پلیگرام شبکه اجتماعی جدیدی که می‌ تواند حالت چهره را تشخیص دهد!

پلیگرام شبکه اجتماعی جدیدی که می‌ تواند حالت چهره را تشخیص دهد!

پلیگرام، شبکه‌ی اجتماعی است که به‌تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است. این شبکه‌ی اجتماعی جدید با قابلیت هیجان‌انگیز تشخیص چهره کاربر عرضه شده است. این شبکه اجتماعی با استفاده از تکنیک‌های شبکه عصبی که زیر مجموعه هوش مصنوعی است، حالت چهره کاربر را تشخیص می‌دهد و مناسب‌ترین ایموجی برای واکنش کاربر را به نمایش می‌دهد.

پلیگرام جدیدترین شبکه اجتماعی است که با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند حالت چهره کاربر را تشخیص دهد.

امروزه شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، تلگرام و … در بین مردم به‌خوبی جای خود را باز کرده‌اند. برخی از این شبکه‌های اجتماعی با دارا بودن قابلیت‌های بسیار کاربردی، به‌گونه‌ای همه‌گیر شده‌اند که انواع مشابه خود را از میدان به در کرده‌اند. بنابراین یک شبکه‌ی اجتماعی جدید برای پای به عرصه نهادن و به دست آوردن جایگاهی مناسب، باید قابلیت‌های کاملاً جدید و جالب ارائه دهد.

پلیگرام، شبکه‌ی اجتماعی است که به‌تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است. این شبکه‌ی اجتماعی جدید با قابلیت هیجان‌انگیز تشخیص چهره کاربر، عرضه شده است. این شبکه اجتماعی با استفاده از تکنیک‌های شبکه عصبی که زیر مجموعه هوش مصنوعی است، حالت چهره کاربر را تشخیص می‌دهد و مناسب‌ترین ایموجی برای واکنش کاربر را به نمایش می‌دهد. درواقع خیلی راحت می‌توان واکنش دریافت‌کننده پیام را متوجه شد. بعلاوه این شبکه‌ی اجتماعی، موقعیت فیزیکی کاربر را هم تشخیص داده و نمایش می‌دهد.

شبکه‌ی اجتماعی پلیگرام قابلیت‌های جذابی دیگری هم دارد. برای نمونه این شبکه اجتماعی نوظهور فیلترهای جذابی برای تصاویر ارائه می‌دهد که توسط جراحان پلاستیک طراحی شده‌اند.

پلیگرام به حفظ امنیت تصاویر هم فکر کرده و قابلیتی برای حل این مسئله در نظر گرفته است. این شبکه‌ی اجتماعی جدید امکانی فراهم آورده است که تصاویر به‌صورت خصوصی منتشر شوند به‌طوری‌که هاله‌ای روی تصویر قرار می‌گیرد که دریافت‌کننده تصویر تنها با لمس آن می‌تواند تصویر را به‌صورت واضح مشاهده کند. البته تاری عکس دوباره برمی‌گردد زیرا این قابلیت با هدف جلوگیری از ذخیره تصویر با اسکرین شات ایجاد شده است.

در حال حاضر شبکه اجتماعی جدید پلیگرام تنها اپلیکیشن iOS خود را منتشر کرده است و اکنون تنها کاربران گجت‌های اپل می‌توانند از این برنامه استفاده کنند. اپلیکیشن iOS پلیگرام را می‌توانید از این لینک دانلود کنید.

منبع خبر: engadget


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر