واتس اپ هم اکنون دارای ۱ میلیارد کاربر فعال در روز است!

واتس اپ هم اکنون دارای ۱ میلیارد کاربر فعال در روز است!

صاحبان برنامه پیام رسان واتس اپ امروز اعلام کردند که این برنامه در حال حاضر ۱ میلیارد کاربر روزانه فعال دارد. این برنامه همچنین اکنون ۱٫۳ میلیارد کاربر فعال ماهانه را جذب می‌کند. همچنین اعلام شده است که روزانه ۵۵ میلیارد پیام هشدار دهنده، همراه با ۴٫۵ میلیارد عکس از طريق اين پيام رسان ارسال می‌شود. بنیان‌گذاران واتس اپ درصدد ارتقا قابلیت‌های اين برنامه پيام رسان محبوب هستند.

واتس اپ هم اکنون دارای ۱ میلیارد کاربر روزانه فعال است! به پاس اين حجم گسترده از كاربران، بنیان‌گذاران واتس اپ درصدد ارتقا قابلیت‌های اين برنامه پيام رسان محبوب هستند. 

صاحبان برنامه پیام رسان واتس اپ امروز اعلام کردند که این برنامه در حال حاضر روزی ۱ میلیارد کاربر فعال دارد. به علاوه این که ۱٫۳ میلیارد کاربر فعال را به صورت ماهانه جذب می‌کند. همچنین اعلام شده است که روزانه ۵۵ میلیارد پیام هشدار دهنده، همراه با ۴٫۵ میلیارد عکس از طريق اين پيام رسان ارسال می‌شود.

واتس آپ هم اکنون دارای ۱ میلیارد کاربر روزانه فعال

 

با این حجم گسترده از کاربران و جهانی بودن این پیام رسان، نیاز است تعداد زیادی از زبان‌های مختلف را پشتیبانی کند. در حال حاضر واتس اپ از ۶۰ زبان زنده‌ی دنیا پشتیبانی می‌کند.

جان کوم، یکی از بنیان‌گذاران واتس اپ، بیان کرده است که در آینده نزدیک امکانات بیشتری برای واتس اپ به وجود خواهند آورد.
او معتقد است اگرچه اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوهای شخصی، امکان تماس تصویری، امکان ایجاد استتوس های تصویری همه و همه از مزایا و قابلیت‌های کاربردی و جذاب این پیام رسان به حساب می‌آید و نزد کاربران محبوبیت خاصی دارند؛ اما هنوز کارکردن با واتس اپ آن طور که باید آسان، راحت و کابر پسندانه نیست. اما استفاده گسترده‌ی مردم از این پیام رسان ما را متعهد به ارائه‌ی ویژگی‌های مفیدتر و کاربردی‌تری برای این اپلیکیشن کرده است. در رأس اهداف ما تأمین قابلیت اطمینان، سادگی و امنیت در برنامه پیام رسانمان است.

اگرچه واتس اپ هنوز از قابلیت‌هایی که برنامه‌های دیگری همچون اسنپ چت (Snapchat) را جذاب کرده است، بهره نمی‌برد؛ اما این برنامه به عنوان یک پیام رسان مطمئن با قابلیت‌های ارسال پیام صوتی، عکس، فیلم و تماس بین کاربران محبوبت خاصی پیدا کرده است.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر