قابلیت حذف پیام به واتس‌آپ اضافه شد

قابلیت حذف پیام به واتس‌آپ اضافه شد

پیام‌رسان واتس‌آپ (WhatsApp) یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که در بین مردم سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. به گفته توسعه‌دهندگان این پیام‌رسان محبوب، واتس‌آپ (WhatsApp) روزانه یک میلیارد کاربر فعال دارد!

اما واتس‌آپ (WhatsApp) تنها پیام‌رسان موجود در دنیا نیست و همه ‌روزه شاهد اضافه یک پیام‌رسان یا شبکه اجتماعی جدید با قابلیت‌های نو و متفاوت هستیم. به همین دلیل هر پیام‌رسان برای اینکه در عرصه رقابت بماند و به دست فراموشی سپرده نشود، همواره به‌روزرسانی‌هایی را ارائه می‌دهد. این بار واتس‌آپ قابلیت مهم و کاربردی حذف پیام را برای کاربرانش به ارمغان آورده است.

این قابلیت که Delete for everyone نام دارد، هم برای چت‌های خصوصی و هم چت‌های گروهی کاربرد دارد اما پیامی که از طریق این ویژگی حذف می‌شود، در اصل به طور کلی پاک نمی‌شود بلکه مانند تصویر زیر با عبارت This message was deleted جایگزین می‌شود.

قابلیت Delete for everyone در واتس‌آپ

قابلیت Delete for everyone در واتس‌آپ

اما تیم توسعه‌دهنده واتس‌آپ برای این قابلیت یک محدودیت بزرگ در نظر گرفته‌اند؛ پیام‌ها تنها تا 7 دقیقه بعد از ارسال قابلیت حذف شدن دارند.

البته این قابلیت هنوز هم با یک مشکل دیگر روبه‌رو است، اگر پیامی به موفقیت حذف نشد این اتفاق به فرستنده پیام اطلاع داده نمی‌شود، پس باز هم مراقب پیام‌هایی باشید که ارسال می‌کنید. در ضمن فراموش نکنید که برای بهره بردن از این قابلیت کاربردی باید هر دو طرف فرستنده و گیرنده پیام، از آخرین نسخه پیام‌رسان واتس‌آپ استفاده کنند.

اگرچه قابلیت حذف پیام به این پیام‌رسان اضافه شده است اما متأسفانه هنوز در دسترس همه‌ی کاربران قرار نگرفته است. اما به زودی این قابلیت برای هر سه پلتفرم اندروید، iOS و ویندوز فون در دسترس خواهد بود.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: thenextweb


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر