تصویر گلکسی اس 8 اکتیو منتشر شد؛ حذف صفحه نمایش خمیده

تصویر گلکسی اس 8 اکتیو منتشر شد؛ حذف صفحه نمایش خمیده

امروز بالاخره تصویری از این گوشی به رسانه‌ها درز پیدا کرده است. این تصویر توسط موسسه استاندارد تجهیزات شارژ بدون سیم Qi منتشر شده و به احتمال فراوان عکسی واقعی از اس 8 اکتیو است. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو (Samsung Galaxy S8 Active) ورژن مستحکم و مقاومتر گلکسی اس 8 معمولی است.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، امروز بالاخره تصویری از این گوشی به رسانه‌ها درز پیدا کرده است. این تصویر توسط موسسه استاندارد تجهیزات شارژ بدون سیم Qi منتشر شده و به احتمال فراوان عکسی واقعی از اس 8 اکتیو است. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

 انتظار می‌رود که این دستگاه با استانداردهای نظامی ساخته شود و گواهی IP68 را نیز به آسانی دریافت کند. طبق این گواهی اس 8 اکتیو قادر است تا در عمق 30 سانتیمتری آب عملکردی بدون اشکال داشته باشد. عملکرد فنی این گوشی تماما مشابه با مدل‌های معمول اس 8 خواهد بود و هیچ تفاوتی ندارد. این دستگاه تنها توسط شرکت مخابراتی AT&T و در کشور آمریکا به فروش خواهد رسید.

به دلیل ماهیت مدل اکتیو و مقاوم بودن آن در برابر عوامل مختلف دستکاری‌هایی در این گوشی انجام شده، برای مثال در این دستگاه خبری از گوشه‌های خمیده صفحه نیست اما سایر نکات مثل دکمه مخصوص بیکسبی، دکمه هوم و سنسورها دقیقاً همانند گلکسی اس 8 معمولی است.

گلكسي اس7 اكتيو

با اینکه مشخصات فنی هر دو مدل یکسان است، اما انتظار می‌رود همانند سال گذشته که ظرفیت باتری اس 7 اکتیو 1000 میلی‌آمپرساعت بیش از مدل معمولی بود، در اس 8 اکتیو نیز از باتری قدرتمندتری استفاده شود.

همچنین طبق اطلاعات منتشره توسط Qi و موسسه استاندارد وای فای، این گوشی دارای شماره مدل SM-G892A خواهد بود. پیش از این نیز گزارشات گوناگونی در رابطه با این گوشی منتشر شده بود که درآن از همین شماره مدل استفاده شده است.

انتظار می‌رود که گلکسی اس 8 اکتیو طی روزهای آینده توسط سامسونگ معرفی شود.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر