4 میلیون دستگاه گوشی شیائومی ردمی 3 اس در هند به فروش رسید

4 میلیون دستگاه گوشی شیائومی ردمی 3 اس در هند به فروش رسید

بازار گوشی‌های هوشمند در هند پتانسیل بالایی دارد و از همین رو کمپانی شیائومی توانسته این پتانسیل‌ها را به خوبی شناسایی کند و سهم بزرگی از فروش را در این بازار داشته باشد. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

کمپانی شیائومی در هند توانست رکورد فروش 4 میلیون دستگاه گوشی هوشمند ردمی 3 اس (Redmi 3S) را بدست آورد.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، بازار گوشی‌های هوشمند در هند پتانسیل بالایی دارد و از همین رو کمپانی شیائومی توانسته این پتانسیل‌ها را به خوبی شناسایی کند و سهم بزرگی از فروش را در این بازار داشته باشد. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

در حال حاضر کمپانی شیائومی بعد از کمپانی کره‌ای سامسونگ در رده دوم جدول پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار هند را دارد. این گوشی هوشمند در مرداد ماه سال گذشته روانه بازار شد. ردمی 3 اس مجهز به صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن اچ دی، چیپ پردازشی اسنپدارگون 430، رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی و باتری 4100 میلی‌آمپر بر ساعت می‌باشد. از سوی دیگر تنها تفاوت گوشی هوشمند ردمی 3 اس پرایم با مدل ساده در رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایت است.

 بسیاری از گوشی‌های به فروش رفته شیائومی در این کشور به صورت فروشگاه‌های آنلاین بوده است. در حال حاضر گوشی هوشمند ردمی 3 اس پلاس نیز با رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت در بازار این کشور به فروش می‌رسد.

 بازاریاب‌های خوب این کمپانی تصمیم گرفته‌اند به زودی فروشگاه‌های Mi Home این کمپانی را در شهرهای کشور هند نیز افتتاح کنند. اولین فروشگاه این کمپانی تنها در 5 روز دیگر در ایالت بنگلور افتتاح خواهد شد. بسیاری از کارشناسان اعلام کرده‌اند با باز شدن این فروشگاه‌ها، فروش کمپانی شیائومی دو یا حتی سه برابر خواهد شد.

نظر شما راجع به محصولات شيائومي و پتانسيل فروش آنها در ايران چيست؟ نظرات خود را با ما در ميان بگذاريد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر