تأمین نیروی خانه خورشیدی شما توسط مرسدس‌بنز و Vivint

تأمین نیروی خانه خورشیدی شما توسط مرسدس‌بنز و Vivint

به نظر می‌رسد رقیب‌های جدیدی برای تسلا در حال ظهور هستند.

ساخت باتری خورشیدی/مسکونی با همکاری مرسدس‌بنز و ویوینت

در ماه‌های اخیر، تسلا با عرضه پنل‌های سقفی خورشیدی و باتری‌های مسکونی، بر سرفصل‌های انرژی خانگی تسلط داشت. اما کمپانی آلون ماسک تنها جایی نیست که وارد بازی انرژی خانگی شده است. مرسدس‌بنز روز پنج‌شنبه اعلام کرد که در حال همکاری با کمپانی انرژی خورشیدی Vivint برای توسعه یک راه‌انداز خورشیدی/باتری همه جانبه مختص به خود است.

اساساً، مرسدس در حال جفت کردن تکنولوژی باتری مسکونی خود با تجارت پنل‌های خورشیدی-خانگی ویوینت است، که بر اساس همان طراحی‌ای می‌باشد که مرسدس برای وسایل نقلیه هیبریدی و الکتریکی خود استفاده می‌کند. هر سیستم 2.5 کیلووات‌ساعت سلول را به کار می‌گیرد که می‌توانند در یک صف 20 کیلیووات‌ساعتی، بسته به نیازهای انرژی مشتری، به طور زنجیروار متصل شوند. برای اطلاع بیشتر، باید بگوییم که 20 کیلووات‌ساعت برای اجرای بیشتر لوازم اصلی خانه شما برای حدود 20 ساعت یکسره کافی است.

باتری‌های مرسدس اول به کالیفرنیا می‌آیند. با شروع سه‌ماهه دوم سال، ساکنان کالیفرنیا قادر به خرید (یا تأمین مالی خرید) باتری‌ها خواهند بود، هرچند این پیشنهاد در حال حاضر فقط برای مشتریان جدید ویوینت معتبر است.

 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

منبع خبر: engadget

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر