این بار سامسونگ در رقابت سرعت با آیفون، گوی سبقت را ربود

این بار سامسونگ در رقابت سرعت با آیفون، گوی سبقت را ربود

گلکسی نوت 8 و آیفون 8 پلاس در حال حاضر جز بهترین و گران قیمت‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار هستند و از آن جایی که سرعت همواره یکی از مؤلفه‌های مهم برای انتخاب تلفن‌های هوشمند بوده است؛ بنابراین مقایسه‌ی سرعت‌های آن‌ها خالی از لطف نیست.

هر چند در سال‌های گذشته، اپل همواره برنده این رقابت بوده است اما این طور به نظر می‌رسد که امسال سامسونگ توانسته است با ارائه گلکسی نوت 8، اپل را شکست دهد.

طبق ویدیویی که در کانالی معروف در یوتیوب به نام PhoneBuff منتشر شده بود، گلکسی نوت 8 توانست 16 برنامه از دسته‌بندی‌های مختلف را هم‌زمان تنها در 2 دقیقه و 2 ثانیه اجرا کند در حالی که آیفون 8 پلاس همین 16 برنامه را در مدت 2 دقیقه و 8 ثانیه اجرا کرد؛ یعنی 6 ثانیه کندتر از گلکسی نوت 8.

بنا به این ویدیو این طور به نظر می‌رسد که گلکسی نوت 8 دو برابر آیفون 8، حافظه رم در اختیار برنامه‌ها قرار می‌دهد یعنی 6 گیگابایت رم به جای 3 گیگابایت، به همین دلیل می‌تواند برنامه‌های بیشتری را در حافظه خود نگه دارد.

با همه‌ی این اوصاف اگرچه به نظر می‌رسد که برنامه‌ها در آیفون 8 پلاس بهینه‌سازی شده‌اند و تک‌تک زودتر اجرا می‌شوند، اما قابلیت multitasking در گلکسی نوت 8 به حدی خوب عمل کرده است که توانسته این گوشی را در را تست سرعت، برنده رقابت کند.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.  

منبع خبر: androidheadlines


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر