قابلیت‌ های جذاب مخفی در گلکسی نوت 8

قابلیت‌ های جذاب مخفی در گلکسی نوت 8

سامسونگ گلکسی نوت 8 قابلیت‌های مخفی جذاب زیادی دارد که از نظر پنهان مانده است!

سامسونگ به‌تازگی از گوشی هوشمند خود، گلکسی نوت 8، با قابلیت‌های بسیار جذابی رونمایی کرده است. این گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش 6.3 اینچی، باتری مطمئن‌تر و مجهز به قلم اس پن و اسکنر اثرانگشت در پشت گوشی عرضه شده است. می‌توانید ویژگی‌های کامل این گوشی هوشمند را از این قسمت بخوانید.

اما گلکسی نوت 8 علاوه بر قابلیت‌های کاربردی که اشاره شد، چند قابلیت مخفی جذاب هم دارد. یکی از این قابلیت‌ها به لطف اسکنر اثرانگشتی ممکن شده است که در پنل پشتی گوشی قرار گرفته است. این اسکنر در اصل برای حفظ امنیت بیشتر گوشی تعبیه شده است اما با فعال کردن آن، کاربر می‌تواند با حرکت انگشت روی این اسکنر، نوتیفیکیشن ها را ببیند (منو کشویی که حاوی نوتیفیکیشن هاست را باز کند یا ببندد)!

یکی دیگر از قابلیت‌های مخفی گلکسی نوت 8، منو پایین صفحه‌نمایش است. برای اینکه صفحه‌نمایش بزرگ‌تری در اختیار داشته باشید می‌توانید کاری کنید که این منو نمایش داده نشود. برای این کار کافی است روی دکمه دات در منو پایین کلیک کنید. اکنون منو نمایش داده نخواهد شد. بازگرداندن منو هم کار ساده‌ای است. برای این کار کافی است انگشت خود را از قسمت پایین نمایشگر کمی رو به بالا بکشید تا منو دوباره ظاهر شود، حالا دوباره روی همان دکمه دات کلیک کنید، منو همچنان در صفحه‌نمایش باقی خواهد ماند.

یکی دیگر از این قابلیت‌های جذاب گلکسی نوت 8، به لطف وجود قلم اس پن ممکن شده است. این قلم با هدف ایجاد یادداشت‌های سریع در گوشی، ایجاد شده است اما علاوه بر هدف اصلی، می‌توان از آن به‌عنوان ابزاری برای ترجمه هم استفاده کنیم. برای این کار کافی است قلم را روی صفحه‌نمایش قرار دهید و از منو نمایش داده‌شده، گزینه ترجمه را انتخاب کنید. حالا قلم را روی متنی که می‌خواهید ترجمه شود قرار دهید و متن ترجمه‌شده را ببینید. حتی با استفاده از این قلم می‌توانید تبدیل ارز را هم انجام دهید.

قلم اس پن باز هم قابلیت جذاب دیگری را به گلکسی نوت 8 افزوده است، قابلیت ساخت فایل گیف از هر چیزی در صفحه در حال نمایش و حرکت است. برای این کار کافی است با قلم اس پن روی صفحه‌نمایش کلیک کنید و در منو ظاهرشده، smart select را انتخاب کنید. حالا بخشی از صفحه‌نمایش را انتخاب کنید. گیف شما به همین سادگی آماده است.

با استفاده از قلم اس پن علاوه بر امکان کشیدن طرح، می‌توانید قسمتی از طرح را هم پاک کنید. برای این کار کافی است دکمه اس پن را بفشارید. حالا می‌توانید از قلم به‌عنوان پاک‌کن استفاده کنید. به همین سادگی!

اگر به قابلیت مخفی دیگری برخوردید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

می‌توانید ویدیو این قابلیت‌ها را از این لینک ببینید.

منبع خبر: youtube


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر