اگر چند حساب کاربری در ویندوز10 دارید به این ترفند نیاز خواهید داشت

اگر چند حساب کاربری در ویندوز10 دارید به این ترفند نیاز خواهید داشت

با استفاده از ترفند جدید ویندوز10 دیگر هنگامی که سوئیچ یوزر می کنید اپلیکیشن ها و برنامه های شما بسته نمی شوند.

با استفاده از قابلیت Fast User Switching می توانید راحت تر و سریع تر کاربر را تغییر دهید  

آیا بیش از یک حساب کاربری روی کامپیوتر خود دارید؟ گاهی اوقات وقتی که شما در حال استفاده از کامپیوتر خود هستید یک نفر دیگر نیاز دارد که خیلی سریع از آن استفاده کند. وقتی که این اتفاق رخ می دهد می توانید ساین اوت کنید و اجازه دهید آن ها کار خود را انجام دهند. اما این کار باعث می شود که همه ی اپلیکیشن های باز شما بسته شده و مجبور شوید از اول همه چیز را باز کنید. 

اما راهی ساده تر در ویندوز 10 وجود دارد که به آن فست یوزر سوئیچینگ می گویند ( Fast User Switching).
برای استفاده از آن اول از همه باید حداقل دو حساب کاربری روی کامپیوتر خود داشته باشید. سپس وقتی که منو شروع را باز کردید روی آیکون کاربر در سمت چپ پایین کلیک کنید. چند ورودی مانند Lock و  Sign Out و همچنین نام کاربران دیگر را می بینید. 
روی یکی از آن ها کلیک کنید تا وارد حساب آن ها شوید. در این حالت همه ی اپلیکیشن های شما باز می مانند و دیگر پنجره یا اسنادی را از دست نمی دهید. 
وقتی که کار کاربر دیگر تمام شد می تواند روی عکس حساب کاربری خود کلیک کرده و گزینه ی Sign Out را انتخاب کند. با گذرواژه ی خود به حساب کاربری بروید تا بدون از دست دادن چیزی بتوانید به ادامه ی کار خود بپردازید. البته به خاطر داشته باشید که این کار می تواند سرعت کامپیوتر شما را پایین بیاورد چرا که کامپیوتر در حال اجرای برنامه های کاربر اصلی در پیش زمینه نیز هست. اگر با این موضوع مشکل دارید باید از حساب کاربری کاربر اول خارج شوید. 
اگر کاربرهای زیادی روی کامپیوتر شما وجود دارند حتماٌ باید بهترین روش های قفل کردن کامپیوتر خود را بلد باشید. شما همچنین می توانید حساب های کاربری دیگر را قفل کنید تا فضایی محدودتر را برای بعضی از کاربران ایجاد کنید. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر