فیسبوک محبوب‌ترین اپلیکیشن کودکان را خرید

فیسبوک محبوب‌ترین اپلیکیشن کودکان را خرید

فیسبوک اپلیکیشن بازخورد ناشناس tbh را خرید. اپلیکیشن tbh که تنها سه ماه است منتشر شده توانسته در این مدت خیلی سریع محبوب شود. فیسبوک هم در این مورد خیلی حرفه‌ای عمل کرده و آن را خریده است. 

Tbh چیست؟

به صورت خلاصه، tbh یک اپلیکیشن است که به شما کمک می‌کند با استفاده از نظرسنجی از دیگران تعریف کنید. شما به چندین سوال درمورد مخاطبین خود پاسخ می‌دهید و پاسخ‌ها به صورت تعریف و تمجید برای آن‌ها ارسال می‌شود. درضمن همه چیز ناشناس خواهد بود. 
برای مثال به شما سوالی داده می‌شود که در آن پرسیده شده کدام یک از این افرادی که می‌شناسید "بهترین لبخند را دارد"؟ سپس فردی که انتخاب کردید یک پیام دریافت می‌کند که در آن نوشته شده " یک‌نفر از دوستانتان معتقد است شما زیبا‌ترین لبخند را دارید". در این اپلیکیشن همه‌ی سوالات مثبت هستند و مانند Yik Yak باعث آزرده شدن فرد نمی‌شوند. 

هدف این اپلیکیشن رسیدگی به نیاز روحی افراد است

سازندگان tbh درمورد اپلیکیشن خود گفته اند که «درحالی که دهه‌ی پیش تمرکز اینترنت روی ارتباط آزاد بوده، از حالا به بعد هدف رسیدگی به نیازهای مردم خواهد بود. وقتی که ما با فیسبوک ملاقات کردیم دریافتیم که ارزش‌ زیادی را درمورد روابط مثبت انسانی قائل هستیم. هیچ چیز عوض نخواهد شد، ما به کار خود ادامه داده و اپلیکیشن خود را بهبود خواهیم بخشید.» 

اگر نمی‌توانی از آن‌ها ببری آن‌ها را بخر

تحقیقات نشان داده که اسنپ‌چت شبکه‌ی اجتماعی مورد علاقه‌ی نوجوانان است. به نظر می‌رسد که فیسبوک و توییتر بیشتر برای نسل‌های قدیمی‌تر محبوب هستند. به همین دلیل فیسبوک tbh را که به شدت درحال محبوب شدن بود خریداری کرد. چرا که شعار فیسبوک این است: «اگر نمی‌توانی از آن‌ها ببری آن‌ها را بخر.» 
درحال حاضر tbh تنها روی  iOS و در ایالات متحده موجود است. با این حال این شرکت در حال ساخت نسخه‌ی اندرویدی این اپلیکیشن است و با وجود مداخله‌ی فیسبوک انتظار می‌رود که خیلی زودتر این اپلیکیشن به دست همه در سراسر دنیا برسد. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.  

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر