معرفی سه نوع رنگ جدید برای Galaxy S8 و S8 Plus توسط سامسونگ

معرفی سه نوع رنگ جدید برای Galaxy S8 و S8 Plus توسط سامسونگ

این پرچم‌دار می‌تواند سه تنوع رنگی بیشتر دریافت کند.

گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به زودی در تنوع رنگ‌های جدیدی در دسترس قرار خواهند گرفت.

هنگامی که گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس اوایل امسال رونمایی و عرضه شدند، در تعدادی از تنوع رنگی از جمله مشکی (Midnight Black)، نقره‌ای (Arctic Silver)، طلایی (Maple Gold)، آبی (Coral Blue) و رنگ بسیار جذاب خاکستری (Orchid Gray) در دسترس قرار گرفتند. اکنون به نظر می‌رسد که سامسونگ آماده است رنگ‌های جدید دیگری هم به این گوشی‌ها اضافه کند.

طبق یک گزارش، گلکسی اس 8 به زودی در رنگ‌های آبی یخی دریاچه‌ای (Ice Lake Blue)، خاکستری بنفش دودی (Smoked Purple Grey) و طلایی شنی (Quicksand Gold) در دسترس قرار می‌گیرد، در حالی که گلکسی اس 8 پلاس فقط دو رنگ آخر را دریافت می‌کند.

تصاویری از تنوع رنگ‌های جدید در سامسونگ تایوان ظاهر شده است، اما متأسفانه، فعلاً مشخص نیست که این نسخه‌ها فقط در آن کشور در دسترس قرار می‌گیرند یا اینکه به مناطق دیگر هم فرستاده می‌شوند. احتمالاً، تنوع رنگ‌های جدید همان قیمت مدل‌های عرضه شده در اوایل سال را خواهند داشت.

سامسونگ می‌خواهد گلکسی اس 8 رکورد فروش‌های قبلی را بزند.

با گذشتن از فروش بیش از پنج میلیون در طول سه هفته اول از زمان عرضه رسمی آن‌ها در 21 آوریل، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ استقبال خوبی در بازار دریافت کردند. پیش‌بینی می‌شود که این سازنده گوشی‌هوشمند اهل کره‌جنوبی حدود 20 میلیون گوشی‌هوشمند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را در همین سه‌ماهه به فروش برساند، در حالی که تا پایان سال 2017 باید تعداد کلی واحدهای فروش به حدود 60 میلیون برسد.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های گلکسی اس 8 صفحه‌نمایش Infinity آن است که فضای بیشتری را در پنل جلویی در مقایسه با مدل‌های گلکسی اس قبلی پوشش می‌دهد. انتظار می‌رود سامسونگ بهبودی‌هایی را به صفحه نمایش بیاورد و حتی یک اسکنر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش در گوشی آینده گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس جاگذاری کند.

شایعه شده است که این گوشی‌های هوشمند اسامی رمز Star و Star 2 را دارند و یک دوربین دو لنزی در پشت دستگاه فراهم می‌کنند. در حالی که سامسونگ درگیر کار روی گلکسی نوت 8 است، که انتظار می‌رود این تابستان عرضه شود، شایعات می گویند که توسعه اولیه برای گلکسی اس 9 نیز در حال حاضر آغاز شده است. فبلت گلکسی نوت 8 یک صفحه‌نمایش بزرگتر در حدود 6.3 اینچ با نسبت تصویر 18:9 دارد.

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

منبع خبر: softpedia

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر