نسخه جدید واتس‌ آپ با قابلیت‌های جذابی در راه است

نسخه جدید واتس‌ آپ با قابلیت‌های جذابی در راه است

واتس‌ آپ یکی از پیام‌رسان‌های محبوب و پرطرفدار در سراسر دنیاست. این پیام‌رسان در بین مردم ایران هم جایگاه خاصی دارد. اما با وضعیت کنونی که هرروزه شاهد رونمایی از یک پیام‌رسان جدید هستیم، سایر اپلیکیشن ها برای اینکه در صحنه رقابت بمانند همواره به‌روزرسانی‌ها و تغییرات مثبتی را ارائه می‌دهند. این بار هم واتس‌ آپ به رسم همیشه ابتدا در نسخه بتا پیام‌رسان خود قابلیت‌های جدید و جذابی را اضافه کرده است از جمله پاسخ خصوصی در گروه، حالت تصویر در تصویر و... . خبر را از اينجا بخوانيد.

واتس‌ آپ یکی از پیام‌رسان‌های محبوب و پرطرفدار در سراسر دنیاست. این پیام‌رسان در بین مردم ایران هم جایگاه خاصی دارد. اما با وضعیت کنونی که هرروزه شاهد رونمایی از یک پیام‌رسان جدید هستیم، سایر اپلیکیشن ها برای اینکه در صحنه رقابت بمانند همواره به‌روزرسانی‌ها و تغییرات مثبتی را ارائه می‌دهند. این بار هم واتس‌ آپ به رسم همیشه ابتدا در نسخه بتا پیام‌رسان خود قابلیت‌های جدید و جذابی را اضافه کرده است که در ادامه به بررسی هر یک می‌پردازیم.

پاسخ خصوصی در گروه

در نسخه بتا واتس‌ آپ اعضای گروه می‌توانند پیام‌هایی که در گروه قرار گرفته است را به صورت خصوصی پاسخ دهند. این ویژگی برای شرایطی مناسب است که کاربری نمی‌خواهد نظر خصوصی خود در مورد یک پیام را با همه اعضا به اشتراک بگذارد.

حالت تصویر در تصویر

قابلیت تصویر در تصویر (picture in picture mode) به نسخه جدید واتس‌ آپ اضافه شده است. با استفاده از این قابلیت کاربران هنگام تماس صوتی می‌توانند کارهای دیگر خود را با گوشی انجام بدهند.

در آخرین ورژن بتا واتس‌ آپ، آیکونی قرار گرفته است که هنگام برقراری تماس صوتی فوراً حالت تصویر در تصویر (PIP) فعال می‌شود. در ضمن کاربر می‌تواند اندازه پنجره PIP را به دلخواه خود تغییر دهد.

unblock کردن با ضربه زدن

در نسخه جدید واتس‌ آپ کاربر می‌تواند مخاطبین خود را تنها با ضربه زدن و نگه داشتن انگشت روی نام او از حالت بلاک خارج کند. این روش جدید بسیار ساده‌تر و سریع‌تر از روش قبلی است.

گزارش خطاهای موجود تنها با لرزاندن گوشی

در نسخه جدید واتس‌ آپ کاربر تنها با لرزاندن گوشی خود می‌تواند خطاهایی که در واتس‌ آپ با آن مواجه شده است را گزارش دهد زیرا لرزاندن گوشی باعث باز شدن بخش contact us در واتس‌ آپ می‌شود.

دعوت به گروه از طریق لینک

در نسخه جدید واتس‌ آپ قابلیت دعوت مخاطبان از طریق لینک گروه اضافه شده است. البته این قابلیت مدت‌ها است که در نسخه iOS واتس‌ آپ وجود داشته است و قابلیت جدیدی نیست. اما حالا در سیستم‌عامل اندروید هم کاربران می‌توانند با استفاده از لینک دعوت، در گروه عضو شوند. در ضمن لینک گروه در اختیار تمامی اعضای گروه است و می‌توانند آن را با مخاطبان دیگر به اشتراک بگذارند و این مسئله تنها مخصوص مدیر گروه نیست.

انتظار می‌رود ویژگی‌های جدید گفته ‌شده در نسخه بتا 2.17.437 واتس‌ آپ تا هفته آینده رونمایی شود. اما اگر می‌خواهید که همین الان به این نسخه از واتس‌ آپ دسترسی داشته باشید می‌توانید به عنوان تست کننده نسخه بتا از این لینک برای دریافت برنامه اقدام کنید.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: beebom


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر