مایکروسافت پانزدهمین پچ آفیس خود را معرفی کرد

مایکروسافت پانزدهمین پچ آفیس خود را معرفی کرد

مایکروسافت در روز گذشته اعلام کرد که پچ شماره 14 آفیس با مشکلات و باگ‌هایی همراه بوده است. بنابراین پانزدهیم آپدیت پچ آفیس را منتشر کرده است. این آپدیت پچ شماره 14 آفیس شامل موضوعات جذابی همچون ترجمه‌های پیشرفته هلندی در ورد 2013، ترجمه دانمارکی در Access و ترجمه‌های فنلاندی و سوئدی در اکسل است. اما حتماً این پچ هم باگ هایی دارد.

مایکروسافت پچ جدید خود را برای ماه جولای معرفی کرد.

 

مایکروسافت در روز گذشته اعلام کرد که پچ شماره 14 آفیس با مشکلات و باگ‌هایی همراه بوده است. بنابراین پانزدهیم آپدیت پچ آفیس را منتشر کرده است. این آپدیت پچ شماره 14 آفیس شامل موضوعات جذابی همچون ترجمه‌های پیشرفته هلندی در ورد 2013، ترجمه دانمارکی در Access و ترجمه‌های فنلاندی و سوئدی در اکسل است. اما حتماً این پچ هم باگهایی دارد.

مایکروسافت خاطرنشان کرد که همچنین اصلاحاتی را برای اشکالات ارائه شده برای پچهای ماه گذشته به Outlook 2010 ارسال کرده است. پچ آپدیت شده Dubbed KB 4011042 نام دارد. به نظر می‌رسد که این فیکس، یک پچ غیرامنیتی است که اشکالات ایجاد شده توسط یک پچ امنیتی را تصحیح می‌کند.

مایکروسافت در تاریخ 27 ژانویه‌ی 2017، برای رفع باگ‌هایی از این دست، یک فیکس به نام KB 3015545 ارائه کرده بود اما هنگامی که این فیکس شروع به خراب کردن نسخه‌ی 32 بیتی Outlook 2010 کرد، مایکروسافت به سرعت به فکر راه حلی برای این مشکل افتاد.

بنابراین به روز رسانی KB 4011042 یک فیکس برای باگ‌هایی است که در فیکس ارائه شده‌ی قبلی وجود داشت.

 

بسیاری از اشکالات ارائه شده توسط پچ های آفیس در ماه ژانویه، که توسط مایکروسافت در اواخر ماه گذشته شناسایی شده‌اند، هنوز فعال هستند. این باگ‌ها توسط مایکروسافت اینگونه بیان شده‌اند:

  • خطا هنگام باز کردن پیوستها در ایمیل، به این صورت که کانتکت‌ها یا تسک های تعریف شده به فرمت Rich text هستند. این باگ در مورد Outlook 2007 حل نشده است.
  • در صورتی که ایمیل حاوی ضمیمه‌هایی باشد که در محتوای آن نشانه‌ی " ... " یا "! " وجود داشته باشد، با یک اخطار مواجه می‌شوید. این باگ برای Outlook 2007 اصلاح نشده است.
  • هنگام استفاده از یک فرم سفارشی در Outlook، وب اسکریپت اجرا نمی‌شود، یا با اخطار کدهای مخرب مواجه می‌شوید. مایکروسافت برای حل این باگ در حال تحقیق است.
  • iCloud در Outlook 2007 نمی‌تواند به درستی بارگذاری شود. این باگ هنوز اصلاح نشده است.

 

باگ‌های دیگر با مجموعه‌ای از پچ های آفیس که در تاریخ 27 و 30 ژانویه منتشر شد، حل شده است. برای ویندوز نیز اصلاحاتی که برای ویندوز صورت گرفته است. برای مثال در ویندوز 7 و 8.1، آخرین آپدیت تجمعی، کافی به نظر می رسد. در مورد ویندوز 10، در آخرین به روز رسانی تجمعی، باگ‌های قبلی تا حد زیادی رفع شده است. اما اگر شما می‌خواهید باگ‌های نسخه‌های قبلی ویندوز 10 را رفع کنید، باید آخرین بروز رسانی را به صورت دستی نصب کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر