ترفند دوربین گوگل پیکسل به گوشی‌های دیگر هم می‌آید

ترفند دوربین گوگل پیکسل به گوشی‌های دیگر هم می‌آید

دیگر نیاز نیست برای داشتن تصاویر HDR بهتر گوشی خود را عوض کنید.

با استفاده از یک mod می‌توان از قابلیت HDR+ در گوشی‌های پیکسل، روی گوشی‌های اندرویدی دیگر هم استفاده کرد.

بخش بزرگی از قابلیت‌های عکس‌برداری گوگل پیکسل از نرم افزار آن می‌آید – که به طور بخصوصی در گرفتن عکس‌های با دامنه پویای بالا خوب است، زیرا به لطف حالت HDR+ آن، در عین کاهش دادن تاری و تیرگی موجود در برخی تصاویر HDR، جزئیات زیادی را پر می‌کند. اما آیا برای استفاده کردن از این مزیت باید یک گوشی پیکسل خرید؟ لزوماً نه، توسعه‌دهنده B-S-G اپلیکیشن دوربین گوگل را اصلاح کرده است تا حالت HDR+ را روی هر گوشی اندرویدی با یک پردازنده اسنپ‌دراگون 820، 821 یا 835 فعال کند. گوشی‌هوشمند گلکسی اس 8 یا وان‌پلاس 3 بطور کامل کیفیت عکاسی پیکسل را منعکس نمی‌کنند، اما این کار می‌تواند منجر به گرفتن تصاویر در موقعیت‌هایی با هایلایت روشن یا سایه‌های تاریک شود—مخصوصاً اگر پردازش عکاسی پیش‌فرض گوشی شما در حالت متوسط باشد. XDA تأیید کرده است که این نرم‌افزار به خوبی کار می‌کند، بنابراین نمی‌تواند فقط یک ادعا برای جلب توجه باشد.

این نرم افزار هنوز در حالت ابتدایی خود قرار دارد، بنابراین اگر در عکاسی خود به Google Camera متکی باشید، ممکن است نخواهید آن را نصب کنید. با توجه به اینکه این mod دقیقاً مورد تأیید گوگل نیست، تعجب نمی‌کنیم اگر عمر نسبتاً کوتاهی داشته باشد. به هر حال، این ماد به همراه موارد پیشین (مثل یک ماد شاتر با سرعت بالا برای گوشی‌های نکسوس) نشان می‌دهند که ترفندهای دوربین پیکسل می‌توانند به لحاظ نظری به هر گوشی اندرویدی کمک کنند، نه فقط آن دسته از گوشی‌هایی که یک لوگوی "G" در پشت خود دارند.

 

 

منبع خبر: engadget

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر