با بهترین گوشی‌هایی زیر 1 میلیون 700 هزار تومان بازار با قابلیت پشتیبانی از 4G آشنا شوید

با بهترین گوشی‌هایی زیر 1 میلیون 700 هزار تومان بازار با قابلیت پشتیبانی از 4G آشنا شوید

برای بسیاری از ما که به کار با رایانه با سرعت بالای اتصال به اینترنت از طریق شبکه‌های فیبر نوری و یا ADSL عادت داریم، استفاده از اینترنت همراه نسل دوم و سوم در بسیاری از موارد تجربه‌ای کسل کننده است. تلفن‌های هوشمند که طیف گسترده‌ای از مدل‌های ارزان قیمت تا مدل‌های بسیار پیشرفته و البته گران قیمت را در بردارند، انبوهی از امکانات را در اختیار کاربر خود می‌گذارند. این روزها به واسطه توسعه فناوری نسل چهارم شبکه مخابراتی کاربران می‌توانند به راحتی و بدون هیچ گونه محدودیت مکانی به اینترنت پهن باند دسترسی پیدا کنند.

برای بسیاری از ما که به کار با رایانه با سرعت بالای اتصال به اینترنت از طریق شبکه‌های فیبر نوری و یا ADSL عادت داریم، استفاده از اینترنت همراه نسل دوم و سوم  در بسیاری از موارد تجربه‌ای کسل کننده است. تلفن‌های هوشمند که طیف گسترده‌ای از مدل‌های ارزان قیمت تا مدل‌های بسیار پیشرفته و البته گران قیمت را در بردارند، انبوهی از امکانات را در اختیار کاربر خود می‌گذارند. این روزها به واسطه توسعه فناوری نسل چهارم شبکه مخابراتی کاربران می‌توانند به راحتی و بدون هیچ گونه محدودیت مکانی به اینترنت پهن باند دسترسی پیدا کنند.

درواقع گوشی‌های هوشمند امروزه بدون قابلیت اتصال به شبکه اینترنت پهن باند با گوشی‌های کلاسیک تفاوتی ندارند. پشتیبانی از باندهای LTE در بین گوشی‌های بالا رده کاملاً امری معمول و عادی شده است. گوشی‌هایی با قابلیت پشتیانی از شبکه ۴ جی به واسطه اهمیتی که در بین کاربران پیدا کرده‌اند، تولید کنندگان گوشی‌ها را مجبور کرده‌اند تا در بین محصولات میان رده خود نیز از این قابلیت استفاده کنند. از آنجا که خوشبختانه شبکه 4G در کشور ما نیز همه‌گیر شده، بسیاری از کاربران به سمت گوشی‌های گرایش پیدا می‌کنند که قابلیت اتصال به این شبکه را دارد. ما نیز بر همین اساس در ادامه فهرستی از بهترین گوشی‌های بالا رده و میان رده‌ای که با میانگین قیمت 1 میلیون و 700 هزار تومان و با قابلیت پشتیبانی از این فناوری که در بازار داخلی یافت می‌شود را گردآوری کرده‌ایم.

پیش از شروع این نکته را در نظر داشته باشید که ترتیب قرار گیری گوشی‌ها در فهرست زیر به صورت رندوم بوده است. همچنین در نظر داشته باشید که اگرچه این روزها در فضای تبلیغاتی کشور شاهد نام برند از اینترنت 4.5G هستیم، با این حال هیچ یک از گوشی‌های موجود در بازار با این فناوری سازگاری ندارند. اگر قصد استفاده از این شبکه را دارید، بهتر است به جای صرف هزینه گزاف در جهت خرید یک گوشی از فهرست زیر، یکی از مودم‌های پیشنهادی توسط اپراتورها را انتخاب کنید. 

HTC ۱۰

از لحاظ طراحی و کیفیت ساخت HTC ۱۰ بسیار شبیه به پرچم‌داران گذشته‌ این شرکت  تایوانی است. علاوه بر این هرچند اچ تی سی همچنان پرچم‌داران خود را با تجهیز به نمایشگر Super LCD روانه بازار می‌کند با این حال این نمایشگر QHD توانایی رقابت با نمایشگر امولدی سامسونگ را به هیچ عنوان ندارد.HTC ۱۰ دارای بدنه‌ای یکپارچه آلومینیومی است و ظاهر مینیمالیستی و جذابی دارد؛ البته در قاب پشتی این محصول خطوط پلاستیکی آنتن دهی مشاهده می‌شود که به زیبایی قاب پشتی افزوده است.

علاوه بر این اچ تی سی ۱۰ برخلاف گوشی‌های پرچم‌دار سال گذشته این شرکت، در قاب پشتی میزان دوربینی تک ۱۲ مگاپیکسلی بوده که توسط پوشش کریستال سفایر از آن محافظت شده است. همچنین اچ تی سی ۱۰ دارای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بوده که البته برای اولین بار به فناوری لرزشگیر اپتیکال تصویر تجهیز گردیده است. این گوشی در بازار داخل کشور با میانگین قیمت 1 میلیون و 700 هزار تومان قابل خرید است.

مشخصات فیزیکی

۱۴۵٫۹x۷۱٫۹x۹ میلیمتر (۵٫۷۴x۲٫۸۳x۰٫۳۵ اینچ)، ۱۶۱ گرم 

مشخصات نمایشگر

۵٫۲ اینچ (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود ۷۱٫۱ درصد)
۱۴۴۰x۲۵۶۰ پیکسل (در حدود ۵۶۵ پیکسل در هر اینچ)

مشخصات پردازنده

هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 820 با کلاک فرکانس ۲٫۱ گیگاهرتز

حافظه رم

۴ گیگابایت رم

حافظه جانبی

۶۴ گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

مشخصات دوربین

۱۲ مگاپیکسل، f/۱٫۸, ۲۶mm, OIS, فوکوس اوتوماتیک لیزری، dual-LED (dual tone) فلش، ثانویه: ۵ مگاپیکسل، f/۱٫۸, ۲۳mm, OIS, فوکوس اتوماتیک، ۱٫۳۴ µm اندازه پیکسل، ۱۰۸۰p, تصویربرداری HDR

باتری

۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

سیستم‌عامل

اندروید ۶ 

 

نوکیا 6

گوشی‌های ساخت نوکیا از دوام و ظرافت خاصی برخوردار هستند، نوکیا 6 نیز با پیروی از این مقوله، دارای بدنه‌ای یکپارچه آلومینیومی مینیمالیستی با گوشی‌هایی گرد است. نمایشگر این محصول که تقریباً 71.4 درصد قاب جلویی را پوشش داده، توسط گوریلا گلس 2.5D محافظت شده که به دلیل برخورداری از شیشه خمیده، جلوه خاصی به آن داده است. نوکیا 6 در نسخه با 3 و 4 گیگابایت حافظه رم به بازارعرضه خواهد شد که به ترتیب از 32 و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بهره می‌برند. در نظر داشته باشید که این محصول از دو سیم کارت پشتیبانی کرده، با این حال می‌توان از خشاب سیم کارت دوم برای قرار دادن کارت حافظه جانبی استفاده کرد. نوع و قدرت پردازنده یکی از عوامل اصلی در تصمیم گیری بسیاری از افرادی است که قصد خرید گوشی هوشمند دارد. چیپ اسنپ‌دراگون ۴۳۰ مورد استفاده در نوکیا ۶ یکی از معدود بخش‌های آن است که بسیاری از مردم، نوکیا را بابت انتخاب این پردازنده سرزنش می‌کنند. این پردازنده دارای فرکانس کاری ۱٫۴G گیگاهرتز بوده و متشکل از هشت هسته‌ Cortex-A53 هست.

مشخصات فیزیکی

۱۵۴x۷۵٫۸x۸٫۴ میلیمتر (۶٫۰۶x۲٫۹۸x۰٫۳۳ اینچ) ۱۶۹ گرم 

مشخصات نمایشگر

۵٫۵ اینچ (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود ۷۰٫۷ درصد) ۱۰۸۰x۱۹۲۰ پیکسل (در حدود ۴۰۳ پیکسل در هر اینچ)

مشخصات پردازنده

هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۴۳۰ با کلاک فرکانس ۱٫۹ گیگاهرتز

حافظه رم

۴ گیگابایت رم

حافظه جانبی

۳۲ گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

مشخصات دوربین

۱۶ مگاپیکسل، f/۲, فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز، dual-LED (dual tone) فلشثانویه: ۸ مگاپیکسل، f/۲, ۱٫۱۲ µm اندازه پیکسل، ۱۰۸۰p

باتری

۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

سیستم‌عامل

اندروید ۷٫۱ نوقا

 

گلکسی A7 مدل 2016

 این گوشی با وجود شباهت به نسل قبلی خود از ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر گردوغبار و آب تا عمق ۱٫۵ متر به مدت ۳۰ دقیقه بهره برده که آن را از همتای ۲۰۱۶ خود متمایز می‌کند. سخت‌افزاری که می‌تواند برای انجام بسیاری از امور مفید باشد، بدنه‌ی زیبا و چشم‌نواز، نمایشگری که کیفیتش چشم‌ها را خیره می‌کند، حسگر اثرانگشت برای امنیت بیشتر و دوربینی که تصاویر فوق‌العاده ثبت می‌کند، از مشخصات این گوشی میان رده هستند. سامسونگ برای تجربه‌ی کاربری بهتر در گلکسی A۷ ۲۰۱۷، تراشه‌ی ۶۴ بیتی اگزینوس ۷۸۸۰ را در نظر گرفته که ۸ هسته‌ی پردازنده‌ با معماری کورتکس A۵۳ با قدرت پردازش ۱٫۹ گیگاهرتز دارد؛ ۳ گیگابایت رم در کنار این مجموعه‌ سخت‌افزاری قرار دارد که به روان‌ترشدن محصول کمک می‌کند.

مشخصات فیزیکی

۷٫۹ × ۷۷٫۶ × ۱۵۶٫۸ ميلي‌متر، ۱۶۸ گرم 

مشخصات نمایشگر

۵٫۷ اینچ (نسبت سطح صفحه‌نمایش به بدنه در حدود ۷۳٫۶ درصد)

۱۰۸۰x۱۹۲۰ پیکسل (در حدود ۳۸۶ پیکسل در هر اینچ)

مشخصات پردازنده

هشت هسته‌ای اگزینوس ۷۸۸۰ با کلاک فرکانس ۲ گیگاهرتز

حافظه رم

۳ گیگابایت رم

حافظه جانبی

۳۲ گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

مشخصات دوربین

۱۶ مگاپیکسل، f/۱٫۹, ۲۷mm, فوکوس خودکار، فلش LED با ثبت اطلاعات مکانی (geo-tagging), فوکوس لمسی (touch focus), تشخیص چهره، پانوراما، تصویربرداری HDR ثانویه: ۱۶ مگاپیکسل

باتری

۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

سیستم‌عامل

اندروید ۶ 

 

بلک بری پریو

بلک بری پریو حقیقتاً یک گوشی هوشمند هیجان انگیزی است. در سمت پایین پریو، بین شیشه نمایشگر و اسپیکر جلو، یک لبه فلزی نازک قرار گرفته که شما را قادر می‌سازد با قرار دادن انگشت به زیر آن و فشار دادن گوشی به سمت بالا صفحه کلید را آشکار کنید. بلک بری برای مدل پریو خود یک صفحه نمایش ۵.۴ اینچی QHD با دو انحنای نرم در دو طرف این نمایشگر انتخاب کرده که شکل چشم نوازی را به آن داده است. پریو با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ با گوشی‌هایی چون LG G۴ و Galaxy S۶ تطابق دارد و در تمام سطح نمایشگر ۵.۴ اینچی خود تراکم پیکسلی ۵۴۰ppi  را دارا هست. یکی از نکات برجسته بلک بری پریو، دوربین ۱۸ مگاپیکسلی با سنسور Schneider-Kreuznach در پشت این گوشی هست. این دوربین در کنار دو فلاش LED با سرعت فریم بالا و فوکوس سریع در پشت پریو جا خوش کرده است. بکار گیری برنامه دوربین پریو امری نسبتاً آسان است؛ با یک کلید مجزا برای شاتر که در کنار کلید دوربین قرار گرفته است.

مشخصات فیزیکی

۱۴۷x۷۷٫۲x۹٫۴ میلیمتر (۵٫۷۹x۳٫۰۴x۰٫۳۷ اینچ) ۱۹۲ گرم

مشخصات نمایشگر

۵٫۴ اینچ (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود ۷۱٫۹ درصد)

۱۴۴۰x۲۵۶۰ پیکسل (در حدود ۵۴۰ پیکسل در هر اینچ)

مشخصات پردازنده

هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸ با کلاک فرکانس ۲ گیگاهرتز

حافظه رم

۳ گیگابایت رم

حافظه جانبی

۳۲ گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

مشخصات دوربین

۱۸ مگاپیکسل، ۴۸۹۶x۳۶۷۲ پیکسل، Schneider-Kreuznach optics, تثبیت کننده تصویر اپتیکال، فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز، dual-LED (dual tone) فلشثانویه: ۲ مگاپیکسل

باتری

۳۴۱۰ میلی آمپر ساعتی

سیستم عامل

اندروید, v5.1.1 (لالی پاپ)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شیائومی می ۵

مهمترین مزیت شیائومی می ۵ نسبت به سایر گوشی‌های موجود در این فهرست، داشتن ظاهری شکیل و پردازنده ای قدرتمند است. قلب قدرتمد این دستگاه پردازنده استپ‌دراگون ۸۲۰ از نوع ۶۴ بیتی است با سرعت فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز است. تکنولوژی جدیدی که در این دستگاه اضافه شده است محاسبه و کاهش مصرف باطری است. پردازنده این دستگاه یک ماژول صوتی ارتقاء یافته است که به شما این امکان را میدهد تصاویری با کیفیت بسیار بالا ۴K را به ثبت برساند. رم اجرای این دستگاه ۴ گیگابایت و در دو نوع حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و ۶۴ گیگابایت عرضه خواهد شد؛ بنابراین این امکان برای  شما فراهم می‌شود که بتوانید به راحتی تمام بازی ها و نرم افزار ها را اجرا کنید و حتی بدون از دست دادن هیچ افت سرعتی چند نرم افزار را بطور همزمان اجرا کند.

مشخصات فیزیکی

۱۴۴٫۶x۶۹٫۲x۷٫۳ میلیمتر (۵٫۶۹x۲٫۷۲x۰٫۲۹ اینچ)
۱۲۹ گرم

مشخصات نمایشگر

۵٫۱۵ اینچ (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود ۷۳٫۱ درصد)

۱۰۸۰x۱۹۲۰ پیکسل (در حدود ۴۲۸ پیکسل در هر اینچ)

مشخصات پردازنده

هشت هسته ای اسنپ‌دراگون ۸۲۰

حافظه رم

۴ گیگابایت رم

حافظه جانبی

۱۲۸  گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

مشخصات دوربین

۱۶ مگاپیکسل، f/۲, فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز، OIS (۴-axis), dual-LED (dual tone) فلشثانویه: ۴ مگاپیکسل، ۱۰۸۰p, تصویربرداری HDR

باتری

    ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

سیستم عامل

 اندروید ۶ مارشملو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ال‌جی جی 4

هرچند ۲ سال از عرضه ال‌جی جی ۴ می‌گذرد، اما این گوشی به دلیل برخورداری از ظاهری متفاوت نسبت به سایر مدل‌های موجود در بازار و علاوه بر آن داشتن دوربین باکیفیت، هنوز به عنوان ۱ گزینه ایده‌آل برای خریداران محسوب می‌شود. گوشی جی ۴ دارای صفحه نمایشی به ابعاد ۵.۵ اینچ بوده و محل قرار‌گیری دکمه‌های سخت‌افزاری پاور و کنترل صدا نیز همانند سری قبل در وسط پنل پشتی و زیر لنز دوربین دستگاه قرار گرفته‌اند؛ اما در نگاهی دقیق‌ و عمیق‌تر به آن، شاهد خمیدگی بسیار ملایمی بر روی بدنه گوشی هستیم که این مورد در افزایش حس راحتی در دست بسیار موثر است. البته این مورد نیز شایان ذکر است که میزان خمیدگی بدنه جی ۴، کمتر از آن چیزی است که در گوشی جی‌فلکس ۲ این شرکت از پیش دیده می‌شد. ال‌جی G۴ در قاب‌های چرم طبیعی و دست‌دوز با ۶ رنگ زیبا در دسترس است. فرایند رنگرزی گیاهی به کاررفته شیوه‌ای سنتی است که به مردان کارآزموده برای تولید و رنگرزی چرم نیاز دارد.

مشخصات فیزیکی

۱۴۸٫۹ x ۷۶٫۱ x ۶٫۳ - ۹٫۸ میلی متر، ۱۵۵ گرم

مشخصات نمایشگر

۵٫۵ اینچ (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود ۷۲٫۵ درصد)۱۴۴۰x۲۵۶۰ پیکسل (در حدود ۵۴۰ پیکسل در هر اینچ)

مشخصات پردازنده

هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸ با کلاک فرکانس ۲ گیگاهرتز

حافظه رم

۳ گیگابایت رم

حافظه جانبی

۳۲ گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

مشخصات دوربین

۱۶ مگاپیکسل, ۵۳۱۲x۲۹۸۸ پیکسل, فوکوس اوتوماتیک لیزری, تثبیت کننده تصویر اپتیکال, فلش LED ثانویه: ۸ مگاپیکسل

باتری

۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

سیستم‌عامل

اندروید, v5.1.1 (لالی پاپ)

 

 سونی اکسپریا زد ۵

نقطه قوت این گوشی، دوربین فوق العاده آن است. با گوشی سونی اکسپریا زد ۵ می‌توانید بهترین فرصت‌های عکس‌برداری زندگی را ثبت کنید - قبل از اینکه از دست بروند. این تلفن دوربین‌دار ما با عملکرد فوکوس خودکار ترکیبی خود در سرعت و دقت حرف اول را می‌زند. با ترکیب ۲۳ مگاپیکسل و زوم تصویر قدرتمند پنج برابر، Xperia Z۵ Dual می‌تواند حتی زودگذرترین لحظات را هم ثبتت کند. با وضوحی فوق‌العاده. در اولین بار که امتحان می‌کنید.Xperia Z۵ Dual با طراحی ارائه شده است که تفاوت آن را حس می‌کنید. فریم فلزی با حکاکی دقیق. شکلی یکدست و ساده؛ و روکش پشتش شیشه‌ای مات که هم چشم‌نواز است هم عالی برای لمس کردن. دکمه روشن/خاموش Xperia Z۵ Dual دارای حسگر اثر انگشت یکپارچه جدید ماست. این دکمه به شکلی ساده و طبیعی در کنار تلفن قرارداده شده است تا بتوانید با یک حرکت تلفن را برداشته و به‌طور ایمن قفل آن را باز کنید.

مشخصات فیزیکی

۱۵۴ گرم (۵٫۴۳ oz)
۱۴۶x۷۲x۷٫۳ میلیمتر (۵٫۷۵x۲٫۸۳x۰٫۲۹ اینچ)

مشخصات نمایشگر

۵٫۲ اینچ (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود ۷۰٫۹ درصد)
۱۰۸۰x۱۹۲۰ پیکسل (در حدود ۴۲۴ پیکسل در هر اینچ)

مشخصات پردازنده

هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ با کلاک فرکانس ۲ گیگاهرتز

حافظه رم

۳ گیگابایت رم

حافظه جانبی

۳۲ گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

مشخصات دوربین

۲۳ مگاپیکسل، فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز، فلش LED
ثانویه: ۵٫۱ مگاپیکسل، ۱۰۸۰p, تصویربرداری HDR

باتری

۲۹۰۰ میلی آمپر ساعتی

سیستم عامل

      اندروید، v5.1.1 (لالی پاپ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لومیا 950

آخرین پرچم‌دارمایکروسافت بهترین گزینه موجود برای بهره‌مندی از پلتفرم ویندوز ۱۰ موبایل است. لومیا ۹۵۰ دارای تراشه اسنپ‌دراگون ۸۰۸ است. این پردازنده جهش زیادی در عملکرد نسبت به اسنپ‌دراگون ۸۰۰ چهار هسته‌ای موجود در لومیا ۹۳۰ داشته است. مورد بعدی صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ و از نوع OLED ClearBlack است که از محافظ گوریلا گلس ۳ استفاده می‌کند. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش ۵۶۴ppi است که رنگ‌هایی برجسته و وضوحی عالی را به ارمغان آورده استبا لومیا ۹۵۰ شما به وسیله کوانتوم می‌توانید از تلفنتان به عنوان رایانه استفاده کنید، ویژگی جدیدی که تقریباً کسی انتظار آن را نداشت اما می‌تواند آینده محاسبات موبایل را تعیین کند. این محصول به عنوان یک قابلیت ویژه به سنسور تشخیص چهره مجهز است که حتی قادر است چهره فرد را در هنگام داشتن عینک آفتابی نیز تشخیص دهد.

مشخصات فیزیکی

۱۴۵x۷۳٫۲x۸٫۲ میلی‌متر (۵٫۷۱x۲٫۸۸x۰٫۳۲ اینچ)، ۱۵۰ گرم

مشخصات نمایشگر

۵٫۲ اینچ (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود ۷۲٫۵ درصد) ۱۴۴۰x۲۵۶۰ پیکسل (در حدود ۵۴۰ پیکسل در هر اینچ)

مشخصات پردازنده

هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۰۸ با کلاک فرکانس ۲ گیگاهرتز

حافظه رم

۳ گیگابایت رم

حافظه جانبی

۳۲ گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

مشخصات دوربین

۲۰ مگاپیکسل، ۴۹۹۲در ۳۷۴۴ pixels, لنز کارل زایس، تثبیت کننده تصویر اپتیکال، فوکوس اتوماتیک، triple-LED RGB فلش ثانویه: ۵ مگاپیکسل

باتری

۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

سیستم‌عامل

ویندوز ۱۰ موبایل

 

موتو ایکس فورس

صفحه‌نمایش ۵٫۴ اینچی AMOLED موتورولا Moto X Force با رزولوشن ۵۴۰ پیکسل در هر اینچ تصویر این گوشی را تبدیل به یکی از درخشان‌ترین تصاویری کرده است که می‌توانید بر روی گوشی خود داشته باشید. این محصول از یک پردازندۀ کوالکام ۸۱۰ با ۳ گیگابایت حافظه رَم بهره می‌برد که درواقع استانداردی برای پرچم‌دارهای سال ۲۰۱۵ بود. دوربین ۲۱ مگاپیکسلی این گوشی نیز همانند موتو ایکس استایل از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است و قادر است در شرایط نوری مناسب تصاویری با رنگ‌های زنده و شفاف برایتان به یادگار بگذارد.

مشخصات فیزیکی

۹٫۲ × ۷۸ × ۱۴۹٫۸ ميلي‌متر، ۱۶۹ گرم

مشخصات نمایشگر

۵٫۴ اینچ نسبت سطح صفحه نمایش از نوع OLED با رزولوشن ۱۴۴۰x۲۵۶۰ پیکسل (در حدود ۵۴۰ پیکسل در هر اینچ)

مشخصات پردازنده

هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۱۰ با کلاک فرکانس ۲ گیگاهرتز

حافظه رم

۳ گیگابایت رم

حافظه جانبی

۶۴ گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

مشخصات دوربین

۲۱ مگاپیکسل با قابلیت تصویر برداری رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۲۱۶۰p@۳۰FPS) ثانویه: ۵ مگاپیکسل مجهز به فلش LED

باتری

۳۷۶۰ میلی‌آمپر ساعتی

سیستم‌عامل

اندروید ۵ 

 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر