حال می توانید به صورت آفلاین از اینستاگرام روی گوشی های اندرویدی استفاده کنید

حال می توانید به صورت آفلاین از اینستاگرام روی گوشی های اندرویدی استفاده کنید

از حالا به بعد می توانید به صورت آفلاین از اینستاگرام استفاده کنید.

اینستاگرام آفلاین می شود. اما نگران نباشید، این یک نقص نیست بلکه یک قابلیت است. این شرکت اوایل همین هفته در کنفرانس فیسبوک اف 8 اعلام کرد که به زودی حتی به صورت آفلاین نیز می توان به اینستاگرام دسترسی داشت. 
روز به روز شرکت های تکنولوژی بیشتری می فهمند که دنیا چقدر بزرگ است. در نتیجه در حالی که این شرکت ها در ایالات متحده و جاهای دیگر هستند درمیابند که مردم سایر نقاط دنیا چقدر علاقه مند به استفاده از اپلیکیشن ها و خدمات آن ها هستند. یکی از مشکلات در بسیاری از کشورهای در حال توسعه قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت است. 


طراحی اپلیکیشن برای کشورهای در حال توسعه
برای خدمات رسانی به مردمی که گوشی های قدیمی تر و یا اتصال اینترنتی ضعیف دارند، شرکت های بسیاری در حال ساخت اپلیکیشن مخصوص کشورهای در حال توسعه هستند. تا به حال اپلیکیشن های فیسبوک لایت، یوتوب گو، مسنجر لایت، اسکایپ لایت و توییتر لایت ساخته شده اند و حال اینستاگرام نیز به این جنبش پیوسته است. 
اینستاگرام قصد ندارد که یک نسخه سبک وزن از اپلیکیشن خود را ارائه دهد. در عوض برنامه کامل به صورت آفلاین قابل دسترسی خواهد بود. این قابلیت ابتدا روی اندروید و سپس آی او اس قابل دسترسی خواهد بود. قابلیت آفلاین هم اکنون در بعضی از نقاط دنیا قابل دسترسی است اما به زودی این قابلیت جهانی می شود. 
از حالا به بعد اپلیکیشن اینستاگرام به شما اجازه می دهد روی تصاویر دیگران نظر گذاشته و آن ها را لایک کنید. شما همچنین می توانید مردم را فالو یا آنفالو کنید. در زمان بعدی که آنلاین شوید کارهایی که انجام داده اید اعمال می شوند. 
علاوه بر آن بعضی از قسمت های اپلیکیشن، از جمله نسخه های قدیمی تب جست و جو و پروفایل هایی که زیاد به آن ها سر می زنید را در حافظه نهان قرار می دهد. در نتیجه شما هیچ گاه با یک صفحه سفید خالی مواجه نمی شوید. 
این حرکتی بسیار جالب از طرف اینستاگرام است که می تواند کاربران آن را تا چند سال آینده در کشورهای درحال توسعه چندین برابر کند. شاید اینستاگرام کمی نسبت به کاربران خود در دیگر نقاط جهان دیر عمل کرده اما قطعاً آخرین شرکتی نیست که در این راه قدم نهاده است. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

guest

دوشنبه, 04 اردیبهشت 1396

هر خبرو چندبار میذارین؟؟

پاسخ

ثبت نظر