شرکت موتورولا قصد دارد گوشی Motorola v360 را بازسازی کند

شرکت موتورولا قصد دارد گوشی Motorola v360 را بازسازی کند

شرکت موتورلا قصد دارد نسخه‌ی هوشمند گوشی‌های قدیمی v360 خود را دوباره روانه‌ی بازار کند.

نسخه‌ی اصلی موتورولا v360 که در سال 2005 منتشر شد یک گوشی موبایل دردار بود که در زمان خود بسیار معروف و محبوب شد. حال این گوشی تقریباً فراموش شده است اما در بعضی نقاط دنیا هنوز هم خواهان دارد. طراحان تصمیم گرفته‌اند که به این گوشی قدیمی ظاهری نو بدهند و دوباره آن را منتشر کنند. 
این گوشی هوشمند همه‌ی قابلیت‌های گوشی‌های آخرین مدل را دارد: یک صفحه نمایش خمیده، دوربین دوگانه با زوم نوری 2.3 و تثبیت نوری. درضمن این گوشی قاب ندارد. گفته می‌شود که رزلوشن صفحه 2880 * 1440 پیکسل و پردازنده‌ی آن اسنپ دراگون 821 است. رم این دستگاه 6 گیگابایت و باتری آن 3500 mAh است. 
ظاهر گوشی شبیه به تلفن‌های قدیمی است. این گوشی در جهت مخالف خم می‌شود. اما هنوز مشخص نیست که چگونه باید گوشی را در دست بگیریم. باید اسپیکر را به گوش خود فشار دهیم یا آن را برگردانیم تا میکروفون نزدیک به دهانمان قرار گیرد.      

موتورولا

موتورولا

 

منبع خبر: itechfuture

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر