چگونه حساب کاربری کوگل خود را حذف کنیم؟

چگونه حساب کاربری کوگل خود را حذف کنیم؟

دلایل زیادی می‌تواند باعث شود که ما حساب کاربری گوگل خود را حذف کنیم. . برای مثال این که گوگل اطلاعات زیادی را درمورد شما دارد آزارتان دهد، یا هک شده‌اید و یا یک حساب جدید ساخته‌اید. اگر به هر دلیلی می‌خواهید حساب کاربری گوگل خود را ببندید باید بدانید که این کار ممکن است. 

اگر تا به حال سعی در پاک کردن یک حساب کاربری کرده باشید باید بدانید که شرکت‌های ارائه دهنده همیشه نمی‌گذارند که به راحتی این کار را بکنید. بعضی از آن‌ها تنها می‌گذارند که حساب خود را غیرفعال کنید و بقیه برای مدتی حساب شما را از کار می‌اندازند. خوشبختانه پاک کردن حساب کاربری گوگل سریع و ساده است. 

گوگل

 

1- به  accounts.google.com بروید. 

2- اطلاعات حساب کاربری گوگل خود را وارد کرده و گزینه‌ی Sign In را انتخاب کنید. 

3- به Account Preferences > Delete your account or services بروید. 

4- در صفحه‌ی بعد گزینه‌ی  Delete Google Account and data را انتخاب کنید. 

5- حساب کاربری و رمز خود را وارد کنید. 

6- یک ایمیل تایید برای شما ارسال می‌شود. 

7- برای تکمیل این پروسه روی لینک کلیک کنید. 

اگر نظرتان عوض شد و تصمیم گرفتید که آن را برگردانید به accounts.google.com/signin/recovery بروید و آدرس جی‌میل قدیمی خود را وارد کنید. اگر امکان بازگشت وجود داشته باشد گوگل خیلی سریع از طریق ایمیل بکاپی که قبلاً وارد کرده بودید به شما اطلاع می‌دهد. 

 برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر