کنفرانس IFA 2015: رونمایی از گوشی Idol 3C آلکاتل

کنفرانس IFA 2015: رونمایی از گوشی Idol 3C آلکاتل

به نظر می رسد آلکاتل قصد دارد رونمایی از گوشی های هوشمند خود در IFA 2015 را همچنان ادامه دهد. این شرکت چینی، تا بحال گوشی هوشمند Go Play و ساعت Go Watch و نیز گوشی های اندرویدی پاپ استار و پاپ آپ را عرضه کرده است. امروز نیز، آلکاتل با یک گوشی اندرویدی دیگر به کنفرانس آمد که این گوشی از توانایی های بالاتری برخوردار است. وان تاچ Idol 3C نوع دیگری از وان تاچ Idol 3C است که در اوایل امسال به صورت رسمی عرضه شده بود.


گوشی آلکاتل وان تاچ Idol 3C با یک پردازنده اسنپدراگون 615 هشت هسته ای، 1.5 گیگاهرتزی و 64 بیتی، کارت گرافیکی آدرنو 405 و رم سه گیگابایتی قدرت می یابد.
گوشی هوشمند مدل بالای آلکاتل دارای حافظه داخلی 16 گیگابایتی است که می تواند از طریق کارت microSD تا 128 گیگابایت نیز توسعه یابد.
مانند مدل قبل Idol 3C، این گوشی نیز دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی لمسی است که وضوح تصویر 1080 پیکسلی دارد و مجهز به تکنولوژی TechniColor است.
دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسل با قابلیت اتوفوکوس، فلش LED، و ضبط ویدئو است در حالیکه دوربین جلوی گوشی 8 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئو می باشد.
ویژگی دیگری که Idol 3C را از دیگر گوشی ها متمایز کرده است، ظاهر آنست. این گوشی به صورت کاملا متقارن طراحی شده است به صورتی که تشخیص بالا و پایین گوشی مشخص نیست. در بالای گوشی، اسپیکرهای استریوی JBP وجود دارد و دارای تکنولوژی Herman Cari-Fi است.
در مورد قیمت این گوشی صحبتی نشده ولی احتمالا قیمت آن بالای 250 دلار است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر