کار گرفته شده بود.
  • حضور میکروفون ثانویه برای حذف صداهای مزاحم و دوربین سلفی دوگانه در کنار بلندگو

شايعات زيادي راجع به محل قرارگيري اسكنر اثرانگشت وجود دارد. همانگونه كه ميدانيد يكي از نقاط ضعف گوشي گلكسي اس 8 سامسونگ، جایگاه سنسور اثر انگشت در کنار دوربین اصلی در پشت گوشی بود. با اين حال ممکن است اپل به استفاده از اسکنر اثرانگشت ادغام شده با نمایشگر در آیفون 8 روی بیاورد. اما همچنان این سوال باقی است که آیا اپل توانایی انجام چنین کاری را دارد؟

از معدود شنیده‌ها درباره این محصول می‌توان به شارژ بدون سیم، 3 گیگابایت رم و نمایشگر 5.8 اینچی OLED با تراکم پیکسلی 521ppi اشاره کرد.

اگر تصاوير پخش شده و شايعات، صحت داشته باشند ميتوانيم منتظر تحولي بزرگ از سوي شركت اپل باشيم. با این وجود برای اطمینان از شایعات و حدس‌های زده شده، باید تا شهریور یا اوایل پاییز سال جاری صبر کرد.

با كانال تلگرام فيسيت همراه باشيد

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر