گوشی‌های Essential تا هفته دیگر وارد بازار خواهند شد

گوشی‌های Essential تا هفته دیگر وارد بازار خواهند شد

گوشی‌های Essential تا هفته دیگر، پس از چند ماه تاخیر وارد بازار خواهند شد.

 

اندی روبین در توییتر خود نوشت که گوشی‌های Essential بالاخره هفته دیگر وارد بازار خواهند شد.

اندی روبین سال‌هاست که در صنعت موبایل فعالیت می کند.او در ساخت دنجر(سازندگان ساید کیک) و اندروید، پیش از آن که گوگل آن را بخرد نقش داشت. حال روبین شرکت ساخت گوشی‌های همراه خود، Essential را راه اندازی کرده است. روبین اعلام کرده که گوشی‌های این شرکت تا هفته آینده وارد بازار خواهند شد. 
گوشی‌های Essential PH-1 اواسط خرداد ماه امسال معرفی شد. در آن زمان روبین گفت که تا یک ماه دیگر این گوشی‌ها به دست مشتریان خواهد رسید. این اتفاق نیفتاد و خبری از گوشی‌های Essential نشد. در نهایت روبین اعلام کرد که هنوز برای تاریخ انتشار این گوشی ها به نتیجه دقیقی نرسیده‌اند و هیچ توضیح دیگری ندارد. 
شاید در لحظه آخر مشکلی با سخت افزار پیش آمده باشد. این گوشی صفحه نمایش بزرگ 5.71 اینچی LCD با رزلوشن QHD و نسبت ابعاد 19:10 دارد. این گوشی به اندازه ی Galaxy S8 وLG G6 است. صفحه نمایش Essential تا لبه ها ادامه دارد و فقط در اطراف دوربین جلو قطع می شود. 
چیزی که در مورد این گوشی مورد بحث بوده سیستم جانبی مدولار است که به صورت مغناطیسی به گوشی متصل می‌شود، اما مانند موتو مد( Moto Mod) موتورولا پشت گوشی را به طور کامل نمی‌پوشاند.ماژول‌های Essential به دو اتصال در نزدیکی پنل پشتی متصل می‌شود. دوربین این گوشی 360 درجه است. 

گوشی‌های Essential

گوشی‌های Essential


با وجود تاخیر، روبین گفته است که به زودی این گوشی وارد بازار خواهند شد. او همچنین چند عکس از گوشی های خود منتشر کرد. قاب این گوشی‌ها تیتانیوم و پشت آن سرامیک است. روبین می‌گوید این گوشی‌ها هفته آینده وارد بازار خواهند شد و اگر دوباره بدقولی کند ممکن است اعتبار خود را از دست بدهد. درضمن به زودی Galaxy Note8 و iPhoneجدید نیز منتشر می شوند و اسنشال نمی‌توانست رقیبانی سرسخت تر از Samsung و Apple داشته باشد. 
اما روبین معتقد است که جایگاه خود را در بین کاربران پیدا می‌کند، چرا که چیزی متفاوت از گوشی‌های موجود را ارائه می دهد. 
روبین قصد دارد از شر درگاه ها و اتصال گر ها راحت شده و راهی جدیدتر برای اتصال دستگاه‌های خود به اکوسیستم‌های دیگر مثل iOS ، Androidو Alexa بیابد.
قیمت گوشی‌های Essential تقریباٌ دو میلیون و دویست هزار تومان خواهد بود. 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر