اطلاعات فاش شده از گلکسی اس 8 اكتيو

اطلاعات فاش شده از گلکسی اس 8 اكتيو

از سال 2013 به بعد، شرکت بزرگ سامسونگ، هر سال پس از معرفی سری گلکسی اس، محبوب‌ترین کالای خود، نسخه‌ای مقاوم‌تر با پسوند اکتیو وارد بازار کرده است. امسال نیز پس از معرفی گلکسی اس 8، منتظر نسخه‌ی  اکتیو آن بودیم که حالا تقریباً یک ماه بعد از تأیید تصادفی آن توسط سامسونگ، تصاویر غیر رسمی و واقعی آن توسط کاربری به نام «دومینیک هندرسون» منتشر شده است. این تصاویر و اطلاعات می‌تواند به بسیاری از سؤالات علاقه‌مندان به گوشی‌های گلکسی، پاسخ بدهد.

گوشی گلکسی اس 8 اکتیو، با صفحه نمایش در ابعاد 18.5:9 و باتری 4000 میلی آمپری عرضه خواهد شد.

 

از سال 2013 به بعد، شرکت بزرگ سامسونگ، هر سال پس از معرفی سری گلکسی اس، محبوب‌ترین کالای خود، نسخه‌ای مقاوم‌تر با پسوند اکتیو وارد بازار کرده است.

امسال نیز پس از معرفی گلکسی اس 8، منتظر نسخه‌ی  اکتیو آن بودیم که حالا تقریباً یک ماه بعد از تأیید تصادفی آن توسط سامسونگ، تصاویر غیر رسمی و واقعی آن توسط کاربری به نام «دومینیک هندرسون» منتشر شده است. این تصاویر و اطلاعات می‌تواند به بسیاری از سؤالات علاقه‌مندان به گوشی‌های گلکسی، پاسخ بدهد.

با توجه به تصاویر منتشر شده، این طور به نظر می‌رسد که  گلکسی اس 8 اکتیو شباهت زیادی با گلکسی اس  و 8 گلکسی اس 8 پلاس دارد و از همان نسبت ابعاد صفحه نمایش 18.5:9 بهره می‌برد.

این چنین به نظر می‌رسد که در گلکسی اس 8 اکتیو، لبه‌های منحنی شیشه‌ای، برای افزایش مقاومت حذف شده‌اند. بعلاوه حاشیه‌های صفحه نمایش نسخه‌ی اکتیو، از هر چهار سو نسبت به گلکسی اس 8، پهن‌تر است.

همچنین در پنل پشتی گوشی، سنسور اثر انگشت و ماژول دوربین با چیدمانی مشابه به سری‌های قبلی قرار گرفته است.

بر اساس تصاویر منتشر شده، بدنه گلگسی اس 8 اکتیو نیز مانند اس 7 اکتیو، از لایه‌ای از پلی کربنات پوشانده شده است و شاسی دستگاه هم از فلز ساخته شده است. همچنین برای افزایش مقاومت دستگاه بر اثر ضربه یا هنگام سقوط، در چهار گوشه بدنه، ضربه گیرهایی از جنس پلیمر و فلز تعبیه شده است.

ضربه گیرهایی از جنس پلیمر  در گلكسي اس 8 اكتيو

 

نکته جالب توجه این است که گلکسی اس 8، از یک باتری 4000 میلی آمپری بهره خواهد برد. این در حالی است اس 8 از باتری 3000 میلی آمپری و اس 8 پلاس باتری  3500 میلی آمپری استفاده می‌کرد. این مسئله یک مزیت بسیار مهم گلکسی اس 8 اکتیو نسبت به دو نسخه‌ی قبلی خود است.

این نسخه‌ی گلکسی، ممکن است برخی از ویژگی‌های نرم افزاری منحصربه‌فردی که باعث محبوبیت و معروفیت نسخه‌های اکتیو قبلی شده بود را نداشته باشد.

برای نمونه به نظر می‌رسد که دوربین این نسخه گلکسی، فاقد حالت auqa که برای تصویر برداری در زیر آب طراحی شده بود، باشد.

مسئله غافل‌گیر کننده در مورد این گوشی این است که از دکمه‌ی اکتیو درکنار گوشی خبری نیست. در عوض چنین به نظر می‌رسد که این گوشی، تنها دکمه Bixby استفاده خواهد کرد. شاید سامسونگ بخواهد با برداشتن این کلید اضافی و به کارگیری برخی ترفندهای هوشمندانه، این دکمه به تنهایی بتواند کار هر دو دکمه را انجام دهد.

شرکت سازنده این گوشی اعلام کرده است که این تنها یک نمونه اولیه است و قطعاً محصول اصلی با تغییرات بسیار زیادی نسبت به این نمونه ارائه خواهد شد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر