تصاویری از تبلت جدید Dell فاش شد

تصاویری از تبلت جدید  Dell  فاش شد

تصاویری از تبلت جدید Dell فاش شد

یک روز بیش تر از معرفی تبلت تازه ی اپل یعنی آیپد پرو نگذشته است که تصاویری از تبلت تازه ی دل به بیرون فاش شد . نقطه ی مشترک این دو محصول برچسب surface like یعنی شبیه سرفیس است که از سوی وب سایت ها به این دو محصول دل و اپل زده شده است و اتیکت نادرستی هم نیست و خود این اتیکت یا برسب باعث آغاز نزاع های متعددی میان طرفداران اپل و مایکروسافت شده است.حالا به نظر می رسد که دل هم وارد این مجادله می شود.

به هر حال آنچه که مشخص است تبلت جدید دل یک تبلت ویندوزی خواهد بود.مدل قبلی این تبلت ها Dell XPS 10 نام دارد.طراحی ظاهری XPS12 چندان با سری قبلی این تبلت ها تفاوتی ندارد. بسیار خوب طراحی شده و محکم و بادوام به نظر می رسد.کیبورد و اسکرین از هم جدا شده و کاربر می تواند جابجایی آسانی داشته باشد.این تبلت مانند همتای با کیفیت خود یعنی سرفیس مایکروسافت از دسته ی دستگاه های چند منظوره محسوب می شود.صفحه نمایش مدل قبلی این تبلت در قاب مخصوصی قرار گرفته بود تا بتواند به صورت 180 درجه چرخش داشته باشد و از حالت لپ تاپ به صورت تبلت تبدیل شود. اما طراحی سری 12 متفاوت است واین تبلت قابلیت اتصال به کیبورد فیزیکی دارد و دیگر حالت چرخشی از طراحی آن حذف شده است و مانند سرفیس کیبورد آن جدا می شود.کیبور این محصول دارای نور پس زمینه است و به شکل مغناطیسی به تبلت متصل می شود همچنین دارای تاچپد است.اگر با اصلاح 2 در 1 مواجهه شده اید باید بدانید منظور همین محصولات چند منظوره است یعنی هم تبلت هستند و هم یک لپ تاپ قدرتمند و این تبل جدید دل از همین محصولات است. کیفیت صفحه نمایش این تبلت 4K است یعنی رزولوشن آن 3840x2160 می باشد.بر اساس عکس های فاش شده و اطلاعات ناشی از آن نمی توان به طور دقیق گفت صفحه نمایشی چند اینچی دادر اما از نام گذاری آن حدس زده می شود 12 اینچی باشد.این تبلت احتمالا دارای پورت Thunderbolt 3 است و پورت یو اس بی USB آن از نوع C است.دوبین 8 مگاپیکسلی دارد ودوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل خواهد بود.مدت زمان شارژدهی باطری این تبلت 10 ساعت خواهد بود.بر اساس آن چه امروز فاش شه است مشخص نیست پردازند ی این تبلت از چه نوعی است و یا حتی اطلاعاتی در مورد RAM و ظرفیت ذخیره سازی آن در دسترس نیست.بر اساس اسن اسلایدها این محصول در اکتبر یعنی مهر ماه رونمایی می شود و هنوز خبری از میزان قیمت این محصول در دست نیست.

dell-xps-12-slides

به هر حال باید منتظر واکنش کمپانی دل به این اطلاعات فاش شده باشیم تا مشخص شود چه مقدار از این اطلاعات صحیح و چه میزان تنها شایعه است و باید دید این محصول می تواند در بازار محصولات معروف به 2 در 1 هم پای رقبایش فعالیت کند و نظر کاربران را به خود جلب کند یا خیر؟

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر