کنفرانس IFA 2015: رونمایی توشیبا از کارت TransferJet با 16 گیگابایت

کنفرانس IFA 2015: رونمایی توشیبا از کارت TransferJet با 16 گیگابایت

توشیبا کارت SDHC با ظرفیت 16 گیگابایت در کنفرانس IFA برلین معرفی کرد که دارای حافظه کلاس 10 است و از تکنولوژی TransferJet پشتیبانی می کند. با استفاده از این تکنولوژی بی سیم، کاربران می توانند فایل های ویدئویی و عکس ها را با استفاده از آداپتور TransferJet از دوربین به دستگاه موبایل یا کامپیوتر انتقال دهند.


با استفاده از این تکنولوژی، کاربران قادرند تا فایل های مورد نظر را با سرعت 560 مگابیت در ثانیه، بین دو دستگاه رد و بدل کنند. انتقال، با ضربه زدن دو دستگاه به یکدیگر شروع می شود.
دستگاه های اندرویدی و iOS، هر دو با استفاده از micro USB و آداپتور پشتیبانی می شوند. توشیبا گفته است ارتباطات بین دو دستگاه امن است. برنامه موبایلی TransferJet باید بر روی دستگاه گیرنده نصب شود تا بتوان انتقال را انجام داد.
توشیبا در حال حاضر قیمت و تاریخ عرضه را مشخص نکرده است. هرچند که این کارت قبلا در ژاپن ارائه شده است ولی تاریخ ورود آن به دیگر کشورها مشخص نیست.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر