تفاوت اچ تی سی یو 11 در مقابل اچ تی سی 10

تفاوت اچ تی سی یو 11 در مقابل اچ تی سی 10

قصد داريم نگاهي به بهبودهاي اچ تی سی یو 11 نسبت به اچ تي سي 10 بيندازيم. با فيسيت همراه باشيد.

كمپاني اچ تي سي ديروز طي مراسمي از HTC U 11 رونمايي كرد.

به گزارش فيسيت، به نقل از جي اس ام، قصد داريم نگاهي به بهبودهاي اچ تی سی یو 11 نسبت به اچ تي سي 10 بيندازيم. با فيسيت همراه باشيد.

همه دستیارهای مجازی در یک گوشی

سه ذهن بهتر از یکی است. بنابراین در یو 11، نه یکی بلکه سه دستیار صوتی در اختیار شماست: HTC Sense Companion، Google Assistant و الکسا آمازون. شگفت انگیز است! به علاوه اچ تی سی یو 11 نخستین گوشی هوشمندی است که با استفاده از الکسای آمازون و تنها با صدا، نمایشگر را روشن می‌کند.

دستيار مجازي اچ تي سي يو 11

 دوربین سلفی بهتر

اچ تی سی اعلام کرده که نمره کسب شده در بخش دوربین یو 11 که از DxOMark دریافت شده، 90 است که تاکنون هیچ گوشی هوشمندی به چنین امتیازی دست نیافته بود. اچ تی سی عملکرد بسیار خوبی در ارتقای دوربین داشته و می‌دانیم که نسل سوم از تکنولوژی UltraPixel در دوربین دوم به کار رفته است. فوکوس در این دوربین با کمک لیزر و به شکل خودکار انجام می‌گیرد. رزولوشن دوربین سلفی با پیشرفتی قابل توجه از 5 به 16 مگاپیکسل رسیده است.

دوربين سلفي اچ تي سي يو 11

مقاومت در برابر آب و گردوغبار

یو 11 موفق به کسب گواهی IP67 شده و این به معنای مقاومت در برابر آب و گردوغبار است. اما اچ تی سی 10 گواهینامه IP53 را کسب کرده بود که چندان قابل اعتماد نبود.

مقاومت اچ تي سي يو 11 در برابر آب

 لبه‌های حساس به لمس

اچ تی سی ویژگی جدیدی به پرچم‌دار خود آورده که Edge Sense نام دارد. این لبه‌ها می‌توانند میزان فشار را تشخیص دهند و با توجه به فشار اعمال شده، عملکرد از قبل مشخص شده را انجام دهد.  با استفاده از این ویژگی می‌توانید از لبه‌های حساس به لمس یو 11 استفاده کنید و بدون نیاز به نمایشگر، به استفاده از اپلیکیشن‌ها بپردازید. به عنوان مثال، اپلیکیشن دوربین را فعال کند و یا به سرعت اقدام به ضبط صدا کند.

لبه هاي حساس به لمس

سخت افزار قدرتمند

به گفته اچ تی سی، یو 11 در بخش پردازش گرافیکی 25 درصد، در زمان پخش ویدئو 35 درصد (یا سه ساعت بیشتر)، در زمان پخش موسیقی 30 درصد (8 ساعت) و در وب‌گردی 43 درصد (3.5 ساعت) بهتر از اچ تی سی 10 عمل می‌کند. با این وجود باتری به کار رفته در این گوشی تغییری نسب به قبل نداشته و همچنان 3000 میلی‌آمپری است. اچ تی سی قول عرضه یک پرچم‌دار با آخرین پردازنده کوالکام را فراموش نکرد و اسنپدراگون 835 را در یو 11 قرار داد که نسب به اسنپدراگون 821 سریع‌تر بوده و مصرف باتری کمتری دارد.

سخت افزار اچ تي سي يو 11

 پخش صدای بهتر و ویژگی‌های ضبط صدای جدید

 در این گوشی، 4 میکروفون برای ضبط صدا وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توانید به ضبط صدای 3 بعدی بپردازید. اچ تی سی یو 11 از آخرین نسخه تکنولوژی Usonic اچ تی سی بهره می‌برد که قابلیت حذف صداهای مزاحم را با تقویت صدای مکالمه ترکیب می‌کند. از ویژگی‌های دیگر آن، قابلیت زوم صدا است که هنگام زوم کردن در فیلم‌برداری، صدا را از چشمه تقویت می‌کند.

پخش صداي بهتر

 رنگ‌های بیشتر

یو 11 یکی از زیباترین پرچم‌داران حال حاضر است. اچ تی سی رنگ‌های متنوع و جذابی برای یو 11 ارائه کرده که شامل سفید یخی، مشکی براق، آبی یاقوت کبود، قرمز و نقره‌ای می‌شود. پنل پشتی از جنس شیشه است و با محافظ گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. 

رنگ گوشي اچ تي سي يو 11

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر