با روحاني تا 1400

با روحاني تا 1400

حسن روحاني به عنوان رئيس جمهور انتخاب شد. با فيسيت همراه باشيد.

پس از هفته ها رقابت انتخاباتی نفس گیر، سرانجام مردم ایران با رای خود حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهور دولت دوازدهم انتخاب کردند.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجياتو، حسن روحاني به عنوان رئيس جمهور انتخاب شد. با فيسيت همراه باشيد.

تعداد رای دهندگان در این دوره بیش از ۴۰ میلیون بوده که مشارکتی بی سابقه در تاریخ انتخابات ریاست جمهوری ایران به شمار می رود و حالا حسن روحانی با اتکا ۲۲ میلیون رای، از بیشترین پشتوانه مردمی برخوردار است. اين در صورتي است كه حسن روحانی در سال ۹۲ با بیش از ۱۸ میلیون رای توانسته بود برای نخستین بار رئیس جمهور شود.

تا ۱۴۰۰

روحانی در طول سال های گذشته توانست فضای نسبتا مناسبی را برای شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها فراهم آورد و با برجام امکان ارتباط با جامعه بین الملل را فراهم سازد. حسن روحانی در ۴ سال گذشته، اقدامات مهمی را به خصوص در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به انجام رساند و همانطور که خود نیز در کمپین انتخاباتیش اشاره کرد، در برابر فیلترینگ شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام مقاومت کرد.

روحانی حالا یکی از محبوب ترین رئیس جمهور های تاریخ ایران است. این محبوبیت بی شک می تواند پشتوانه ای کلیدی جهت اجرای برنامه ها باشد، اما به همان میزان مسئولیتی سنگین را نیز بر روی دوش رئیس جمهور و کابینه اش قرار می دهد.

حال باید دید که برای ۴ سال آینده چه برنامه هایی را در سر دارد. آیا وعده رفع تحریم های غیر هسته ای که در مناظرات مطرح شد برآورده می شود تا بدین شکل شرکت های ایرانی بتوانند ارتباط بین المللی قوی تری را برای خود ترسیم کنند؟ آیا فیلترینگ سرویس های مثل توییتر برطرف می گردد؟

شما از حسن روحانی در ۴ سال آینده چه انتظاراتی دارید؟


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

mostafa shakeri

یک‌شنبه, 31 اردیبهشت 1396

کدوم تحریمی برداشته شده ؟؟
هر 23 میلیون نفر دیگه ایی که به این احمق رای دادن
هر چند ماه های آینده مشخص میشه حق با کی بوده ولی رو سیاهی برای کی خواهد موند

پاسخ

ثبت نظر