َشیائومی هفته آینده از گوشی پرچمدار جدید خود رونمایی خواهد کرد

َشیائومی هفته آینده از گوشی پرچمدار جدید خود رونمایی خواهد کرد

شیائومی یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان گوشی همراه چینی است که با پیروی از دو خط مشی سخت افزار قدرتمند و قیمت رقابتی در چند سال اخیر توانسته در سطح جهانی برای خود اسم و رسمی به پا کند. این شرکت هرچند در ابتدا علاقه خاصی به عرضه محصولات مقرون به صرفه و میان رده داشت، با این حال گوشی‌های جدید آن همگی کاربران اینترپرایز را هدف گرفته‌اند.

یکی از مباحث مهم در رابطه با حاشیه قیمتی چین که البته کمتر از آن صحبت به میان آمده، به الگوهای کاری تازه‌ای مربوط می‌گردد که از سوی تولیدکنندگان موبایل در خاک این کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شرکت شیائومی در ازای عرضه هر گوشی همراه به بازار، تنها 3.5 دلار سود افزوده دریافت کرده است. در نگاه اول این یک ورشکستگی آشکار محسوب می‌شود، حال آنکه مدیران این شرکت و بسیاری از کمپانی‌های چینی توانسته‌اند با پیروی از دو خط مشیِ سخت افزار قدرتمند و قیمت مقرون به صرفه، بازار بسیاری از کمپانی‌های مشهور مانند اچ تی سی و یا سونی در چند سال اخیر را محدود کنند.

البته در چند سال اخیر این روند کمی تغییر پیدا کرده و با مطرح شدن نام شیائومی به عنوان یک تولید کننده باکیفیت در سطح جهانی، شاهد عرضه گوشی‌های بالا رده طراز اولی با برند شیائومی هستیم که سیستم قیمت گذاری آن‌ها نیز نسبت به مدل‌های میان رده کمی متفاوت است.

شیائومی اولین پرچم‌دار 2017 خود را با نام می 6 ماه گذشته معرفی کرد و این در حالیست که به نظر می‌رسد گوشی بالا رده دیگری نیز قرار است هفته آینده توسط این شرکت چینی معرفی شود.

این شرکت روز یکشنبه در اکانت رسمی خود در شبکه اجتماعی Weibo، خبر معرفی قریب الوقوع یک گوشی جدید را تأیید کرده است. در این تأییدیه که در قالب یک تیزر 13 ثانیه‌ای منتشر شده، از افراد پرسیده می‌شود که آن‌ها از یک گوشی هوشمند کامل انتظار چه ویژگی‌هایی را دارند؟ در واقع تیزر مذکور تنها شامل متن‌هایی می‌شود که افراد برای پاسخ به این پرسش عنوان کرده‌اند.

با توجه به این خبر و شایعات از پیش درز کرده می‌توان حدس زد که گوشی مورد بحث، پرچم‌دار بعدی سری 8XX شیائومی است. پیش بینی می شود کرد که این محصول با بهره گیری از اسنپ‌دراگون 835 به بازار عرضه گردد، با این حال برخی منابع خبری حتی از احتمال استفاده از اسنپ‌دراگون 836 در آن صحبت کرده‌اند. در سوی دیگر شنیده می‌شود که این محصول در قاب پشتی به دوربین دوگانه 22 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس لیزری تجهیز شده و از 6 گیگابایت حافظه رم و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با امکان شارژ سریع نیز بهره می‌برد.

منبع خبر: androidheadlines


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر