اپلیکیشن گوگل الو ایموجی جدید با استفاده از صورت شما می‌سازد!

اپلیکیشن گوگل الو ایموجی جدید با استفاده از صورت شما می‌سازد!

اپلیکیشن گوگل الو «پیام رسان کمپانی گوگل» در سال گذشته به دنیا معرفی شد و حالا ویژگی جدیدی به این اپلیکیشن اضافه شده است. با فيسيت همراه باشيد.

 اپلیکیشن گوگل الو به کاربرانش اجازه درست کردن ایموجی‌های جدید از صورت خودشان را می‌دهد.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، اپلیکیشن گوگل الو «پیام رسان کمپانی گوگل» در سال گذشته به دنیا معرفی شد و حالا ویژگی جدیدی به این اپلیکیشن اضافه شده است. با فيسيت همراه باشيد.

با توجه به سختی کار، محققان گوگل توانسته‌اند این ویژگی را بدون نقص به اپلیکیشن گوگل الو اضافه کنند. گوگل برای این ویژگی جدید از شبکه عصبی یا به نوعی باید گفت از هوش مصنوعی استفاده کرده است.

 تنها کافیست سلفی از خود بگیرید و ویژگی این اپلیکیشن را فعال کنید و بعد از آن نسخه‌های کارتونی ساخته شده از صورت خود را انتخاب کنید و در پیام‌های خود از آنها به عنوان ایموجی استفاده کنید.

به جای آنالیز و ارزیابی کردن پیکسل به پیکسل تصویر کاربر، الگوریتم گوگل می‌تواند کیفیت اجزای تصویر مانند رنگ چشم کاربر را تشخیص بدهد و با استفاده از الگوریتمی دیگر تصویری جالب و کارتونی را از کاربر بسازد و نشان بدهد. انجام دادن و اضافه کردن این ویژگی جدید کار چندان آسانی برای هنرمندان و محققان گوگل نبوده است. برای مثال یکی از مشکلات در ساخت این ویژگی مشخص کردن صورت‌ مختلف انسان‌ها و تبدیل آن به ایموجی جالب و نزدیک به صورت کاربر بوده است.

گوگل الو

در حال حاضر این ویژگی در نسخه جدید اندرویدی گوگل الو گنجانده شده است ولی هنوز سیستم‌های آی او اس این ویژگی را ندارند ولی به زودی نسخه جدید هم برای آی او اس‌ها به بازار خواهد آمد.

سرپرست این پروژه الو در پست وبلاگش توضیح داده در آینده احتمال اضافه شدن یو-موجی (you-moji) به این اپ وجود که تقریباً مشابه با همین پروژه خواهد بود ولی تصاویر زیباتر و ملایم‌تری درست خواهد کرد و شاید شما را تبدیل به یک سگ کارتونی کند!

نسخه جدید اپلیکیشن گوگل الو را دریافت کنید.

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر