پهپادی که جان انسان‌ ها را نجات می‌ دهد

پهپادی که جان انسان‌ ها را نجات می‌ دهد

مهندسین پهپادی طراحی کرده اند که می‌تواند به غریق نجات‌ها در یافتن افرادی که در خطر هستند کمک کند و یا آن‌ها را نجات دهد.

 

این پهپادها جان افرادی که نیاز به کمک دارند را نجات می‌دهند.

مردم روز به روز بیشتر از روبات‌ها در زندگی واقعیشان استفاده می‌کنند، روبات‌ها کیفیت زندگی ما را بهبود بخشیده اند و در بسیاری از مواقع کارها را بهتر از انسان انجام می‌دهند. به همین دلیل طراحان هر روز دستگاه‌هایی می‌سازند که به ما در زندگی روزمره کمک می‌کند. 
متخصصین پهپادی را طراحی کرده اند که به امدادگران در انجام کارهای سخت کمک می‌کند. این پهپاد در طول ساحل پرواز کرده و گشت می‌زند. يافتن افرادی که نیاز به کمک دارند از طریق آسمان ساده‌تر است، به خصوص در مکان‌های خلوتی که دسترسی به آن‌ها دشوارتر است.
پهپادهای امدادگر بزرگ خواهند بود و از راه دور کنترل می‌شوند. با استفاده از این دستگاه امدادگر می‌تواند تسلط خیلی بهتری روی محیط داشته باشد و در مدت زمان کوتاهی مکان‌های زیادی را نظارت کند و اگر کسی نیاز به کمک داشت خیلی سریع‌تر به آن مکان کمک بفرستد. 
این دستگاه یک تخته با چند پیچ است. درصورت نیاز این دستگاه روی آب تخت و شناور می‌شود و فرد در حال غرق شدن می‌تواند خود را به آن رسانده روی آن دراز بکشد. پیچ‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند، چرا که می‌توانند یک فرد را به سمت ساحل هدایت کنند. 
طراح این دستگاه Sarsenbek Khazken است. 

پهپاد

 

پهپاد

پهپاد

منبع خبر: itechfuture

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر