سامسونگ گلکسی اس 9: با اسم رمز Star

سامسونگ گلکسی اس 9: با اسم رمز Star

سایت اخبار کره‌ای The Bell گزارش می‌دهد که پرچمدار بعدی سری S سامسونگ در حال حاضر در حال توسعه است و اسم رمز آن انتخاب شده است. این دستگاه که به طور آزمایشی سامسونگ گلکسی اس 9 نامیده می‌شود، اسم رمز داخلی "استار" را دارد. با فیسیت همراه باشید.

سامسونگ گلکسی اس 9، پرچم‌دار بعدی سری S سامسونگ، با اسم رمز استار در حال توسعه است.

Samsung Galaxy S9: قیمت و تاریخ عرضه

شایعه شده است که سامسونگ در حال حاضر، توسعه دستگاه جایگزین گلکسی اس 8 را آغاز کرده است و با توجه به The Bell سه تا چهار ماه جلوتر از برنامه پیش می‌رود. با توجه به اینکه سامسونگ فعلاً باید کاملاً درگیر گلکسی نوت 8 باشد، که زمان زیادی به عرضه آن باقی نمانده، شنیدن این خبر یک سورپرایز دلپذیر است. انتظار می‌رود که سال آینده در همان زمانی که اس 8 عرضه شد، شاهد رونمایی از اس 9 باشیم، حتی به دلیل تولید پیش از برنامه آن ممکن است کمی زودتر، یعنی بین فوریه تا آپریل 2018 این اتفاق بیفتد. احتمال می‌رود ساخت این گوشی‌هوشمند حداقل 720 دلار هزینه داشته باشد، که قیمت پایه برای اس 8 بود.

Samsung Galaxy S9: اسم رمز آن ممکن است به معنی صفحه‌نمایش یا مشخصات عملکردی بهبودیافته باشد

هنوز مشخص نیست که چرا اسم رمز گلکسی اس 9 استار است. می‌توان حدس زد که شاید مربوط به صفحه‌نمایش درخشان آن باشد. پس، باید یک صفحه‌نمایش Infinity بهتر شده و بهبود یافته‌تر در کار باشد. یا، ممکن است که یک پردازنده برتر داشته باشد و مانند یک شهاب سریع باشد. اس 9 احتمالاً نسل بعدی یک پردازنده کوالکام، با نام اسنپ‌دراگون 845 داشته باشد. اسامی رمز برای گلکسی اس 8 و نوت 8 به ترتیب Dream و Great بود- که به طور معمول، دلیل انتخاب این نام‌ها را خیلی آشکار نمی‌کنند. از آن‌جا که این‌ها شایعاتی تأیید نشده در این لحظه هستند، امکان تغییر اسم رمز مبهم سامسونگ وجود دارد.

سامسونگ گلکسی اس 9: طراحی و عرضه

از آن‌جا که در حال حاضر اطلاعات خیلی کمی درباره گلکسی اس 9 در دسترس است، طراحی این دستگاه عمدتاً نامشخص است. به این معنا که اطلاعاتی که بر اساس شایعه در فضای اینترنت ظاهر می‌شوند به طور گسترده‌ای متفاوت هستند. پس باید قبل از اینکه از تماشای این احتمالات و اخبار منتشر شده لذت ببرید، خیلی آن‌ها را جدی نگیرید.
مثلاً اینجا یکی از همین اطلاعات منتشر شده از طراح بنیامین گسکین است که در اواخر مارس پست شده بود و نشان‌دهنده یک دوربین دوگانه عمودی و یک اسکنر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش، مثل چیزی که در نوت 8 انتظار می‌رفت، است:


سامسونگ گلکسی اس 9/ مفهوم
صفحه‌نمایش 4K+
سنسور اثرانگشت داخل صفحه‌نمایش
دوربین دوگانه (زوم 5 برابر/1000 فریم در ثانیه)
اسپیکرهای استریو
4000/4500 میلی‌آمپر ساعت
5G

 

 __ Benjamin Geskin (@VenyaGeskin1) March 30, 2017


اطلاعات دیگری از اوایل این ماه نشان‌دهنده احتمال بالای 95 درصد صفحه‌نمایش به نسبت بدنه را می‌دهد و همچنین به یک پردازنده اسنپ‌دراگون 845 اشاره می‌کند – که نسل بعدی پردازنده جدید 835 در اس 8 خواهد بود.


سامسونگ گلکسی اس 9 با 95 درصد صفحه‌نمایش به نسبت بدنه، به همراه اسنپ‌دراگون 845، به آینده خوش آمدید!!!


— TECHCONFIGURATIONS (@TECHCONFIGURATI) May 4, 2017


یک ویدیو مفهومی قدیمی‌تر از ژانویه ایده‌ای را نشان می‌دهد از چیزی که سازنده آن را طراحی "لبه فوق باریک سه‌گانه" می‌نامد، به منظور صفحه‌نمایش بهتر به نسبت بدنه و یک دوربین دوگانه افقی در پشت دستگاه.

شما می‌خواهید چه ویژگی‌هایی در پرچم‌دار سری S 2018 سامسونگ ببینید؟ به نظرتان اسم رمز این گوشی‌هوشمند به چه معناست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران فیسیت در میان بگذارید.

 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

منبع خبر: androidpit

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر