حسگر اثرانگشت در نوت 8 به احتمال بسیار زیاد زیر صفحه نمایش خواهد بود!

حسگر اثرانگشت در نوت 8 به احتمال بسیار زیاد زیر صفحه نمایش خواهد بود!

پرچمدار جدید سامسونگ از دوربین دوگانه بهره می‎برد. این دوربین دوگانه به صورت عمودی در این گوشی قرار گرفته و فلش LED دوتایی نیز در زیر آن دیده می‌شود. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 سامسونگ در وبسایت چینی weibo منتشر شد.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، پرچمدار جدید سامسونگ از دوربین دوگانه بهره می‎برد. این دوربین دوگانه به صورت عمودی در این گوشی قرار گرفته و فلش LED دوتایی نیز در زیر آن دیده می‌شود. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

مشخصاتی که تاکنون از گلکسی نوت 8 می‌دانیم شامل موارد زیر می‌شوند:

  •     صفحه نمایش 6.3 اینچی
  •     پردازنده اسنپدراگون 835 (برای عرضه در آمریکا)
  •     پردازنده اگزینوس 8895 (برای عرضه جهانی)
  •     قلم S Pen
  •     باتری 3700 میلی‌آمپری

galaxy note8

نکته مهم این است که جایی برای حسگر اثرانگشت در پشت یا جلوی دستگاه دیده نمی‌شود. این بدان معناست که سامسونگ قصد دارد در گلکسی نوت 8 از تکنولوژی حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش استفاده کند. به خاطر محل نامناسب حسگر اثرانگشت در گلکسی اس 8  و اس 8 پلاس انتقادات زیادی به سامسونگ شد. همانطور که می‌دانید حسگر اثر انگشت در پرچمداران سری اس امسال سامسونگ در کنار لنز دوربین قرار گرفته بود که به هبچ وجه مکان مناسبی برایش نبود.

گلكسي نوت8

در اوایل سال جاری گفته می‌شد که گلکسی نوت 8 اولین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه خواهد بود. ولی طبق خبرهای جدید اولین گوشی سامسونگ که از دوربین دوگانه بهره خواهد برد، گلکسی C10 است که پیش از گلکسی نوت 8، معرفی و عرضه خواهد شد.

از گلکسی نوت 8 احتمالا طی مراسم IFA 2017 در تاریخ 1 الی 6 سپتامبر در برلین رونمایی می‌شود.

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر