گوشی جدید تمام لمسی بلک بری تا چند ماه دیگر به بازار می‌ آید

گوشی جدید تمام لمسی بلک بری تا چند ماه دیگر به بازار می‌ آید

شرکت TCL در حال ساخت مدل جدید گوشی‌های بلک بری است. گفته شده که این گوشی که دو ماه دیگر وارد بازار می‌شود کاملاٌ تمام صفحه است.

گوشی جدید بلک بری  تقریباً مشابه KeyOne است و تنها تفاوت عمده‌ی آن صفحه تمام لمسی آن است.

 

یک گوشی جدید به بلک بری KeyOne اضافه می‌شود. 
شرکت سازنده‌ی بلک بری، TCL یک گوشی جدید منتشر خواهد کرد که یک تفاوت عمده با  KeyOne دارد: دیگر صفحه کلید ندارد. 
فرانسوا ماهیو، مدیر فروش جهانی TCL در کنفرانس تکنولوژی  IFA گفت که دو ماه دیگر یک گوشی لمسی جدید منتشر خواهیم کرد. 
خیلی هم تعجب آور نیست که امسال تا این حد نام بلک بری را می‌شنویم. چرا که شرکت TCL بهمن ماه قول داد که سه گوشی جدید در سال 2017 منتشر خواهد کرد. اما این اولین باری است که این شرکت آبان ماه گوشی خود را منتشر می‌کند و اولین باری است که یک گوشی تمام لمسی بلک بری می‌بینیم. 
شرکت TCL که تلویزیون و تلفن‌های آلکاتل را نیز می‌سازد سعی کرده که با انتشار گوشی KeyOne عمری دوباره به گوشی‌های بلک بری بدهد. یکی از بزرگ‌ترین انتقاداتی که به بلک بری شده بود این بود که خیلی آهسته پیش می‌رفت و با تغییرات و پیشرفت رقیبانش همگام نبود. TCL سعی دارد با انتشار دومین گوشی پیشرفته‌ی خود از این اشتباهات پیش‌گیری کند و بگوید که قصد دارد گوشی‌های بیشتری تولید کند. 
قیمت این گوشی مشابه KeyOne خواهد بود. چرا که شرکت TCL قصد دارد گوشی بسازد که مشتریانی که تنها به دلیل وجود صفحه کلید از خرید KeyOne صرف نظر کرده اند حق انتخاب داشته باشند. 
گوشی که صفحه کلید داشته باشد در این روزها تا حدی نایاب است. مانند مدل‌های قبلی بلک بری KeyOne همه تلاشش را کرد تا در کنار گوشی‌های آخرین مدل مثل سامسونگ گلکسی اس8، آیفون7 و آیفون7 پلاس دیده شود. حال این رقابت برای مدل جدید گوشی بلک بری سخت‌تر هم می‌شود چرا که زمان انتشار آن تقریباً هم‌زمان با گوشی‌هایی مثل گلکسی نوت8، آیفون‌های جدید،  LG V30 و مدل جدید گوگل پیکسل است. 
البته بلک بری هنوز طرفداران خود را دارد. اگر از طرفداران بلک بری هستید باید بدانید که اوضاع خیلی هم تغییر نخواهد کرد. یک گوشی کاملاً لمسی تفاوت چندان زیادی با گوشی‌های صفحه کلیدی بلک بری ندارد. 

 

منبع خبر: cnet

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر