تصاویر جدیدی از نکسوس5 فاش شد

تصاویر جدیدی از نکسوس5 فاش شد

تصاویر جدیدی از نکسوس5 فاش شد

همان طور که تا به امروز مشخص شده قرار است نکسوس های سری 5 x گوشی های مجهزی باشند. دوربین برآمده ی آن در قسمت پشت گوشی از نظر تکنیکی و زیبایی طراحی خوبی دارد.خبرهایی تازه ای که به بیرون از این کمپانی فاش شده است مشخصات کلی این گوش ها را را نشان می دهد.در نظر داشته باشید عکس های منتشر شده دقیقا ظاهر این گوشی ها را نشان نمی دهد و مطمئنا با آن چه که در اینده به بازار خواهد امد متفاوت خواهند بود.

کانفینگ یا مشخصات کلی این گوشی ها عبارت است از: 146.9 x 72.9 x 8/9.8mmه نسبت به نکسوس چهار باریک تر است.بر اساس عکس های منتشر شده و گزارش های موجود نکسوس جدید،قوس پشتی را نخواهد داشت و صاف است.می توانید این تفاوت را درعکس زیر به روشنی مشاهده کنید.

AndroidPIT-Nexus-5-2015-side-view-comparison-w782

انتظار می رود،صفحه نمایش این گوشی ها 5.2 اینچ و کیفیت آن آن HD باشد.پردازشگر این گوشی به احتمال قوی شش هسته ای 808 اسنپدراگون خواهد بود.رم آن 3 گیگابایت و سیستم عامل آن آندروید مارشملو است.این گوشی ها در تاریخ بیست و نه سپتامبر یعنی 7 مهر به بازار خواهد آمد و قیمت نهایی آن 400 دلار تعیین شده است که ممکن است در بازار ایرانی قیمتی حدود یک میلیون و چهارصد تومان داشته باشد.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر