آیفون ۷s و آیفون ۷s پلاس امسال عرضه نمی‌شوند

آیفون ۷s و آیفون ۷s پلاس امسال عرضه نمی‌شوند

اپل به‌جای یک آیفون 8 و دو مدل آیفون 7s از دو مدل آیفون 8،كه به احتمال زیاد آیفون 8 (iPhone 8) و آیفون 8 پلاس (iPhone 8 Plus) با نمایشگرهای اولد نام دارد را رونمایی خواهد کرد.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، در خبرهای قبلی اعلام کرده بودیم سه مدل جدید آیفون در شهریور ماه سال جاری رونمایی خواهند شد كه طبق شایعه جدیدی که MIC Gadget مطرح کرده، اپل به‌جای یک آیفون 8 و دو مدل آیفون 7s از دو مدل آیفون 8،كه به احتمال زیاد آیفون 8 (iPhone 8)  و آیفون 8 پلاس (iPhone 8 Plus) با نمایشگرهای اولد نام دارد را رونمایی خواهد کرد. این ادعا برخلاف گزارش‌های چند ماه اخیر است که تحلیلگران و فاش‌کنندگان ارائه داده‌اند.

وب‌سایت چینی فناوری MicGadget که به زبان انگلیسی مطالبش را منتشر می‌کند، گزارشی را منتشر کرده که نشان می‌دهد اپل به کمپانی فاکسکان تنها سفارش ساخت دو مدل گوشی جدید را داده است. به نظر می‌رسد کمپانی اپل تصمیم گرفته که میلیون‌ها پنل اولد سفارش داده شده به سامسونگ را صرف دو نسخه جدید آیفون 7 اس و 7 اس پلاس نکند. همچنین این منبع ادعا کرده است که شرکت فاکسکان در هفته آخر ژوئن قطعات اولیه دستگاه را برای سرهم‌بندی آن دریافت می‌کند و می‌توانیم در آن زمان مشخصات و نام آیفون‌ها را تشخیص دهیم. این وب‌سایت ادعا کرده که دو گوشی هوشمند آیفون 8 و آیفون 8 پلاس دارای دوربین دوگانه مشابه خواهند بود. این بدان معنی است که تصاویر شکار شده از سوی دوربین این دو گوشی کیفیت یکسانی را خواهند داشت ولی این ویژگی برای دو گوشی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس متفاوت بود.

البته باید ذکر کنیم که این خبر منتشر شده از یک وب‌سایت چینی که منبع خبری خود را چندین دوست از کمپانی فاکسکان معرفی کرده، زیاد مطمئن و صحت دار به نظر نمی‌رسد. اما از آنجاییکه این وب‌سایت از سال 2008 میلادی تا به امروز فعالیت داشته و سابقه طولانی در منتشر کردن خبرهای فناوری دارد شاید بتوان این خبر را موثق دانست.

نظر شما چیست؟ ترجیح می‌دهید دو آیفون 8 ببینید یا دو آیفون 7s به همراه یک آیفون 8 پرچمدار؟

با كانال تلگرام فيسيت همراه باشيد


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر