عجیب‌ترین توییت ممکن تا کنون، توییتی 35 هزار کاراکتری

عجیب‌ترین توییت ممکن تا کنون، توییتی 35 هزار کاراکتری

اگر کاربر توییتر باشید حتماً در جریان محدودیت کاراکتر در این شبکه اجتماعی هستید. تا قبل از این کاربران حداکثر می‌توانستند توییتی با 140 کاراکتر ارسال کنند که البته روز گذشته توسعه‌دهندگان این شبکه اجتماعی محدودیت کاراکتر را به 280 رساندند. می‌توانید جزییات این خبر را از این لینک بخوانید. اما قبل این تغییر روند توییتر شاهد اتفاقی عجیب و غیرقابل باور بودیم! دو جوان آلمانی با ترفندی بسیار ساده موفق به شکستن قوانین توییتر شدند و توییتی 35000 کاراکتری را در این شبکه اجتماعی منتشر کردند!

 این دو جوان خلاق توییت خود را با این جمله چالش‌برانگیز شروع کردند:

مردم! Timrasett@ و HackneyYT@ می‌توانند محدودیت کاراکتر را در توییتر بشکنند! باور ندارید؟ این توییت 35000 کاراکتری ماست.

اما این دو جوان باهوش از ترفندی فوق‌العاده ساده برای ارسال این توییت که در نگاه اول دنباله‌ای از کاراکترهای بی‌معنی پشت سر هم به نظر می‌رسد، استفاده کرده‌اند، قرار دادن لینک در متن توییت! آن هم لینکی که کمتر به چشم می‌آید. بخشی از اين توییت را در تصویر زیر می‌بینید.

متن توییت 35000 کاراکتری دو جوان آلمانی

متن توییت 35000 کاراکتری دو جوان آلمانی

اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که ساختار توییت جنجالی به اين صورت است: ابتدا 27024 کاراکتر نام دامنه، سپس عبارت cc. و در نهايت 3244 کاراکتر نام دایرکتوری

اما چرا دامنه .cc؟ اين دامنه یکی از دامنه‌های سطح بالایی است که به دلیل سادگی، بیشتر توسط وب‌سایت‌های تجاری و به جای پسوند com. مورد استفاده قرار می‌گیرد اما چون بسیاری از شرکت‌های میزبانی وب از آن پشتیبانی نمی‌کنند، کمتر استفاده می‌شود.

واکنش توییتر به اقدام این دو جوان

توییتر در پاسخ به اقدام این دو کاربر، حساب‌های آن‌ها را به صورت موقت از دسترس خارج کرد و دسترسی مجدد آن‌ها به حساب‌هایشان را به عذرخواهی از توییتر به دلیل ایجاد مشکل در این وب‌سایت مشروط کرد. اما این دو جوان سرسختانه اعلام کردند که به کار خود یعنی یافتن باگ‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی ادامه می‌دهند.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: engadget


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر