رونمایی از گوشی های جدید سری پرو، توسط میزو

رونمایی از گوشی های جدید سری پرو، توسط میزو

امروز، میزو به صورت رسمی از برنامه خود برای راه اندازی برند جدید گوشی با نام “PRO” خبر داد. این برند جدید به Maizu و MX، ملحق خواهد شد و کار خود را با Meizu PRO 5 شروع می کند. اطلاعات دقیقی از پرو 5 در دست نیست. میزو گفته است که جزئیات کامل این گوشی را در کنفرانسی در 3 مهر فاش خواهد کرد.


در حال حاضر ما فقط مطمئنیم که تراشه اسنپدراگون 810 در این گوشی استفاده نخواهد شد. میزو گفته است: "بسیاری از دستگاه های مدل بالا از اسنپدراگون 810 استفاده می کنند ولی کاربران تجربه خوبی از این پردازنده ندارند و هیچکسی هم پاسخگوی آنها نیست. بسیاری از تولیدکنندگان گوشی های همراه، بجای حل مشکل به صورت اساسی، کورکورانه از برندها پیروی می کنند."
هنوز مشخص نیست که PRO 5 دقیقا چگونه قصد دارد که مشکلات پایه ای را حل کند ولی شنیده شده است که این گوشی از طراحی آلومینیومی و یک پردازنده مدیاتک هلیو X20 یا یک اکسینوس 7420 سامسونگ استفاده خواهد کرد. پردازنده ی اکسینوس، مانند پردازنده ای است که در گوشی های گلکسی S6 و نوت 5 استفاده می شود. شایعات دیگر خبر از صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح 1080 پیکسل، رم 3 یا 4 گیگابایتی، حافظه 32 گیگابایتی، دوربین 21 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپری می دهد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر