اعلام قیمت گوشی حاوی دو نمایشگر یوتافون 3

اعلام قیمت گوشی حاوی دو نمایشگر یوتافون 3

سرانجام قیمت دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی یوتافون ۳ (Yotaphone 3) مجهز به دونمایشگر پشتی و جلویی اعلام شد. این گوشی از اواخر سال ۲۰۱۷ به فروش خواهد رسید. با فیسیت همراه باشید.

به گزارش فیسیت، به نقل از جی اس ام، سرانجام قیمت دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی یوتافون ۳ (Yotaphone 3) مجهز به دونمایشگر پشتی و جلویی اعلام شد. این گوشی از اواخر سال ۲۰۱۷ به فروش خواهد رسید. با فیسیت همراه باشید.

 

در ماه آوریل این خبر منتشر شده بود که یوتافون ۳ از تابستان برای پیش فروش قرار داده خواهد شد. امروز، این گوشی در شمال چین رسماً معرفی شد. گوشی های خانواده یوتافون همگی به لطف یک صفحه E Inkk بر روی قاب پشتی خود، از طراحی دونمایشگری برخوردارند. یوتافون ۳ از یک پنل آمولد بر روی قاب جلویی خود بهره می‌برد. انتظار می‌رفت این گوشی تا اواخر سال عرضه شود، اما برخی مشکلات مالی شرکت سازنده باعث شده تا آن‌ها با تاخیر اقدام به فروش گوشی جدید خود کنند.

برای کاربرانی که با سری گوشی‌های هوشمند YotaPhone ناآشنا هستند باید بگوئیم که گوشی‌های هوشمند سریYotaPhone  از یک طراحی خلاقانه با دو صفحه نمایش برخوردار است که شامل یک صفحه نمایش E Ink در پشت و یک صفحه نمایش AMOLED در روی خود است.

کمتر گوشی هوشمندی را در بازار سراغ داریم که 2 صفحه نمایشگر داشته باشد. YotaPhone یکی از این گوشی‌های انگشت شمار است که سومین نسل آن به تازگی معرفی شده است. 

بنابر گزارش‌های منتشر شده این گوشی هوشمند در دو نسخه 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی با قیمت‌های به ترتیب 350 و 450 دلاری در پاییز سال جاری به بازارهای چین و اروپا عرضه خواهد شد و ظاهراً تاکنون برخی مشکلات مالی رونمایی و عرضه آن را به تاخیر انداخته بوده است.

کمپانی چینی ZTE و Yota Devices، در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ میلادی برای سومین نسل گوشی های یوتافون به توافق رسیده بودند که بر اساس آن تنها ۱۰۰ هزار دستگاه از این گوشی به تولید خواهد رسید. اما این تعداد بسیار کم است و با توجه به جذابیت‌هایی که نسل سوم گوشی های دونمایشگر یوتا دارد، چنین تعدادی پاسخگوی تمامی درخواست‌های کاربران نخواهد بود.

 

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر