انتشار تصاویری از قاب پشتی الجی وی 30

انتشار تصاویری از قاب پشتی الجی وی 30

در چند وقت اخیر شاهد درز شایعات و اخبار متعددی پیرامون ویژگی‌های پرچم‌دار ال‌جی بعدی با نام وی 30 بوده‌ایم، در ادامه همین سریال نیز ساعاتی پیش تصاویری از قاب پشتی این محصول منتشر گردید.

اگر همچون سنوات گذشته همه چیز پیش برود، احتمالاً در شهریور ماه ال‌جی وی 30 معرفی خواهد شد. در چند وقت اخیر شاهد درز شایعات و اخبار منتسب به این گوشی بوده‌ایم و در ادامه همین داستان نیز ساعاتی پیش تصاویری از قاب پشتی این محصول منتشر گردید.

اگر دارنده یکی از گوشی‌های سری وی ال‌جی بوده باشید، بدون شک در جریان هستید که نام گوشی همیشه در قاب پشتی آن درج شده است، با این حال در تصویری که به تازگی منتشر شده، لوگوی شرکت سازنده یا همان ال‌جی بر روی بدنه حک شده است؛ همین موضوع می‌تواند صحت و اصلیت این تصویر را زیر سؤال ببرد.

از بحث درج نام گوشی در قاب پشتی که چشم پوشی کنیم، دیگر ویژگی‌های شایعه شده درباره این اسمارت فون با این تصویر نیز تطابق دارد. برش‌های ایجاد شده برای دوربین دوگانه، فلش LED و دیگر سنسورها در این تصویر به وضوح دیده می‌شود. همچنین محل قرارگیری سنسور اثر انگشت نیز مشخص است، اما انتظار می‌رود که گوشی هوشمند ال‌جی وی 30 با ماژولی در قاب پشتی که مربوط به قابلیت شارژ بی‌سیم است سرانجام از راه برسد.

وی 30

یک گزارش جدید، تائید می‎کند که شرکت ال‌جی در ماه اوت یا همان اوایل شهریور ماه، ال‎جی V30 را عرضه خواهد کرد. علت عرضه زودهنگام پرچم‌دار جدید شرکت ال‌جی، هنوز مشخص نشده است، با این حال می‌توان حدس زد که ال‌جی نیت تأثیر گذاری بر فروش گلکسی نوت 8 را دارد. هم‌چنین برخی گمان می‌کنند که شرکت ال‌جی، پرچم‌دار جدید خود را در سال آینده زودتر از رقبا معرفی خواهد کرد و ال‌جی G7 در ماه ژانویه ارائه می‌شود.

استفاده از چیپست اسنپ‌دراگون 835، 6 گیگابایت حافظه رم و حداقل 64 گیگابایت ظرفیت داخلی علاوه بر پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، حداقل انتظار ما از پرچم‌دار جدید ال‌جی است. در سوی دیگر برخی از شایعات حاکی از آن‌اند که ال‌جی اولین شرکتی خواهد بود که از تراشه اسنپ‌دراگون 836 در وی 30 استفاده خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های سخت افزاری احتمالی این محصول می‌توان به بهره‌مندی از دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژرهای وایرلس Qi اشاره کرد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر