با بهترین گوشی های مجهز به نمایشگر کم حاشیه آشنا شوید!

با بهترین گوشی های مجهز به نمایشگر کم حاشیه آشنا شوید!

با رشد روز افزون قابلیت‌ها و رفع تمامی نیازهای کاربران توسط یک گوشی همراه، شرکت‌های سخت افزاری مجبور هستند برای تداوم فروش محصولات خود، قابلیت‌های جانبی دیگری در آن‌ها ایجاد کنند. یکی از این قابلیت‌ها که در سال جاری میلادی توسط اغلب تولید کنندگان گوشی همراه مورد توجه قرار گرفت، نمایشگر بدون حاشیه کناری است.

بر کسی پوشیده نیست که علاقه عموم کاربران در سال‌های اخیر به سمت خرید گوشی‌هایی با ابعاد نمایشگر بزرگ پیش رفته است. از دیرباز یکی از نقاط ضعف نمایشگرهای بزرگ، حاشیه کناری آن‌ها بوده که مانع دست‌یابی به معنای تمام صفحه شده است. حالا که بسیاری از مشتریان به وجود نمایشگرهای بزرگ‌تر از 5 اینچ عادت کرده‌اند شاید بهتر آن باشد که شرکت‌ها صرفاً ابعاد نمایشگر را در محصولات خود افزایش داده و اندازه کلی موبایل را طبق سابق نگه دارند.

از سوی دیگر تکنولوژی نمایشگرهای موبایل نیز مرتبا پیشرفته‌تر می‌شود. این قطعات حالا استحکام بیشتری دارند و نسبت به سال‌های قبل انعطاف پذیری‌شان بیشتر شده و این یعنی امور بیشتری را می‌توان با استفاده از آن‌ها انجام داد. علاوه بر این، بسیاری از اسمارت فون های پیشرفته امروزی حالا دیگر به نمایشگرهای آمولد مجهزند که نسبت به انواع ال‌سی‌دی باریک‌تر بوده و در نتیجه راحت‌تر می‌توان آن‌ها را به صورت خمیده درآورد و در موبایل‌های ضد آب به خدمت گرفت.

مدل‌های کمی در بازار وجود دارد که نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه آن‎ها بیشتر از 80 درصد باشد؛ برای حذف حاشیه‎های اضافی، معمولاً هیچ دکمه‎ای در پنل جلوی گوشی قرار نمی‎گیرد و هم‎چنین، سازندگان معمولاً ترجیح می‎دهند از صفحه‎نمایش کشیده استفاده نمایند زیرا می‌توان با استفاده از یک نمایشگر با نسبت ابعاد 2 به 1 یا حتی بالاتر، گوشی‎های بدون حاشیه را به صفحه‎نمایش بزرگ‎تری مجهز کرد؛ این در حالی است که ابعاد آن‌ها بدون تغییر قابل‎توجه، مانند نسل قبل خواهد بود. هنگامی‌که سازندگان ادعا می‎کنند گوشی‌های هوشمند آن‎ها بدون حاشیه است، حاشیه‎های بالا و پایین نمایشگر در این مدل‎ها به کم‎ترین مقدار ممکن می‌رسد. با این وجود، برخی مدل‎ها مانند گوشی بدون حاشیه اسنشال فون با حذف حاشیه‎های بالا و کناره‌های نمایشگر به بیشترین نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه دست پیدا می‎کنند.

در بیشتر دستگاه‌ها، دکمه هوم با دو دکمه ناوبری دیگر به صورت یکپارچه و نرم افزاری در پایین نمایشگر قرار گرفته‌ و با حذف آن حسگر اثر انگشت نیز به پنل پشتی منتقل شده است. همچنین پیش‌بینی می‌شود در آینده‌ای نزدیک و با معرفی حسگر اثر انگشت نوری، حسگر اثر انگشت با نمایشگر یکپارچه شود؛ با تمامی این حرف و حدیث‌ها هنوز هم قسمتی از حاشیه نمایشگر برای جاسازی دوربین سلفی، اسپیکرهای استریو، اسکنر عنبیه چشم، سنسور مجاورت، سنسور تشخیص میزان نور و یا چراغ نوتیفیکیشن اشغال خواهد شد و این یعنی آنکه به این زودی‌ها گمان نمی‌رود گوشی هوشمندی به معنای واقعی بدون حاشیه کناری یا همان Bezel-Less به بازار عرضه شود.

موبایل‌هایی که نمایشگرهای تقریباً بدون حاشیه دارند، مقوله تازه‌ای به شمار نمی‌روند هرچند که هنوز نتوانسته‌اند عموم کاربران را با خود همراه ساخته و به صورت انبوه به تولید برسند. نخستین بار چند سال پیش بود که شرکت‌هایی نظیر شارپ و اوپو با ارائه محصولاتشان ایده ارائه موبایل‌های بدون حاشیه را مطرح نمودند. در حال حاضر می‌بینیم شرکت‌های گوشی‌ساز بزرگی همچون سامسونگ و ال‌جی نیز به طراحی بدون حاشیه روی آورده‌اند و اپل نیز قرار است با معرفی آیفون 8 به جمع آن‌ها بپیوندد. به هر حال ما در ادامه بر همین اساس قصد داریم شما را با گوشی های هوشمندی که اکنون دارای کمترین حاشیه کناری هستند آشنا کنیم.

 بهترین گوشی های مجهز به نمایشگر کم حاشیه

شیائومی می میکس

شیائومی می میکس

شیائومی می میکس را به نوعی می‌توان اولین گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر کم یا بدون حاشیه دانست که سال گذشته از سوی شیائومی به بازار عرضه گردید. شرکت چینی در این محصول از درایور piezoelectric ceramic برای خروجی صدا و سنسور لمسی ultrasonic ، بهره برده است. شیائومی می میکس دکمه قابل لمسی زیر صفحه ندارد و اولین گوشی برند شیائومی است که دگمه کنترل آن روی صفحه قرار گرفته است. دوربین سلفی این دستگاه به زیر نمایشگر تغییر مکان داده و با ظاهری جدید و خاص، تصاویر سلفی را ثبت می‌کند. عکاسی سلفی در این حالت بسیار جذاب خواهد بود. در زیر این صفحه نمایش باکیفیت، چیپست اسنپ‌دراگون 821 در کنار 4 یا 6 گیگابایت حافظه اجرایی قرار گرفته که بسته به میزان حافظه داخلی می‌تواند متفاوت باشد. دوربین پشتی این دستگاه 16 و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. می میکس همچنین به لطف اندازه بزرگ، به یک باتری غول‌پیکر 4 هزار و چهارصد میلی‌آمپری با قابلیت شارژ سریع مجهز شده است.

مشخصات فیزیکی

158.8x81.9x7.9 میلی‌متر و 209 گرم

مشخصات نمایشگر

6.4 اینچ (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود 83.6 درصد)
 1080x2040 پیکسل (در حدود 362 پیکسل در هر اینچ)

مشخصات پردازنده

هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 821 با کلاک فرکانس 2 گیگاهرتز

حافظه رم

4 و 6 گیگابایت رم

حافظه جانبی

128 گیگابایت

مشخصات دوربین

16 مگاپیکسل, 5312x2988 پیکسل، فوکوس اوتوماتیک لیزری، تثبیت کننده تصویر اپتیکال، فلش LED ثانویه: 5 مگاپیکسل

باتری

4400 میلی‌آمپر ساعتی

سیستم‌عامل

اندروید, 6 مارشمل

اسنشال فون

خالق اندروید، اندی رابین، پس از جدایی از گوگل استارتاپ اختصاصی خود را تأسیس کرد که اولین محصول آن چندی پیش با نام اسنشال فون معرفی گردید. صفحه نمایش Full Display گوشی اسنشال فون با گوشه‌های گرد و حاشیه‌های بسیار کم شباهت زیادی به شیائومی می میکس دارد. علاوه بر این اسنشال فون اولین گوشی هوشمندی بوده که دوربین سلفی آن به میانه نمایشگر در قسمت بالایی انتقال یافته است. سازندگان برای بخش پشتی از دو سنسور 13 مگاپیکسلی رنگی و تگ رنگ استفاده کرده‌اند که سنسور رنگی آن با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.85 و به کمک سنسور دیگر، توانایی ثبت تصاویر در حالت‌های تله فوتو، بوکه و مونوکروم واقعی خواهد را داشت. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به تراشه اسنپ‌دراگون 835، چهار گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی، باتری 3040 میلی‌آمپر ساعتی، اسپیکرهای استریو، چهار میکروفون اختصاصی و یواس‌بی نوع C اشاره کرد.

مشخصات فیزیکی

141.5 x 71.1 x 7.8 میلی‌متر و 185 گرم

مشخصات نمایشگر

5.1 اینچ (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود 83.9 درصد)
1312 در 2560 پیکسل (در حدود 504 پیکسل در هر اینچ)

مشخصات پردازنده

هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 835 با کلاک فرکانس 2 گیگاهرتز

حافظه رم

4 گیگابایت رم

حافظه جانبی

128 گیگابایت

مشخصات دوربین

13 مگاپیکسل, 5312x2988 پیکسل، فوکوس اوتوماتیک لیزری، تثبیت کننده تصویر اپتیکال، فلش LED ثانویه: 8 مگاپیکسل

باتری

3040 میلی‌آمپر ساعتی

سیستم‌عامل

اندروید, 7 نوقا

سامسونگ گلکسی اس 8

galaxys8_black_all

شاید بتوان اصلی‌ترین نقطه قوت گلکسی اس 8 را بهره‌مندی از نمایشگری کشیده و عریض با رزولوشن 2960×1440 پیکسل که البته حاشیه کناری دو طرف آن تقریباً به صفر رسیده دانست. سامسونگ از این نمایشگری با نام Infinity Display یاد کرده و نسبت تصویر متفاوتی در مقایسه با دیگر گوشی‌های هوشمند دارد. بنابر گفته‌های سازنده، به لطف وجود این ویژگی، نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه بالا رفته و می‌توان یک صفحه نمایش بزرگ را در بدنه‌ای کوچک جای داد. به دلیل نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه 84.26 درصد، شاهد ارائه دو فبلت در اندازه‌های دو گوشی هوشمند هستیم. این ابعاد و نسبت تصاویر به لطف حذف حاشیه کناری نمایشگر ثبت شده است.

تصاویر استانداری که با استفاده از دوربین 12 مگاپیکسلی گلکسی اس 8 گرفته می‌شوند کیفیت قابل قبولی دارند. این تصاویر دارای جزئیات خوب و با رنگ‌های زیبا هستند و امکان به اشتراک گذاری سریع آن‌ها نیز وجود دارد. عکس‌های گرفته شده در نور کم نیز به نسبت روشن بوده و جزئیات را نمایش می‌دهند، اما هرچه نور کمتر شود نویز تصویر نیز بیشتر می‌شود. کیفیت سلفی‌هایی که با دوربین 8 مگاپیکسلی جلوی گوشی نیز گرفته می‌شود بسیار خوب است. فوکوس در دوربین جلو گوشی بسیار سریع است و الگوریتم شناسایی صورت در آن به خوبی کار می‌کند.

مشخصات فیزیکی

148.9x68.1x8 میلیمتر و 155 گرم

مشخصات نمایشگر

5.8 اینچ (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود 83.6 درصد)
1440x2960 پیکسل (در حدود 570 پیکسل در هر اینچ)

مشخصات پردازنده

هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 835 یا اگزینوس 8895 با کلاک فرکانس 2 گیگاهرتز

حافظه رم

4 گیگابایت رم

حافظه جانبی

128 گیگابایت

مشخصات دوربین

12 مگاپیکسل, 5312x2988 پیکسل، فوکوس اوتوماتیک لیزری، تثبیت کننده تصویر اپتیکال، فلش LED ثانویه: 8 مگاپیکسل

باتری

3000 میلی‌آمپر ساعتی

سیستم‌عامل

اندروید, 7 نوقا

ال‌جی جی 6

ال‌جی جی 6

این محصول برخلاف دیگر گوشی‌های پرچم‌دار سال 2017، به تراشه اسنپ‌دراگون 821 که قدرتمندترین پردازنده سال گذشته کوالکام محسوب می‌شود تجهیز شده و خبری از اسنپ‌دراگون 835 نیست؛ دلیل این امر نیز عرضه دیگر هنگام اسنپ‌دراگون 835 از سوی سامسونگ و انحصار طلبی این شرکت که وظیفه توسعه 10 نانومتری پردازنده مذکور را بر عهده دارد است.

به هر حال امسال نیز ال‌جی پرچم‌دار خود را به نمایشگری تخت با وضوح تصویر QHD+ با نام فول ویژن مجهز کرده که تراکم پیکسلی آن به 564 پیکسل در هر اینچ می‌رسد. البته برخلاف جی 5، پرچم‌دار جدید شرکت کره‌ای دیگر دارای قابلیت طراحی ماژولار نیست. ال‌جی زمان زیادی را صرف مقاوم‌سازی گوشی خود کرده تا به کاربران تضمین کند که از آسیب‌های روزانه در امان خواهد بود. بر این اساس قاب پشتی جی 6 توسط گوریلا گلس 5 و نمایشگر آن توسط گوریلا گلس 3 محافظت شده است.

در سوی دیگر حسگر اثرانگشت همانند ال‌جی جی 5 در بدنه پشتی جای گرفته اما خبری از برآمدگی ماژول دوربین و حسگر اثرانگشت، نیست و به همین جهت، طراحی گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی جی 6 در مقایسه با نسل قبل جذاب‌تر به نظر می‎رسد. دوربین عقب این گوشی 13 مگا پیکسل بوده و مجهز به دو سنسور Sony IMX 298 وی 1.12 میکرو پیکسل است. این سنسور درون لنزی با زاویه دید 71 درجه‌ای و گشادگی دیافراگم f/1.8 قرار گرفته که امکان فوکوس خودکار مبتنی بر تشخصی فازی را هم به ارمغان می‌آورد.

مشخصات فیزیکی

148.9x71.9x7.9 میلیمتر و 163 گرم

مشخصات نمایشگر

5.7 اینچ (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود 78.6 درصد)
1440x2880 پیکسل (در حدود 564 پیکسل در هر اینچ)

مشخصات پردازنده

هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 821 با کلاک فرکانس 2.2 گیگاهرتز

حافظه رم

4 گیگابایت رم

حافظه جانبی

128 گیگابایت

مشخصات دوربین

دوگانه 13 مگاپیکسل (f/1.8, OIS, 3-axis, phase detection AF) + 13 مگاپیکسل (f/2.4, no AF), فلش LED ثانویه: 5 مگاپیکسل

باتری

3300 میلی‌آمپر ساعتی

سیستم‌عامل

اندروید, 7 نوقا

گلکسی اس 7 اج

samsung-galaxy-s7-edge-2

این گوشی در مقابل آب تا عمق یک‌ و نیم متر به ‌مدت سی دقیقه مقاومت دارد. قاب پشتی و جلوی فریم تمام فلزی گلکسی اس 7 اج نیز با پوشش گوریلا گلس 4 محافظت شده است. علاوه بر این دوربین 12 مگاپیکسلی این محصول به فلاشی از نوع LED با دو رنگ سفید و زرد مجهز شده است. این دوربین همچنین به لرزشگیر اپتیکال هم مجهز شده تا هیچ‌چیز ازجمله لرزش دست نتوانند کیفیت تصاویر شما را تحت تأثیر قرار دهد. سامسونگ با تعبیه دو انحنا در جلو و پشت گوشی، گلکسی اس 7 اج را به یکی از خوش دست‌ترین و بهترین گوشی‌های موجود بدل کرده است. سخت افزار اس 7 اج با نسخه صفحه تخت آن هیچ تفاوتی نداشته و دقیقاً مشابه یکدیگر هستند. این موبایل از پردازنده اسنپ‌دراگون 820 استفاده می‌کند با این حال نسخه دیگری از آن همچون گلکسی اس 7 با تراشه اگزینوس 8890 نیز به بازار عرضه شده است.

مشخصات فیزیکی

150.9x72.6x7.7 میلیمتر و 157 گرم

مشخصات نمایشگر

5.5 اینچ (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود 76.1 درصد)
1440x2560 پیکسل (در حدود 534 پیکسل در هر اینچ)

مشخصات پردازنده

هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 821 با کلاک فرکانس 2 گیگاهرتز

حافظه رم

4 گیگابایت رم

حافظه جانبی

64 گیگابایت

مشخصات دوربین

12 مگاپیکسل, f/1.7, 26mm, فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز, OIS, فلش LED ثانویه: 5 مگاپیکسل

باتری

3600 میلی‌آمپر ساعتی

سیستم‌عامل

اندروید, 6 مارشملو

هواوی میت 9

هواوی میت 9

ضخامت این اسمارت فون 7.9 میلی‌متر نسبت به نسل قبلی باقی مانده و با در دست گرفتن آن متوجه تفاوت چندانی با میت 8 نخواهید شد.این گوشی بالا رده از تراشه کرین 960 قدرت گرفته است. این سیستم روی چیپ 8 هسته‌ای از 4 هسته با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 4 هسته با فرکانس 1.8 گیگاهرتز تشکیل شده که سرعت بسیار بالایی به هنگام کار با دستگاه را نوید می‌دهد. در کنار این چیپست، پردازنده گرافیکی Mali G71 MP8، چهار گیگابایت حافظه اجرایی و کمک پردازنده i6 برای پردازش اطلاعات سنسورهای حرکت و تصویربرداری قرار گرفته‌اند که زمینه‌های لازم را برای سازگاری دیوایس با پلتفرم واقعیت مجازی گوگل فراهم می‌کنند. یکی از سنسورهای به کار رفته در دوربین میت 9 از نوع مونوکروماتیک بوده و رزولوشنی برابر با 20 مگاپیکسل ارائه می‌دهد، در حالی ‌که سنسور دیگر قادر به ثبت تصاویری با عمق زیاد و با کیفیت 12 مگاپیکسل است که گستره وسیعی از رنگ‌ها را پوشش می‌دهد درنهایت یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی قادر است انرژی مصرفی این سخت افزار را تأمین نماید.

مشخصات فیزیکی

158.8x81.9x7.9 میلی‌متر و 209 گرم

مشخصات نمایشگر

6.4 اینچ (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود 83.6 درصد)
 1080x2040 پیکسل (در حدود 362 پیکسل در هر اینچ)

مشخصات پردازنده

هشت هسته‌ای کرین 960 با کلاک فرکانس 2 گیگاهرتز

حافظه رم

4 و 6 گیگابایت رم

حافظه جانبی

128 گیگابایت

مشخصات دوربین

دوگانه 16 مگاپیکسل, 5312x2988 پیکسل، فوکوس اوتوماتیک لیزری، تثبیت کننده تصویر اپتیکال، فلش LED ثانویه: 8 مگاپیکسل

باتری

4400 میلی‌آمپر ساعتی

سیستم‌عامل

اندروید, 6 مارشملو

آنر مجیک

آنر مجیک

یکی از گوشی‌های فوق‌العاده ساخت کمپانی هواوی، آنر مجیک است و دلیل این گفته نیز به کار گیری هوش مصنوعی در رابط کاربری این گوشی هست. این تلفن هوشمند از طراحی بسیار منحصر به فرد همراه با حاشیه‌هایی منحنی برخوردار است و یک نمایشگر 5.09 اینچی QHD آمولد نیز بر روی قاب جلوی آن به چشم می‌خورد. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و یک پردازنده 64 بیتی 8 هسته‌ای کرین 950 از دیگر ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی محسوب می‌شود. درنهایت هواوی این گوشی هوشمند را به دوربین 12 مگاپیکسلی در قاب پشتی آن جا خوش کرده و دوربین سلفی آن نیز به سنسوری 8 مگاپیکسلی مجهز شده است.

مشخصات فیزیکی

146.1x69.9x7.8 میلی‌متر و  145 گرم

مشخصات نمایشگر

5.09 اینچ (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود 69.9 درصد)
 1440x2560 پیکسل (در حدود 577 پیکسل در هر اینچ)

مشخصات پردازنده

هشت هسته‌ای کرین 950 با کلاک فرکانس 1.9 گیگاهرتز

حافظه رم

4 گیگابایت رم

حافظه جانبی

64 گیگابایت

مشخصات دوربین

دو تا 12 مگاپیکسل، f/2.2, فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز، dual-LED (dual tone) فلاش LED ثانویه: 8  مگاپیکسل

باتری

2900 میلی‌آمپر ساعتی

سیستم‌عامل

اندروید, 6 مارشملو

نوبیا زد 11

نوبیا زد 11

این گوشی قدرتمند و بسیار زیبا به لطف یک نمایشگر بدون حاشیه، 81 درصد از پنل جلویی خود را به صفحه نمایش خود اختصاص داده است. گوشی Nubia Z11 یکی از جمع و جورترین گوشی‌های هوشمند 5.5 اینچی بازار امروزی است. این دستگاه با اندازه‌های 7.5 در 72.3 در 151.8 میلی‌متر، 162 گرم وزن دارد. یک بدنه تمام فلزی و یک پوشش شیشه‌ای 2.5D در دو طرف این دستگاه قرار گرفته است. نوبیا زد 11 به تراشه قدرتمند اسنپ‌دراگون 820 با سرعت پردازش 2.15 در کنار 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم تجهیز شده است. در پشت گوشی هوشمند نوبیا زد 11 یک دوربین 16 مگاپیکسلی با 6 لنز پلاستیکی، دهانه دیافراگم f/2.0، سیستم تثبیت کننده تصویر نوری و با قابلیت PDAF قرار گرفته و در جلو یک دوربین 8 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.4 و لنز زاویه واید 80 درجه‌ای برای گرفتن سلفی و ویدئو چت دیده می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به بهره‌مندی از اندروید 6 مارشملو و رابط کاربری Nubia UI 4.0 و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

مشخصات فیزیکی

151.8 x 72.3 x 7.5 میلی‌متر و  162 گرم

مشخصات نمایشگر

5.5 اینچ (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود 81 درصد)
1080 در 1920 پیکسل (در حدود 403 پیکسل در هر اینچ)

مشخصات پردازنده

هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 820 با کلاک فرکانس 1.9 گیگاهرتز

حافظه رم

4 یا 6 گیگابایت رم

حافظه جانبی

64 گیگابایت

مشخصات دوربین

16 مگاپیکسل، f/2.2, فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز، dual-LED (dual tone) فلاش LED ثانویه: 8  مگاپیکسل

باتری

3000 میلی‌آمپر ساعتی

سیستم‌عامل

اندروید, 6 مارشملو

لنوو Zuk Edge

لنوو Zuk Edge


این گوشی هوشمند جذاب و زیبا از صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی برخوردار بوده و همانند ال‌جی جی 6 از نسبت نمایشگر به بدنه 78.3 درصدی برخوردار می‌باشد. دو دوربین 13 و 8 مگاپیکسلی، به‌عنوان دوربین‌های اصلی و سلفی این گوشی انتخاب شده‌اند. دوربین اصلی به فوکوس خودکار و فلشی از نوع LED مجهز شده تا بهترین تصاویر ممکن را ثبت کند. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی این گوشی موبایل که در مقایسه با محصولات هم‌رده موجود در بازار کیفیت قابل‌قبولی دارد در برقراری ارتباطات تصویری و ثبت تصاویر سلفی بسیار مؤثر خواهد بود. تراشه‌ی 64 بیتی کوالکام مدل اسنپ‌دراگون 821 و 4 گیگابایت حافظه رم در کنار حافظه داخلی 64 گیگابایتی از دیگر ویژگی‌های این بالا رده لنوو محسوب می‌شود.

یولیفون فیوچر

Ulefone Future

 

همان‌طور که شاید بتوان از نام این گوشی دریافت، شرکت سازنده آن را متعلق به آینده می‌داند و از این رو طراحی آن نیز با دیگر محصولات به کلی تفاوت دارد. گوشی یولیفون فیوچر از تراشه هشت هسته‌ای هلیو پی 10 ساخت مدیاتک بهره برده و دارای 4 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3 است. نمایشگر این محصول 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی بوده و در قاب پشتی میزبان دوربین 16 مگاپیکسلی است. از دیگر ویژگی‌های مدل یولیفون فیوچر می‌توان به دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، پشتیبانی از شبکه 4 جی ، درگاه یواس‌بی_سی و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر