گوگل درایو از فایل های شما بکاپ می گیرد

گوگل درایو از فایل های شما بکاپ می گیرد

به روز رسانی جدید گوگل درایو، با نام بکاپ اند سینک از حالا به بعد از فایل و پوشه های شما بکاپ می گیرد.

گوگل درایو نمی گذارد که فایل ها و پوشه های مهم خود را از دست بدهید. 

گوگل به زودی گوگل درایو برای کامپیوتر و مک را با ابزاری جدید به نام بکاپ اند سینک ( Backup and Sync) تعویض می کند. این نسخه جدید گوگل درایو ابزار قدرتمند تری است که به شما اجازه می دهد از همه ی پوشه ها و فایل های خود بکاپ گرفته و آن ها را همگام سازی کنید. 

این اپلیکیشن به صورت مداوم از فایل های شما بکاپ می گیرد. شما می توانید بکاپ خود را روی فضای ابری و یا یک هارد درایو اکسترنال ذخیره کنید. دیگر لازم نیست که نگران از دست دادن فایل ها و پوشه های خود هنگامی که کامپیوتر شما به مشکل برمی خورد باشید. گوگل اینجاست تا به شما کمک کند. 

گوگل به شما کمک می کند تا بکاپ گرفته و فایل های خود را همگام سازی کنید

در تاریخ 28 ژوئن 2017گوگل ابزاری جدید به نام بکاپ اند سینگ را منتشر کرده است. طبق به روز رسانی جی سوئیت ( G Suite Updates) ، این جدید ترین نسخه گوگل درایو برای مک/ کامپیوتر شخصی است که حال با آپلودر دسکتاپ گوگل فوتوز همگام شده است. در اصل هدف جایگزینی هردو اپلیکیشن است. 
گوگل بکاپ اند سینک را به عنوان ابزاری برای کمک به کاربران برای بکاپ گرفتن از فایل ها و تصاویر کامپیوترشان معرفی کرده است تا امن باشند و از همه جا بتوان به آن ها دسترسی داشت. تغییر بزرگی که در این به روز رسانی رخ داده است قابلیت جدید بکاپ و سینک برای نظارت بر بعضی پوشه های خاص است که به فضای ابری منتقل می شوند که شامل دسکتاپ، پوشه های اسناد و عکس ها می شود. البته اگر فضای کافی داشته باشید. 
گوگل اصرار دارد که بکاپ اند سینک به منظور کاربران مشتری ساخته شده است و مشتریان جی سوئیت بهتر است که هنوز از درایو برای مک/ کامپیوتر شخصی استفاده کنند تا محصول شرکت محور، درایو فایل استریم ( Drive File Stream) برای همه جی سوئیت بیسیک، مشاغل، شرکت ها، تحصیل و زمینه های غیر انتفاعی در پایان امسال منتشر شود. 

گوگل به مجوز شما احترام می گذارد

باید منتظر ماند و دید که این تغییر چقدر می تواند سودمند باشد. ما فکر می کنیم که مردم مانند همیشه به استفاده از گوگل درایو ادامه می دهند، به خصوص که گوگل برای تنظیمات کنونی ارزش قائل است و آن ها را تغییر نمی دهد. با این حال گزینه خوبی است که بتوانیم از بکاپ اند سینک به عنوان یک ابزار استفاده کنیم تا از فایل ها و پوشه بکاپ بگیریم. 

آیا شما از گوگل درایو برای ذخیره اطلاعات خود روی فضای ابری استفاده می کنید؟ آیا از آن به عنوان ابزاری برای بکاپ گرفتن از فایل ها نیز استفاده می کنید؟ آیا راضی هستید که گوگل به این روش از درایو استفاده کند؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر