فبلت ال جی H740، با ویژگی های متوسط

فبلت ال جی H740، با ویژگی های متوسط

یک دستگاه جدید ال جی در لیست دستگاه های نمایندگی های اندرویدی مشاهده شده است که شماره مدل آن نیز، H740 می باشد. LG H740 یک فبلت متوسط تازه وارد است که ویژگی های آن نیز در لیست بنچ مارک ها آمده است.


این فبلت یک صفحه نمایش لمسی 5.7 اینچی، با وضوح 1080 پیکسل، یک دوربین 12 یا 13 مگاپیکسلی با فلش LED و ویدئوی 1080 پیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، رم 2 گیگابایتی، حافظه 8 گیگابایتی، Wi-Fi، بلوتوث، NFC، GPS و یک شتاب دهنده دارد.
H740 با تراشه اسنپدراگون 615 کوالکام، با یک پردازنده هشت هسته ای 1.5 گیگاهرتزی Cortex-A53، کارت گرافیکی آدرنو 405  به قدرت می رسد. اندروید 5.1.1 لولی پاپ نیز بر روی این تراشه اجرا می شود.
ال جی مراسمی در تاریخ 9 مهر در نیویورک برگزار خواهد کرد، در طول این مراسم از دستگاه مدل بالای جدید خود، پرده برداری می کند که احتمالا V10  خواهد بود. گفته می شود که H740 نیز یکی از دستگاه هایی است که در آن روز معرفی خواهد شد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر