با برنامه سرفیس پلاس شما می توانید هر هجده ماه یکبار لپ تاپ خود را ارتقا دهید

با برنامه سرفیس پلاس شما می توانید هر هجده ماه یکبار لپ تاپ خود را ارتقا دهید

با برنامه سرفیس پلاس، صاحبان دستگاه های سرفیس می توانند هر هجده ماه یکبار دستگاه خود را تحویل داده و مدل بالاتر دریافت کنند.

با برنامه سرفیس پلاس می توانید هر هجده ماه یک بار یک کامپیوتر مدل بالاتر دریافت کنید.

 

خرید یک گوشی با یک لپ تاپ دو پروسه کاملاٌ متفاوت هستند، اما مایکروسافت قصد دارد برای فروش لپ تاپ های خود از بازار موبایل ایده بگیرد. دیروز مایکروسافت برنامه سرفیس پلاس خود را معرفی کرد. توسط این برنامه شما می توانید با پرداخت هزینه بیشتر کامپیوتر خود را هر هجده ماه یک بار ارتقا دهید. این برنامه شاید کمی هزینه های شما را بالاتر ببرد اما مزایای زیادی دارد. 
سرفیس پلاس شامل سه محصول سرفیس می شود: سرفیس پرو، سرفیس لپ تاپ و سرفیس بوک. هزینه کلی پرداختی مشابه هزینه ای است که هنگام خرید از یک خرده فروش می پردازید اما این هزینه به صورت ماهانه در طول دو سال پرداخت می شود. برای مثال ارزان ترین سرفیس پرو با یک  Core m3 و رم چهار گیگابایتی 800 دلار قیمت دارد، اما با سرفیس پلاس شما هرماه به مدت بیست و چهار ماه 33.29 دلار می پردازید. درست شبیه به این است که به صورت قسطی یک گوشی گران قیمت مانند آیفون یا گلکسی اس8 بخرید. 

surface plus


چیزی که برنامه سرفیس پلاس را جالب تر می کند این است که پس از هجده ماه می توانید کامپیوتر خود را پس داده و یک دستگاه جدیدتر دریافت کنید، اما به یک شرط: دستگاه شما باید سالم باشد تا مایکروسافت دوباره آن را نوسازی کرده و بفروشد. به این روش شما همیشه درحال پرداخت پول برای کامپیوتر جدید خود هستید اما همیشه جدیدترین کامپیوتر مایکروسافت را خواهید داشت. شرکت ها با پرداخت پول بیشتر عوض برنامه شرکتی سرفیس پلاس می شوند. آن ها همچنین یک سرفیس هاب 55 اینچی نیز دریافت می کنند. 
علاوه بر پرداخت ماهانه، مشتریان سرفیس پلاس مشمول دریافت خدمات و پشتیبانی ویژه از طرف فروشگاه های نمایندگی مایکروسافت می شوند. اعضای سرفیس پلاس همچنین می توانید یک دوره رایگان آموزشی در فروشگاه نمایندگی مایکروسافت ببینید. البته این مورد برای کسانی کاربردی است که در نزدیکی مراکز نمایندگی مایکروسافت زندگی می کنند. 
سرفیس پلاس هم اکنون فعال است ولی در حال حاضر این برنامه فقط در ایالات متحده اجرا می شود، اما انتظار می رود که به زودی مایکروسافت این برنامه را جهانی کند. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

منبع خبر: extremetech

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر