درز تصاویر و اطلاعات نسل دوم گوشی پیکسل گوگل !

درز تصاویر و اطلاعات نسل دوم گوشی پیکسل گوگل !

گوگل سال گذشته سیاست تولید گوشی های ارزان قیمت را کنار گذاشت و به جای سرمایه گذاری بر روی نسل جدید نکسوس، خط تولید سری پیکسل را تاسیس کرد.نقطه قوت این گوشی بهره مندی از پشتیبانی مستقیم گوگل است که به خریداران امکان نصب زودهنگام نسخه های پیش نمایش پلتفرم اندروید را میدهد.

تقریباً یک سال از معرفی گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال توسط گوگل می‌گذرد که با همکاری اچ تی سی ساخته شدند. نسل اول سری پیکسل در زمان معرفی توانست بالاترین امتیاز دوربین را از DxOMark کسب کند.ویژگی مذکور در کنار پشتیبانی مستقیم توسط مانتین ویو باعث شد این گوشی‌ها با قیمتی به مراتب بیشتر از سری نکسوس به بازار عرضه شود.

همان‌طور که گفته شد از معرفی گوشی‌های پیکسل گوگل تقریباً یک سال می‌گذرد و کم‌کم به موعد معرفی نسل جدید آن‌ها نزدیک میشویم. در همین راستا امروز تصاویری از نسخه 2017 سری پیکسل به بیرون درز پیدا کرد که در صورت تایید صحت آن‌ها، بایستی منتظر گوشی‌هایی با نمایشگر بدون حاشیه کناری باشیم.

رندرهای منتشر شده شباهت زیادی به کانسپت‌های منتسب به ال‌جی وی 30 دارند، از این رو شایعه تولید نسل جدید پیکسل توسط کمپانی کره‌ای بار دیگر بر سر زبان‌ها جاری شده است. در ظاهر می‌توان به‌روشنی دید که پیکسل ایکس ال جدید با ارث بردن زبان طراحی نسل پیش، راه بهبود را نیز در پیش گرفته است. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، پشت گوشی در لبه‌ها دارای خمیدگی است، هرچند حالت خمیدگی در گوشه‌ها کمی کمتر شده است. ضمناً باید به قرارگیری محل سنسور اثر انگشت در پایین قسمت شیشه‌ای پشت پیکسل ایکس ال اشاره کرد.

پیکسل و پیکسل ایکس ال

در حالی که احتمالاً گوگل مشغول کار بر روی سه گوشی پیکسل جدید است، به نقل از شایعات نهایتاً دو مدل آن‌ها به بازار عرضه خواهند شد. این دو مدل شامل یک نسخه 5 اینچی به عنوان جایگزین نسخه اصلی پیکسل و یک نسخه بزرگ‌تر با کدنام تایمن است. همچنین در حالی که نمایشگر گوشی مسطح است، شیشه‌ای که آن را از دو سمت چپ و راست به بدنه متصل کرده، خمیده است. بر روی قاب پشتی گوشی نیز، به وضوح می‌توانیم یک پنجره شیشه‌ای را در قسمت بالایی مشاهده کنیم که کاملاً شبیه به نسل اول آن طراحی شده و وظیفه آنتین دهی را برعهده دارد.

جدا از بحث ظاهری، هر دو مدل به نسخه ارتقا یافته اسنپ‌دراگون 835، 4 گیگابایت حافظه رم و دوربین 15 مگاپیکسلی در قاب پشتی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و بدنه‌ای با فناوری تشخیص فشار تجهیز شده و از آبان ماه به بازار عرضه خواهند شد.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر