از حالا به بعد توییت‌ها 280 کاراکتری می‌شوند

از حالا به بعد توییت‌ها 280 کاراکتری می‌شوند

از هم اکنون می‌توانید به جای 140 کاراکتر، توییت‌ها 280 کاراکتری می‌شوند. 
توییتر در سال 2006 به عنوان پلتفرمی برای پیام رسانی در گروه‌های کوچک مشغول به کار شد. در آن زمان پیام‌ها توسط SMS فرستاده می‌شدند که تنها به 160 کاراکتر محدود است، به همین دلیل توییت‌ها نیز به 140 کاراکتر محدود بودند. اما حال اوضاع در حال تغییر کردن است.

توییتر از حالا به بعد به شما اجازه می‌دهد توییت‌های بلند‌تری بنویسید

از شهریور ماه توییتر در حال آزمایش توییت‌های 280 کاراکتری بوده است و حال این قابلیت را به سیستم خود اضافه کرده و در دسترس همه قرار داده است.
توییتر در پستی در وبلاگ خود توضیح داد که حالا تعداد کاراکترهای موجود بیشتر شده است. توییتر می‌گوید که چیزی تغییر نکرده و تنها فضای موجود برای بیان افکار بیشتر شده است. 
علاوه بر آن، توییتر معتقد است که اگر توییت‌ها طولانی‌تر شوند مردم وقت کمتری را صرف ویرایش افکار و در نتیجه توییت‌های خود می‌کنند. این کار باعث می‌شود که بیشتر توییت کرده و راحت‌تر افکار خود را بیان کنند. 
تنها کسانی که هنوز هم ناچارند توییت‌های 140 کاراکتری بزنند کسانی هستند که به زبان ژاپنی، کره‌ای و چینی این کار را انجام می‌دهند. البته دلیل این موضوع این است که سیستم نوشتاری این زبان‌ها به صورتی است که شما با تعداد کاراکترهای کمتر اطلاعات بیشتری را می‌توانید منتقل کنید. 

آیا شما هم از توییتر استفاده می‌کنید؟ نظرتان درمورد افزایش تعداد کاراکترها از 140 به 280 چیست؟ آیا این اقدام توییتر را بهتر می‌سازد یا خیر؟ آیا ترجیح می‌دادید توییتر چیز دیگری را تغییر دهد؟ نظر خود را با ما درمیان بگذارید. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

aeri

سه‌شنبه, 23 آبان 1396

ببخشید من هنوز توییتام روی 140 کاراکتره. چطور میتونم افزایشش بدم؟ تنظیمات خاصی داره؟ توییترمو آپدیت هم کردم ولی تغییری نکرد :(

پاسخ

ثبت نظر